:: فقط تا پایان فروردین 👈 ۳۵٪ تخفیف ویژه به همراه هدیه 5 میلیون تومانی (کد تخفیف: newyear)
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲۳ دیدگاه نظر مهدی علامه
روش‌های کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید
روش‌های کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید

تا به حال فکر کرده اید که روش‌های کسب درآمد برنامه نویسی چیست؟ شاید شما هم به دنبال یک روش خوب برای کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید هستید. در دنیای پر جنب و جوش فعلی، هرکس به دنبال راهی است تا از آن طریق زندگی خود را متحول کند. امروزه با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند در میان مردم، برنامه نویسی اندروید به یکی از پردرآمدترین شغل‌های دنیا تبدیل شده است. اگر قصد دارید یک برنامه نویس پولدار شوید، اما نمی‌دانید که کدام زبان را انتخاب کنید، ما به شما اندروید را پیشنهاد می‌کنیم؛ چرا که بهترین زبان برنامه نویسی برای کسب درآمد اندروید است. در ادامه قصد داریم شما را با انواع روش‌های کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

چرا کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید را انتخاب کنیم؟

کسب درآمد با برنامه نویسی اندروید

یکی از روش‌های کسب درآمد، روش پر رمز و راز کسب درآمد با برنامه نویسی اندروید است. اما چرا اندروید؟ در سال‌های اخیر با گسترش استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید و IOS روز به روز گسترش بیشتری پیدا کرد. به همین دلیل تجارت اپلیکیشن‌های تلفن همراه به یک تجرات پر رونق تبدیل شد. حقیقت این است که سهم استفاده از اندروید نسبت به سیستم عامل‌های دیگر گوشی‌های هوشمند 75 درصد است. این درصد در ایران به حدود 89 درصد می‌رسد! بنابراین با یک حساب سر انگشتی می‌توان فهمید دلیل رو آوردن بسیاری از افراد به برنامه نویسی اندروید چیست !

بیشتر بخوانید: آموزش نصب و راه اندازی اندروید استودیو (+ ترفند‌های کاربردی)

روش‌های کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید

زمانی که در برنامه نویسی اندروید به درجه ای رسیدید که توانستید اپلیکیشن‌های مورد نظرتان را تولید کنید، می‌توانید به فکر کسب درآمد از این کار بیفتید. کسب درآمد از طریق برنامه نویسی اندروید روش‌های زیادی دارد که در ادامه می‌خواهیم با هر یک از آنها آشنا شویم و سپس مزایا و معایب هر کدام را بشناسیم. پس اگر تصمیم دارید به درآمد زایی از طریق برنامه نویسی اندروید بپردازید، ابتدا به یادگیری برنامه نویسی اندروید و پیش نیازهای آن بپردازید و سپس به خواندن این مقاله ادامه دهید.

کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید با ساخت اپلیکیشن و فروش آن در مارکت ها

درآمد برنامه نویسی اندروید

یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید، ایده پردازی است. برای این کار باید سعی کنید ایده‌های خلاقانه داشته باشید، ایده هایی که بتوانند یک مشکل را حل و یا انجام کاری را ساده‌تر کنند. فکر کنید از چه راهی می‌توانید به دیگران خدمت کنید. باید خدمتی را انتخاب کنید که مردم حاضر باشند بخاطر آن پول پرداخت کنند. سعی کنید ایده‌های خود را پردازش و به اندازه کافی در مورد آن‌ها تحقیق کنید. روش دیگر این است که ایده‌های دیگران را پخته کنید. یعنی باید امکانات ارزشمند و جدیدی را به ایده هایی که قبلا پیاده سازی شده اند، اضافه کنید.

پس از آماده شدن اپلیکیشن، زمان آن رسیده که محلی را پیدا کنید تا اپلیکیشن خود را در آن برای فروش بگذارید. می‌توانید از مارکت‌های اندرویدی برای دیده شدن اپلیکیشن‌های خود استفاده کنید. تعداد این مارکت‌ها کم نیست! به عنوان مثال می‌توانید از برنامه بازار یا گوگل پلی استفاده کنید.

برای ایمان آوردن به جوابگو بودن این روش کافی است به این مارکت‌ها سری بزنید. در برنامه بازار قیمت اپلیکیشن‌های غیر رایگان را در تعداد حدودی دانلود ضرب کنید. اعداد به دست آمده نشان می‌دهد که کسب درآمد از این راه بسیار پر رونق و لذت بخش است! کافی است ایده‌های ارزشمندی داشته باشید و آن‌ها را هنرمندانه و با کیفیت به اجرا در آورید. البته شکی نیست که استفاده از تبلیغات برای معرفی اپلیکیشن به دیگران، می‌تواند کمک زیادی به رونق کسب و کار جدیدتان کند.

کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید با فریلنسری و انجام پروژه

کسب درآمد موبایل

یکی از راه‌های ایجاد درآمد برای برنامه نویس اندروید، کارکردن به صورت پروژه ای برای دیگران است. در این روش پروژه‌ها به صورت آزادکاری و یا دورکاری انجام می‌شوند. معمولا اکثر افرادی که به کار شرکتی علاقه ندارند، به این روش از کسب درآمد روی می‌آورند. این روش به صورت تک نفره و یا گروهی انجام می‌شود. اگر پروژه بزرگ باشد و مهارت‌های بیشتری نیاز داشته باشد، چند برنامه نویس دور هم جمع می‌شوند و کار را انجام می‌دهند. اما پروژه‌های کوچک را یک برنامه نویس به تنهایی هم می‌تواند انجام دهد. در این مورد درآمد برنامه نویس اندروید توسط خود وی تعیین می‌شود.

در صورتی که در برنامه نویسی اندروید به اندازه کافی آموزش دیدید و چند پروژه تستی پیاده سازی کردید، می‌توانید به گرفتن پروژه‌های برنامه نویسی آزاد بپردازید. به این کار فریلنسری یا دورکاری می گویند. روش‌های زیادی برای فریلنسری وجود دارد. مثلا ساده‌ترین راه برای دریافت پروژه‌های فریلنسری، استفاده از روابطتان است.

روش دیگر مراجعه به سایت‌های فریلنسری و همان ارائه دهنده خدمات فریلنسری است. با این روش حتی می‌توانید از طریق دریافت و انجام پروژه‌های خارجی به کسب درآمد دلاری از طریق برنامه نویسی اندروید بپردازید! در ایران سایت‌های فریلنسری زیادی مثل پونیشا، انجام میدم و... فعالیت می‌کنند. شما به سادگی می‌توانید در این سایت‌ها ثبت نام کرده و رزومه بسازید. سپس کافی است برای انجام پروژه‌های مختلفی که دیگران در سایت قرار می‌دهند اعلام آمادگی کنید.

مزایای کار فریلنسری

  •  میزان درآمد برنامه نویسی در پایان هر ماه کاملا بستگی به خود برنامه نویس دارد. زیرا او می‌توانید در یک ماه با انجام پروژه‌های زیاد چند برابر درآمد برنامه نویس اندروید در یک شرکت را کسب کند.
  • زمان انجام برنامه نویسی دست خود برنامه نویس است و می‌تواند هر زمانی که خواست استراحت کند و با برنامه نویسی کند.
  • برنامه نویس می‌تواند زمانی را به یادگیری و پیشرفت مهارت‌های برنامه نویسی خودش اختصاص دهد.

معایب کار فریلنسری

  • در کار فریلنسری مانند کار شرکتی درآمد ثابتی برای برنامه نویس وجود ندارد، پس اگر موفق به یافتن پروژه نشد درآمدی نخواهد داشت.
  • در این روش خبری از قوانین کار و بیمه نیست و برنامه نویس تحت حمایت هیچ سازمانی نیست.
  • ارتباط کمتری با برنامه نویسان دیگر خواهد داشت.
  • مسائل مالی بین برنامه نویس و کارفرما به عهده خود برنامه نویس است.
  • وظیفه پیدا کردن پروژه برای کار به عهده برنامه نویس است.

کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید با استخدام به عنوان یک برنامه نویس اندروید

کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید

یکی از راه‌های زود بازده برای کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید استخدام در شرکت‌های برنامه نویسی است. چه تازه کار باشید و چه کهنه کار، معمولا شرکت‌های زیادی هستند که شما را استخدام کنند و یا به عنوان کارآموز بپذیرند. پس رزومه خود را به حد قابل قبولی برسانید و آن را در یکی از سایت‌های کاریابی مانند جابینجا، ایران استخدام و... آپلود کنید. سپس آگهی‌های استخدام برنامه نویس اندروید را دنبال کنید و رزومه خود را برای مواردی که به نظرتان با شرایطتان سازگارتر است، ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه در شرکت‌های برنامه نویسی استخدام شویم؟

همچنین می‌توانید به شرکت‌های مورد علاقه خود که در زمینه برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید فعالیت دارند رزومه ارسال کنید. استارت آپ‌ها هم همیشه با آغوش باز از شما استقبال خواهند کرد. در استارت آپ‌ها می‌توانید به گنج تجربیاتتان اضافه کنید و با غنی کردن رزومه کاری خود، کم کم حقوق دریافتی خود را افزایش دهید.

مزایای کار در شرکت برنامه نویسی اندروید

  • درآمد برنامه نویس اندروید ثابت است و ماهیانه به وی داده می‌شود.
  • درآمد برنامه نویس اندروید ممکن است با پاداش هایی که توسط کارفرما داده می‌شود افزایش پیدا کند.
  • بیمه و قوانین کار، درآمد برنامه نویس اندروید را تضمین می‌کند.
  • ساعت کاری مشخص می‌تواند یک مزیت باشد.
  • برنامه نویس فقط کدنویسی می‌کند و کاری با مسائل مالی و دریافت پروژه ندارد.
  • امنیت شغلی بیشتری نسبت به سایر روش‌های کسب درآمد دارد.

معایب کار در شرکت برنامه نویسی اندروید

  • برنامه نویس باید به یک سری اصول و قوانین مربوط به شرکت پایبند باشد.
  • درآمد برنامه نویس اندروید ممکن است پایین باشد.
  • نبود زمان کافی برای توسعه مهارت‌های شخصی برنامه نویس اندروید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که سرویس‌های خدماتی بر مبنای اپلیکیشن مانند سرویس‌های فروش کالا و یا درخواست تاکسی که امروزه بسیار کاربردی می‌باشند. اما اینگونه سرویس‌ها نیازمند سرمایه گذاری و پشتیبانی بسیار سنگینی هستند و برنامه نویسی اندروید تنها یک راه ارتباطی برای تعامل ارائه دهنده خدمات و گیرنده خدمات است. پس باید بین برنامه نویسی اندروید و کلیت یک سیستم خدماتی که بر مبنای اندروید ارائه شده است تفاوت قائل شد. برخی اوقات همین نکته باعث می‌شود که علیرغم درآمد بسیار بالای خدمات ارائه شده در قالب اپلیکیشن‌های اندروید، برنامه نویسان آن برنامه تنها درآمدی ثابت و مشخص داشته باشند.

کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید با نمایش تبلیغات درون برنامه ای اندروید

کار برنامه نویسی در منزل

یکی از روش‌های کسب درآمد بدون دریافت پول از کاربران، نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های اندرویدی است. معمولا نرم افزارهای زیادی از این روش برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. البته باید تبلیغات استفاده شده در اپلیکیشن شما هدفمند باشد تا  باعث آزار استفاده کنندگان از اپلیکیشن شما نشود. بنابراین در هنگام استفاده از این روش سعی کنید همیشه مسائل روانشناسی را در نظر بگیرید.

معمولا نرم افزارهایی که قصد دارند از این روش درآمدزایی کنند، به صورت کاملا رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرند. تبلیغات درون برنامه ای در اپلیکیشن‌های اندروید به دو دسته تبلیغات بنری و تبلیغات ویدیویی تقسیم می‌شود. معمولا میزان درآمد شما از این روش بر اساس تعداد نمایش تبلیغات و یا کلیک‌های انجام شده بر روی آن ها محاسبه می‌شود.

انواع تبلیغات بنری عبارت است از:

  1. بنر بینابینی: این بنرها در فواصل زمانی مشخص یا پس از عملی مشخص در صفحه نمایش داده می‌شوند. نکته قابل توجه در مورد این بنر‌ها این است که تمام صفحه هستند.
  2. بنر همسان: این بنرها به صورت هماهنگ و یکپارچه در درون المان‌های اپلیکیشن قرار می‌گیرند.
  3. بنر استاندارد: این روش ساده‌ترین روش برای تبلیغات درون برنامه ای است. در این روش تنها بنر را در گوشه ای از اپلیکیشن به صورت سنتی قرار می‌دهیم.

و انواع تبلیغات ویدیویی عبارت است از:

  1. تبلیغات ویدیویی بینابینی: درست مثل بنرهای بینابینی این ویدیوها در زمان‌های مشخصی در اپلیکیشن پخش می‌شوند. این تبلیغات معمولا تمام صفحه را در بر می‌گیرند.
  2. تبلیغات پیش نمایشی: می‌توانید قبل از شروع ویدیوها در اپلیکیشن خود چند ثانیه تبلیغ ویدیویی بگذارید. با توجه به رونق ویدیو در اپلیکیشن‌ها این روش می‌تواند یکی از روش‌های خوب تبلیغ باشد!
  3. تبلیغات ویدیویی نمایشی: می‌توانید در اپلیکیشن بازی خود برای تماشای ویدیو‌های تبلیغاتی جایزه بگذارید. مثلا تماشای ویدیو می‌تواند معادل رفتن به مرحله بعد یا بدست آوردن امتیاز باشد.

بیشتر بخوانید: PPC چیست : Pay Per Click یا تبلیغات کلیکی چیست و چه معایبی دارد؟

درآمد برنامه نویسی اندروید در ایران

کسب درآمد از اندروید با پیاده سازی پرداخت درون برنامه ای در اندروید

آخرین روشی که برای کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید به شما معرفی می‌کنیم روش پرداخت درون برنامه ای است. می‌توانید برای جلب رضایت کاربران ابتدا اپلیکیشن خود را به صورت کاملا رایگان منتشر کنید. اما در نسخه رایگان کاربران قادر به استفاده از تمام امکانات نرم افزار نباشند. با استفاده از این روش کاربر باید با پرداخت مبلغی، امکانات کامل نرم افزار را خریداری می‌کند. این روش روز به روز در حال رونق گرفتن است. چرا که قبل از خرید به کاربر اجازه تست و بررسی نرم افزار را می‌دهد. با این روش حس رضایت دلپذیری را در کاربران اپلیکیشن خود ایجاد می‌کنید.

درآمد برنامه نویس اندروید در ایران مانند سایر برنامه نویسان در کشورهای دیگر از 4 روش به دست می‌آید که عبارتند از :

  • کار در شرکت‌ها به عنوان برنامه نویس اندروید
  • کار به صورت فریلنسری برای دریافت پروژه‌های برنامه نویسی اندروید
  • آموزش برنامه نویسی اندروید به دیگران
  • ایجاد پروژه شخصی و تولید برنامه‌های اندرویدی

برنامه نویسان با توجه به شرایط و علایق خود یکی از این روش‌ها را برای درآمدزایی استفاده می‌کنند و با کار در شرایط مورد نظر به درآمد خواهند رسید. درآمد برنامه نویس اندروید در هر کدام از روش‌ها متفاوت است اما این به معنای برتری یک روش به روش دیگر نیست. زیرا دلیل آن هم شرایط خود برنامه نویس و ایده ای که قرار است پیاده شود می‌باشد، این روش‌ها هر کدام مزایا و معایبی دارند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید با آموزش برنامه نویسی اندروید به دیگران

تدریس برنامه نویسی هم یکی از راه‌های دیگر درآمد زایی است. درآمد این روش هم بستگی به استقبالی دارد که از آموزش شما صورت می‌گیرد و عدد معینی نمی‌توان برای آن در نظر گرفت. برای موفقیت در این روش، باید از مهارت هایی مانند فن بیان مناسب، شناخت صحیح مخاطب و اصول آموزشی بهرمند باشید. کسب درآمد از این روش می‌تواند به 3 شکل زیر انجام گیرد:

  • تدریس در آموزشگاه ها
  • تدریس به صورت شخصی
  • ساخت آموزش آنلاین برنامه نویسی اندروید

بازار کار برنامه نویسی اندروید

کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید با انجام پروژه شخصی

این روش یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین راه‌های درآمد زایی برای برنامه نویسان است. زیرا ساخت و راه اندازی پروژه‌های شخصی نیازمند ایده پردازی، صرف زمان و هزینه زیادی می‌باشند. به همنی دلیل برای رسیدن به موفقیت در این مسیر، برنامه نویسان نیازمند تلاش و پشت کار بیشتری می‌باشند. در این روش ابتدا باید یک ایده مناسب پیدا کنید تا آن را بررسی و امکان سنجی کنید. این مرحله از فرآیند پیاده سازی ایده‌های شخصی، حساس‌ترین بخش ماجرا است.

در گذشته به دلیل اینکه تعداد برنامه نویسان کمتر بود و ایده‌های کمی اجرایی شده بود، این کار می‌توانست جذابیت داشته باشد. اما امروزه به دلیل اینکه که اکثر ایده‌ها توسط شرکت‌های بزرگ اجرایی شده اند، این فرآیند نیاز به بررسی‌های زیادی خواهد داشت. همانطور که در بخش‌های قبلی دیدید، پروژه‌های شخصی معمولا برای درآمدزایی از روش‌های پرداخت درون برنامه ای و یا تبلیغات داخل برنامه استفاده می‌کنند. جالب است بدانید هیچ عدد مشخصی برای درآمد حاصل از این کار نمی‌توان بیان کرد، زیرا ممکن است ایده بسیار خوبی داشته باشید و ظرف مدت کمتر از یک ماه به درآمدهای بسیار بالایی برسید!

اگر روش‌های کسب درآمد از اندروید، شما را به یادگیری این زبان ترغیب کرد، مقاله‌ی "بهترین روش یادگیری برنامه نویسی اندروید" را از دست ندهید.

درآمد برنامه نویسی اندروید چقدر است؟

درآمد برنامه نویسی اندروید چقدر است؟

استخدام به عنوان برنامه نویس در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی انتخاب بسیاری از برنامه نویسان است. با این انتخاب شما به صورت قانونی و تحت قراردادی مشخص برای سازمان و یا اداره ای کار می‌کنید و در بازه‌های زمانی مشخصی درآمد خود را دریافت می‌کنید. در این روش برنامه نویس باید از سابقه بالا و نمونه کارهای خوبی برخوردار باشد تا بتواند به استخدام مجموعه مربوطه درآید.

در ایران به دلیل پتانسیل بالا در عرصه خدمات مبتنی بر گوشی‌های هوشمند و بازار بکر و دست نخورده، شرکت‌های زیادی به سمت ایجاد نسخه‌های اندرویدی از خدمات خود و یا ایجاد خدمات جدید در این حوزه روی آورده اند. این عامل باعث شده است تا استخدام برنامه نویس اندروید نسبت به سال‌های قبل بیش از پیش افزایش یابد.

درآمد برنامه نویس اندروید در ایران چقدر است؟

در حال حاضر در ایران با توجه به نیاز سازمان ها، سیاست‌های درآمدی، تجربه و تخصص برنامه نویسان، به صورت میانگین درآمد یک برنامه نویس اندروید از 3،000،000 تا 20،000،000 تومان متغیر است. البته مبنای حقوق در سازمان‌های مختلف متناسب با سیاست‌های آن سازمان است و ممکن است اشخاصی از این اعداد پایین‌تر و یا بالاتر دریافت کنند. بنابراین در مجموع می‌توان گفت رقم کاملا مشخصی برای درآمد برنامه نویس اندروید در شرکت‌ها و سازمان‌ها در داخل ایران وجود ندارد و هر شرکت بنا به سیاست‌های خود مبلغ درآمد برنامه نویس اندروید را مشخص می‌کند.

درآمد برنامه نویس اندروید در آمریکا چقدر است؟

متوسط ​​درآمد برنامه نویس اندروید در آمریکا سالیانه 112،647 دلار است. این مبلغ معادل 2،166 دلار در هفته یا 9387 دلار در ماه است. Android Architect, Principal Android Developer و Lead Android Developer پنج شغل مرتبط با برنامه نویسی اندروید هستند که بالاترین درآمد در ایالات متحده را دارند. نکته مهم این است که برای همه این مشاغل بین 19197 دلار (17.0٪) و 52،090 دلار (46.2٪) بیشتر از متوسط حقوق برنامه نویس اندروید یعنی 112،647 دلار در سال پرداخت می‌شود.

حقوق برنامه نویس اندروید

درباره درآمد برنامه نویسی اندروید واقع بین باشیم!

در سطح اینترنت بسیار شاهد این موضوع هستیم که با ارائه اطلاعات غلط و یا ارائه اطلاعات درست به شیوه غلط تبلیغات بسیاری در زمینه درآمد برنامه نویسی اندروید می‌شود. این عامل باعث می‌شود که افراد زیادی با آرزوی درآمدهای بسیار زیاد فریب بخورند و بدون آگاهی کامل در این مسیر قدم بگذارند. عموما این اطلاعات غلط توسط کسانی که آموزش‌های اندروید را به فروش می‌رسانند انجام می‌شود، برای مثال گفته می‌شود که یک برنامه در یک مارکت اندروید 20،000 دانلود داشته و قیمت آن هم 2000 تومان است پس این برنامه 40،000،000 فروش داشته است!

این در حالی است که تعداد بالای نصب به هیچ عنوان دلیلی بر خرید برنامه نیست. همچنین بسیاری از برنامه‌ها ابتدا به صورت رایگان منتشر می‌شوند و بعد از مدتی پولی می‌شوند، پس در نظر داشته باشید که درآمد برنامه نویس اندروید چه در ایران و در تمامی نقاط دیگر جهان صرفا بر اساس تخصص و بازار کار این رشته مشخص می‌شود و نه بر اساس آمارها.

کسب درامد موبایل - کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید

آموزش کسب درآمد میلیونی بوسیله برنامه نویسی اندروید

برنامه نویسی اندروید هم مانند سایر رشته‌های برنامه نویسی نیازمند دقت، حوصله و پشتکار بسیار بالایی است. ساخت برنامه‌های اندروید نیاز به مهارت‌های بالایی دارد. اکثر برنامه‌های اندروید پرطرفدار مسیر بسیار پر فراز و نشیب و طولانی را طی کرده اند تا به مکان فعلی رسیده اند، بر این اساس کافی است به نسخه‌های مختلف برنامه ای مانند اینستاگرام توجه کنید تا شاهد سیر تکامل آن در این مسیر باشید. بنابراین باید بدانید یادگیری برنامه نویسی اندروید نسبت به برنامه نویسی برای سایر پلتفرم ها، زمان بیشتری طول خواهد کشید.

اگر قصد دارید به آموزش کسب درآمد میلیونی بوسیله برنامه نویسی اندروید بپردازید، دوره‌های متخصص سون لرن تا پایان این همراه همراه شما خواهند بود.

شما تاکنون تجربه کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید را داشته اید؟ به نظر شما کدام یک از روش‌های درآمدزایی از اندروید، بهتر است؟

اگر به یادگیری بیشتر در زمینه‌ی برنامه نویسی اندروید علاقه داری، با شرکت در دوره‌ی آموزش برنامه نویسی اندروید در کمتر از یکسال به یک توسعه‌دهنده اندروید همه فن حریف تبدیل می‌شوی که آماده‌ی استخدام، دریافت پروژه و حتی پیاده‌سازی اپلیکیشن خودت هستی.
۲۳ دیدگاه
ما همه سوالات و دیدگاه‌ها رو می‌خونیم و پاسخ میدیم
۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹

سلام و با عرض خسته نباشید میخواستم بپرسم آیا امکانش هست که بخشی از پول اینترنت مصرف شده در برنامه رو از مخابرات دریافت کرد اگه میشه چطور ؟ لطفاً راهنمایی کنید هدفمون ساخت یک پیام‌رسان هست

نازنین کریمی مقدم ۰۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷

درود اگر دیده باشید یسری از برنامه‌های فعلی مثل فیلیمو و... به این صورت هستند که مصرف نت نیم بها حساب میشه. پس شدنی هست. اما بنده شرایط دقیقش رو نمیدونم. عبارت نیم بها کردن ترافیک رو سرچ کنید به مراحلش میرسید.

۰۵ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۱۱

سلام ممنون میشم لطفا به این سوالم پاسخ بدید اینکه برنامه‌های رایگانی که در بازار وجود دارند پلن درآمدیشون چه چیزی هست یعنی این رایگان‌ها هم وقتی هر نفر نصب کند درآمدی به توسعه دهنده اختصاص داده میشود یا فقط برنامه‌های غیر رایگان درآمد دارند ممنون میشم لطفا به این سوالم پاسخ بدید لطفا

نازنین کریمی مقدم ۰۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۰۷

درود اغلب شون با تبلیغات یا پرداخت درون برنامه ای درآمد دارند. توصیه میکنم مقاله <a href="https://7learn.com/blog/making-money-from-game-development" rel="noopener nofollow" target="_blank">درآمد بازی سازی</a> رو مطالعه کنید اپها هم مشابه بازیها هستند.

حانیه ۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۷

سلام من ترم اخر دانشگاه برای اینکه پروژه نهاییم رو ارائه بدم رفتم سراغ یادگیری اندروید. با اینترنت پیش رفتم و کلی اموزش‌های جذاب رو گذروندم دو سه تا اپلیکشن نوشتم و داخل بازار منتشرشون کردم.اما به تنهایی واقعا کار سختی بود...با وجود اینکه به برنامه نویسی خیلی علاقه مندم ، اما چون تنهام و تیم ندارم نمیدونم ادامه مسیر رو باید چه کنم؟

نازنین کریمی مقدم ۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱

سلام. رشته تحصیلی تون چیه؟ کلا در بازار کار برنامه نویسی اندروید یا خروجی قوی باید داشته باشید یا تحصیلات خوب و مرتبط. چون تنها هستید و نمونه کار دارید، برای اندروید توصیه میکنم برای شروع سراغ آگهی‌های استخدام رسمی بروید. میتونید صحبت کنید به عنوان کارآموز (نهایتا یه ماه) شروع به کار کنید و بعد در همونجا به صورت پاره وقت یا تمام وقت مشغول بشید. توجه داشته باشید که معمولا در اولین کار رسمی باید حقوق معمولی و حتی پایه رو درنظر داشته باشید و بیشتر به جنبه پله اول و کسب رزومه بهش نگاه کنید. در کنارش، حتما در مسابقاتی که برگزار میشه یا رویدادهای جمعی که مربوط به اندروید هست شرکت کنید. معمولا تیم‌های خوبی از این راه تشکیل می‌شوند. بعد میتونید تصمیم بگیرید که تیمی کار کنید یا رسمی. افرادی داشتیم که چندین کار در بازار منتشر کرده اند و بعدها به استخدام اسنپ، تپسی و خود بازار درآمدند. (البته اغلب این افراد تحصیلات مرتبط هم داشتند) پس امیدتون رو از دست ندید :)

امیرحسین ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۷

سلام. من 17 سالمه، و حدود 3 ساله که زبان جاوا رو یاد میگیرم. بدون پیش زمینه مشخصی، یا یادگیری زبان شی گرای ساده‌تری سراغ جاوا رفتم، و در حال حاضر، اکثر مفاهیم و تکنولوژی‌ها و اجزای جاوا رو یاد گرفتم. همونطور که میدونید، موارد استفاده جاوا بسیار زیاده، و هنوز نمیدونم در کدوم میتونم آینده ی بهتری داشته باشم. با جاوا EE کار کردم، و یک وب سایتم ساختم. اما از حوزه وب خوشم نمیاد، و عاشق میکروسیستم‌ها هستم، و مهندسی و موارد پیچیده نرم افزار و شبکه رو دوست دارم. کسی میتونه بگه در چه حوزه ای موفق‌تر خواهم بود؟

امیر حسین حیدری ۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۴۲

سلام دوست عزیز شما باید به سمت هر چیزی که بیشتر علاقه دارین برین با جاوا می‌تونین برنامه نویس اندروید یا بک‌اند کار و ... بشین، این به علاقه شما بر‌میگرده که کدوم رو بیشتر دوست داشته باشین موفق باشید

الهه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۳:۲۰

سلام میشه راجب کسب درامد از c++هم بزارین ؟؟ و همین طور برنامه‌های دیگه بزارین ممنون از سایت خوبتئن

یک دوست ۰۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶

برنامه ای که رایگان منتشر میشه بعدا قابلیت پولی شدن نداره.

برنامه نویس اندروید ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۰۶

"این در حالی است که تعداد بالای نصب به هیچ عنوان دلیلی بر خرید برنامه نیست. همچنین بسیاری از برنامه‌ها ابتدا به صورت رایگان منتشر می‌شوند و بعد از مدتی پولی می‌شوند" با این قسمت مقاله کمی تا قسمتی مشکل داشتم! چون این رو میدونم که حداقل توی کافه بازار امکان پولی کردن یک برنامه رایگان وجود نداره و شما نمیتونید بعد از انتشار یک نرم افزار به صورت رایگان اون رو پولی کنید! ولی بر عکس این مورد امکان پذیر هست، یعنی شما نرم افزاری رو که پولی منتشر کردید میتونید رایگانش کنید، پس نتیجه میگیریم که نرم افزار‌های پولی هر چقدر که دانلود خوردن همون قدر هم درآمد داشتن مثل مثالی که خودتون زدید: "یک برنامه در یک مارکت اندروید 20،000 دانلود داشته و قیمت آن هم 2000 تومان است پس این برنامه 40،000،000 فروش داشته است" تنها ایرادی که میشه به این نوع محاسبه درآمد داشت فقط یک نکته هست که امکان تغییر قیمت نرم افزار برای برای برنامه نویس وجود دارد، مثلا میتونه یه نرم افزار رو ابتدا با قیمت 1000 تومن منتشر کنه، وقتی نصب بالا گرفت قیمت اون رو بکنه 5000 تومن و یا برعکس، در این حالت شما وقتی به تعداد 20000 دانلود نگاه میکنید با قاطعیت نمیتونید بگید که این نرم افزار با قیمت 2000 تومن 40000000 فروش داشته

sefatullah ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۱۹

سلام من برنامه نویس اندراید هستم و گیم جور کردم نمیفهمم چطور در افغانستان کسب در آمد کنم از اپلیکشن خود لطفا رهنمایی کنین تمامشه و چطور پول اش را دریافت کنم؟ تشکر...

hashem ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۴

سلام من مدتیه میخوام php یاد بگیرم هرکاری میکنم نمیتونم درکش کنم خیلی سخته برام جاوااسکریپت خیلی راحتتر بود ولی php رو نمیدونم چجوری یاد بگیرم دارم انگیزم رو از دست میدم لطفا کمکم کنید

مهدی علامه ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۴۴

سلام هاشم عزیز در این مسیر اصلا انگیزه ات را از دست نده! شاید مسیر و منابع آموزشی که انتخاب کردی مناسب نبوده اند. آموزش برنامه نویسی با پشتکار و صرف زمان، به راحتی قابل دستیابی است. برای دریافت مشاوره رایگان، می‌تونید با پشتیبانی سون لرن تماس بگیرید.

علیرضا ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۷

خیلی مقاله عالی بود . خصوصا بخشی که دقیقا در مورد حقوق برنامه نویس اندروید صحبت کردید . کاش تفاوتهای یک برنامه نویس عادی با برنامه نویس ارشد و سینیور را هم کمی توضیح میدادید . مثلا یک برنامه نویس ارشد با چه تخصصهایی به یک سینیور تبدیل میشه . سپاس

مهدی علامه ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۴۱

سلام علیرضای عزیز حتما در مقالات آینده به این مباحث می‌پردازیم. مرسی از بازخوردت

دیوید ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۲۲:۵۵

سلام خوبه که واقعیت‌ها رو گفتید. کسب درآمد از اندروید واقعا اونجوری که مردم فکر میکنن نیست. دقیقا درآمد رو با اپ‌های بازار میسنجن. بعد هم یک شبه اسیر عشق برنامه نویسی و دو روزه غم جدایی میشن.

Mehrad ۰۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۳

سلام برای گرفتن تبلیغات برای نمایش در اپ باید کجا درخواست گرفتن تبلیغات داد؟

عبدالله حسینی ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۰۵

مطالب بسیار ارزشمندی بود. تشکر بخاطر همه اطلاعات که به اشتراک گذاشتین. به من از طریق برنامه نویسی اندروید میشه به سادگی پول درآورد. البته پیش شرطش این است علاقه مندی خاص به برنامه نویسی داشته باشیم. و اگر بتوانیم خلاقانه و دقیق به محیط ماحول خود بنگریم به راحتی میتوانیم ایده‌های نابی را روی اپلیکیشن‌های مختلف تطبیق نماییم.

محمد محبتی ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۲۰

سلام خوب بود باتشکر

banihashem ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹

مطلب مفیدی بود با تشکر

Tabesh Rouhani ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۱۶

کسب درآمد از برنامه نویسی js را هم بذارید پس

زهرا فرحمند ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۱۹

سلام تابش عزیز. این مقاله رو نوشتیم و در سایت ارسال شده :) https://7learn.com/blog/earn-money-javascript

  • چرا کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید را انتخاب کنیم؟
  • روش‌های کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید
  • کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید با ساخت اپلیکیشن و فروش آن در مارکت ها
  • کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید با فریلنسری و انجام پروژه
  • کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید با استخدام به عنوان یک برنامه نویس اندروید
  • کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید با نمایش تبلیغات درون برنامه ای اندروید
  • کسب درآمد از اندروید با پیاده سازی پرداخت درون برنامه ای در اندروید
  • کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید با آموزش برنامه نویسی اندروید به دیگران
  • کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید با انجام پروژه شخصی
  • درآمد برنامه نویسی اندروید چقدر است؟
  • درباره درآمد برنامه نویسی اندروید واقع بین باشیم!
  • آموزش کسب درآمد میلیونی بوسیله برنامه نویسی اندروید
اشتراک گذاری مقاله در :