کی بهتر از خود مدرس میتونه بهت مشاوره بده؟🤔 ۳۵٪ تخفیف + یک جلسه رایگان با خود مدرس🔥
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۶ دیدگاه نظر نازنین گودرزی
۸ روش تضمینی برای کسب درآمد از وردپرس و داشتن درآمد دلاری
۸ روش تضمینی برای کسب درآمد از وردپرس و داشتن درآمد دلاری

آیا تاکنون به کسب درآمد از وردپرس فکر کرده‌اید؟ اگر می‌خواهید کسب و کار خود را با هزینه‌ای نسبتا پایین شروع کنید، وردپرس بهترین گزینه برای شماست. امروزه روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از وردپرس وجود دارد و شما حتی می‌توانید در بستر این پلتفرم رایگان، برای خود درآمد نامحدود دلاری ایجاد کنید. در ادامه‌ی این مقاله با معرفی ۸ روش تضمینی برای کسب درآمد از وردپرس با وب سایت آموزش برنامه نویسی سون لرن همراه باشید.

بیشتر بخوانید: حوزه‌های برنامه نویسی : آشنایی کامل با حوزه‌های برنامه نویسی + (اینفوگرافیک)

مزایای وردپرس چیست؟

وردپرس چیست؟ وردپرس به عنوان یک CMS، تاکنون رشد و پیشرفت بسیار زیادی داشته و امروزه به عنوان یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا شناخته می‌‌شود. نزدیک به 80 میلیون وب‌ سایت در سراسر دنیا با این سیستم ساخته شده است. بر این اساس وردپرس به تنهایی بخش بزرگی از بازار ساخت وب سایت را در اختیار خود درآورده است. برخی از مزایایی که باعث شده وردپرس این چنین محبوب باشد عبارتند از:

  • یادگیری وردپرس آسان و ساخت یک وب سایت با آن نسبتا سریع است.
  • افزونه‌های زیادی هنگام کار با آن وجود دارند؛ پس امکان کدنویسی در وردپرس به حداقل می‌رسد.
  • به صورت رایگان در دسترس است.
  • به صورت پیوسته به‌روزرسانی می‌شود و امنیت بالایی دارد.
  • می‌توان سایت‌های مختلفی را با وردپرس ساخت. (شرکتی، خبری، فروشگاهی و...)

برای مطالعه‌ی بیشتر در مورد مزایای وردپرس می‌توانید مقاله‌ی آشنایی با مهم‌ترین مزایای وردپرس را مطالعه کنید.

مهارت‌های لازم برای کسب درآمد از وردپرس

همانطور که در بخش قبل گفتیم، یکی از مهم‌ترین مزایای وردپرس این است که به مهارت بالای برنامه نویسی نیاز ندارد. وردپرس دارای قالب‌ها و افزونه‌های رایگان زیادی است که کمک می‌کنkد براساس طرح دلخواه کاربر، یک وب سایت را از صفر تا صد طراحی کنید و در این راه، جز آشنایی با محیط وردپرس و امکانات احتمالی برای آن، مهارت خاصی نیاز نیست.

اما دقت کنید که اگر با CSS، HTML و PHP آشنا باشید، می‌توانید یک قالب آماده‌ی سایت را مطابق با نیازهای خواسته شده‌ی کاربر شخصی سازی کنید. در بخش‌های بعدی به طور مفصل به چگونگی کسب درآمد از وردپرس با این روش می‌پردازیم. همچنین شناخت نیازهای جامعه‌ی وردپرسی، یکی از مهارت‌هایی است که اگر آن را داشته باشید، می‌توانید درآمد بالایی از وردپرس به دست آورید.

بیشتر بخوانید: ۹ نکته‌ی جالب درباره وردپرس که شاید نمی‌دانستید!

۸ روش تضمینی برای کسب درآمد از Wordpress و داشتن درآمد دلاری

روش‌های اثبات شده و برتر برای کسب درآمد از Wordpress در ادامه شرح داده شده‌اند. شما نیز می‌توانید به راحتی با استفاده از این روش‌ها و با تلاش و یادگیری به کسب درآمد بپردازید.

درآمد طراحان وردپرس

۱. کسب درآمد از برنامه نویسی افزونه وردپرس

اگر از وردپرس استفاده کرده باشید، حتماً می‌دانید که مدیریت سایت بدون استفاده از حداقل چند افزونه یا پلاگین کاربردی (Plugin) ممکن نیست. از پلاگین‌ها برای افزودن قابلیت‌های اضافه‌ای استفاده می‌شود که در مدیریت موفق سایت‌ها به مدیران کمک می‌کنند. هزاران پلاگین وردپرس وجود دارد که بعضی از آن‌ها رایگان و بعضی غیررایگان هستند.

کسب درآمد از برنامه نویسی افزونه وردپرس یکی از روش‌های معمول در وردپرس است. اگر راهکاری برای یک مشکل پیدا کرده و آن را به پلاگین تبدیل کنید (پلاگینی که مخاطب، مایل به خرید آن باشد)، راه خود را در کسب درآمد دلاری از وردپرس پیدا کرده‌اید. برای انجام این کار چند مورد از پلاگین‌های موجود که به درآمدزایی خوبی رسیده‌اند را بررسی کنید تا ببینید چگونه مي‌توانید از طریق یک پلاگین مثل Pippins Plugins یا OptinMonster پول خوبی به دست آورید.

اگر به فروش پلاگین‌های وردپرس فکر می‌کنید، حتماً دقت کنید که پلاگین شما روی یک نیاز مشخص تمرکز داشته باشد. یکی از بهترین نمونه‌ها در این زمینه پلاگین CommentLuv است. این پلاگین بخش نظرات سایت شما را از شر اسپم‌ها خلاص می‌کند. نسخه‌ی رایگان CommentLuv در سراسر دنیا بیش از ۷۵۰ هزار کاربر دارد؛ اما توسعه‌دهنده‌ی این پلاگین با افزودن چند قابلیت بیشتر، نسخه‌ی پریمیوم (Premium) افزونه‌ی خود را منتشر کرده است و از آن درآمدزایی می‌کند.

شما می‌توانید پلاگین‌های خود را در سایت‌های ایرانی zhaket و rtl-theme و یا سایت‌ خارجی CodeCanyon بفروشید. یا برای آن‌ها یک سایت مستقل بسازید و در همان وب سایت شخصی خودتان به فروش برسانید. همچنین با کار بر روی پلاگین‌های شخصی دیگران نیز می‌توانید پول در بیاورید. برای پیدا کردن این پروژه‌ها می‌توانید از سایت‌های فریلنسری (Freelancing) استفاده کنید.

۲. کسب درآمد از طراحی قالب وردپرس

اگر طراح یا توسعه‌دهنده‌ی وب هستید، کسب درآمد از طراحی قالب وردرپرس یکی از بهترین راه‌ها برای شماست. برای ایجاد قالب‌های جذاب وردپرس لازم نیست طراح یا کدنویس حرفه‌ای باشید، اما باید حتما بدانید که مخاطب هدف شما کیست و قصد دارید قالب را برای چه کسی بسازید. در غیر این صورت، موفق به جذب مخاطب نخواهید شد.

شرکت‌های زیادی در زمینه‌ی طراحی قالب وردپرس مشغول به کار هستند و از این راه کسب درآمدهای هنگفتی دارند. برای مثال، افرادی مانند برین کلارک (Brain Clark) و (Chris Pearson) شرکت‌های StudioPress و Thesis را تاسیس کردند تا برای وب سایت‌های وردپرسی، قالب‌های جذاب و با کیفیت بسازند. آن‌ها سال‌ها است که با استخدام چند طراح و فروش روزانه‌ی قالب‌های چشم‌نواز خود میلیون‌ها دلار پول در می‌آورند. در ایران نیز سایت‌های بسیاری، فعالیت مشابه‌ای دارند که سایت ژاکت از جمله‌ی آنها است.

اگر به تازگی تصمیم گرفته‌اید قالب وردپرس بسازید و در این راه اعتماد به نفس کافی ندارید، به جای این که همه‌ی کارها را خودتان انجام دهید، می‌توانید یک گروه تشکیل داده یا به یکی از گروه‌های فعلی که در این زمینه مشغول است بپیوندید. بدین طریق برای کار کردن بر روی پروژه‌ها و کسب درآمدِ همزمان، کار چندان سختی نخواهید داشت.

شما می‌توانید قالب‌های خود را در سایت ایرانی ژاکت و یا سایت‌های خارجی Themeforest ،Creative Market ،Mojo Marketplace یا وب سایت خودتان بفروشید. علاوه بر این، درست مانند پلاگین‌ها، در این‌جا هم می‌توانید به صورت آزاد بر روی قالب‌های دیگران کار کرده و پول بیشتری به دست آورید.

۳. کسب درآمد از وردپرس با مشاوره‌های مربوط به وردپرس

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای درآمدزایی آنلاین، ارائه‌ی مشاوره در رابطه با وردپرس است. برای انجام این کار فقط کافی است بر وردپرس مسلط باشید. در آن صورت می‌توانید از طریق ایجاد طراحی‌های سفارشی و یا تدریس به مبتدی‌ها یا حرفه‌ای‌ها پول دربیاورید.

اگر می‌خواهید از این روش به پول‌های هنگفت برسید، ابتدا باید یک مجموعه‌ی قوی داشته باشید. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ایجاد مجموعه‌ای قوی این است که خدمات مشاوره‌ای (یا محصولات منتخب خود) را به صورت رایگان در اختیار وبلاگ‌نویسانِ تاثیرگذاری قرار دهید که در جامعه‌ی کاربری وردپرس مطرح هستند. از آن‌ها بخواهید که اگر از کارتان راضی هستند به شما بازخورد بدهند یا نظراتشان را در رابطه با خدمات شما در سایتشان به اشتراک بگذارند. این کار باعث تقویت فروش آنلاین شما می‌شود، چون تایید از طرف وبلاگ‌نویسان برتر یکی از بهترین ابزارهای تایید اجتماعی (Social Proof) است.

۴. کسب درآمد وردپرس با راه‌اندازی سایت

اگر مبتدی یا یک وبلاگ‌نویس پاره‌ وقت هستید که مهارت زیادی در وردپرس ندارد ولی می‌خواهد از این روش پول دربیاورد، خدمات راه‌اندازی سایت بهترین گزینه برای شما است. حتی افراد مبتدی هم می‌توانند به این کار مشغول شوند. اما چگونه؟

خیلی‌ها می‌خواهند برای سایتشان از وردپرس استفاده کنند، اما اطلاعات فنی کافی ندارند، بنابراین به سراغ خدمات راه‌اندازی سایت می‌روند. وظیفه‌ی شما به عنوان فراهم‌کننده‌ی این خدمات، نصب وردپرس، آپلود قالب‌های وردپرسی، افزودن پلاگین‌های لازم و غیره است.

از مشتریان خود بخواهید صفحه‌ای برای خدمات راه‌اندازی سایت در وب سایت‌شان ایجاد کنند. برای جذب مخاطب هدفمند (Lead) یا ترافیک اختصاصی به این صفحه، می‌توانید بنر مربوط به خدمات خود را در وب سایت شخصی‌تان قرار دهید، در سایر سایت‌ها به عنوان مهمان مطلب بنویسید، یا رپورتاژ آگهی بدهید. رسانه‌های اجتماعی هم می‌توانند مفید باشند.

اگر پیشنهادتان برای مردم جذاب باشد، با شما تماس خواهند گرفت. ولی خیلی از وبلاگ‌نویسان تازه‌کار دوست ندارند پولی بابت این خدمات بدهند. در این شرایط می‌توانید به صورت رایگان سایت آن‌ها را راه‌اندازی کنید، اما در عوض لینک‌های خود را در صفحه‌ی خدمات آن‌ها قرار دهید. یک مثال از درآمد برای افراد خارج از ایران این است که، اگر بتوانید به آن‌ها توصیه کنید که از سرویس میزبانی Bluehost Wordpress استفاده کنند، از آن‌جایی که قیمت خدمات این سرویس برای وبلاگ‌نویسان تازه‌کار قابل تقبل است، می‌توانید در ازای هر ثبت نام جدید از آن‌ها ۶۵ دلار کمیسیون همکاری دریافت کنید. همچنین، مي‌توانید قالب‌ها، پلاگین‌ها، خدمات امنیتی و سایر محصولات مشارکتی خود را در صفحه‌ی خدمات معرفی کنید تا در هنگام ثبت نام آن‌ها را مشاهده نمایند. ولی یک چیز را به خاطر بسپارید، تنها محصولاتی را توصیه کنید که خودتان آن‌ها را امتحان کرده باشید و با کیفیت باشند.

درآمد طراحی قالب وردپرس

۵. کسب درآمد از وردپرس با شخصی‌سازی قالب

اگر یک توسعه‌دهنده‌ی ماهر هستید که زمان اضافی دارید، مي‌توانید به ارائه‌ی خدمات شخصی‌سازی قالب و کسب درآمد از Wordpress بپردازید. خیلی از توسعه‌دهندگان با ارائه‌ی خدمات شخصی‌سازی سایت، قالب، و پلاگین در وب سایت‌های ایرانی مانند پونیشا و وب سایت‌های خارجی مانند Upwork و Freelancer درآمدهای جانبی قابل توجه‌ای کسب می‌کنند. علاوه بر آن، از طریق سایت شخصی‌تان هم می‌توانید این خدمات را ارائه کنید.

بسیاری از کاربران وردپرس قادر به نصب قالب هستند (یا این کار را از طریق سرویس میزبانی‌شان دریافت می‌کنند)، اما هر کسی مهارت فنی لازم برای تغییر چیدمان صفحه‌ها، انواع پست‌های سفارشی و غیره را ندارد. این‌جا است که شما می‌توانید خدمات خود را با قیمتی مناسب به کاربران ارائه کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا زبان‌های برنامه نویسی؟

۶. کسب درآمد از وردپرس با تولید محتوا

یکی از روش‌های کسب درآمد آنلاین، تولید محتوا است. فکر می‌کنید مهارت کافی برای انجام این کار را دارید؟ اگر پاسختان مثبت است، همین حالا این کار را شروع کنید. برای پیدا کردن فرصت‌های شغلی مربوط به تولید محتوا در وردپرس، می‌توانید از سرچ گوگل استفاده کرده و نمونه‌ی سایت‌های ایرانی متقاضی این خدمت را پیدا کنید. همچنین برای موارد خارجی می‌توانید از ProBlogger Job Board ،Elance ،Odesk ،Peopleperhour و غیره استفاده کنید. یا به سایت‌های محبوب خودتان بروید و در صورت وجود فرم همکاری با ما، درخواست خود را برای نوشتن مقالات مورد نظر آن‌ها ارسال نمایید. با این کار نه تنها می‌توانید از سایت آن‌ها بک‌لینک‌های (Blacklinks) قدرتمند دریافت کنید، بلکه در ازای کارتان دستمزد بگیرید.

علاوه بر این، حتماً در سایت‌تان صفحه‌ای برای نمایش کارهای قبلی خود داشته باشید. با این کار کارفرمایان آتی می‌توانند نگاهی به سبک نوشتاری شما و همچنین میزان نفوذ مقاله‌هایتان در سایر سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی داشته باشند.

۷. کسب درآمد از وردپرس با راه اندازی سایت شخصی

در دنیای آنلاین، همیشه توصیه می‌شود برای کسب و کار خودتان سایت راه بیندازید. پس منتظر چه هستید؟ سایت وردپرسی خود را بالا بیاورید و کسب درآمد از وردپرس را شروع کنید. می‌توانید صفحه‌ی مخصوصی طراحی نمایید تا همه‌ی خدمات خود را در آن ارائه کنید. کارهای قبلی خود را به شکلی واضح در مجموعه‌ی خود قرار دهید. سعی کنید با وبلاگ‌نویسان تاثیرگذار ارتباط داشته باشید تا برای جذب مشتری شبکه‌ای از افراد را پیرامون خود تشکیل دهید.

اگر نمی‌دانید چطور باید وب سایت وردپرسی خود را راه بیندازید، از یک راهنمای جامع وردپرس برای تازه‌کاران استفاده کنید. تا همه‌ی مراحل ایجاد سایت، از تهیه‌ی سرویس میزبانی و نوشتن پست‌ها و صفحه‌ها تا فرم‌های تماس با ما و غیره را بیاموزید.

۸. از سایت‌تان کسب درآمد کنید

اگر سایت دارید می‌توانید با ارائه‌ی محصولات و خدمات خود، درآمد خوبی کسب کنید. برای کسب درآمد در سایت می‌توانید از بازاریابی مشارکتی، تبلیغات، بررسی‌های سفارشی و غیره کمک بگیرید. انجام این کار زحمت خاصی ندارد، فقط کافی است از محتوا و ترافیکی که در حال حاضر دارید نهایت استفاده را ببرید.

اکثر سرویس‌دهندگان و سایت‌های تجاری طرح‌های مشارکتی دارند. از جمله مواردی که کار کردن با آن‌ها ساده است می‌توانیم به Themeforest و Creative Market اشاره کنیم. در مورد سایت‌های ایرانی هم مواردی وجود دارند که می‌توانید به گوگل مراجعه کنید. برای استفاده از این سرویس‌ها کافی است یک حساب کاربری رایگان بسازید و لینک آن‌ها را در مطالب خود قرار دهید.

برای دریافت تبلیغات می‌توانید طرح تبلیغاتی خود را معرفی کرده یا با شرکت‌هایی تبلیغاتی کار کنید. یا از حساب Google Adsense استفاده کرده و کد خود را آن‌جا وارد کنید تا شبکه‌ی گوگل تبلیغات شما را اداره کرده و درآمد شما را به صورت ماهیانه برایتان واریز کند.

همچنین می‌توانید پست‌های سفارشی بنویسید. برای استفاده از این قابلیت، صفحه یا فرمی برای تماس با ما در سایت خود تعبیه کنید تا سایرین بتوانند برای پست‌های بررسی، آموزش یا هر چیز دیگری با شما تماس بگیرند. فقط قید کنید که بر طبق توافق، همه‌ی نظرات شما صادقانه بیان شده است.

درآمد طراحی سایت با وردپرس در ایران

باید توجه داشته باشید که در ایران منبع مشخصی برای اعلام میزان درآمد برنامه نویس وردپرس وجود ندارد. اما با بررسی در سایت‌های کاریابی و اعلام درآمد توسط خود توسعه دهندگان، می‌توان این طور نتیجه گرفت که یک توسعه دهنده‌ی وردپرس می‌تواند ماهانه حداقل 1.5 و حداکثر 7 میلیون تومان (براساس تعداد پروژه‌ها و میزان مهارت ممکن است حتی بیشتر هم شود)، درآمد داشته باشد.

فراموش نکنید که سرمایه‌گذاری بر روی دانش خودتان، بهترین و مطمئن‌ترین روش پولدارشدن است و برای رسیدن به موفقیت، راهی یک شبه و بدون تلاش وجود ندارد.

درآمد طراحی سایت با وردپرس در خارج از ایران

بسته به میزان تجربه، یک توسعه دهنده‌ی وردپرس می‌تواند ساعتی 50 دلار و حتی بیشتر، درآمد داشته باشد. متوسط میزان درآمد طراحی سایت با وردپرس و طراحی قالب وردپرس در وب‌ سایت‌های تم فارست و سایر وب سایت‌های خارجی که پیش‌تر معرفی کردیم، سالیانه بین 50000 الی 60000 دلار می‌باشد و این مقدار می‌تواند بسته به تلاش، حرفه‌ای بودن و فعالیت شما کمتر یا بیش‌تر باشد؛ به گونه‌ای که درآمد بسیاری از برنامه‌نویسان حرفه‌ای در آمریکا 100000 دلار تخمین زده می‌شود.

جایگاه وردپرس در جهان

کسب درآمد دلاری از وردپرس - درآمد برنامه نویسان جاوا اسکریپت در آمریکا

میزان درآمد از وردپرس در آمریکا سالانه حدود 52 هزار دلار است. کمترین مقدار 34 هزار دلار و بیشترین مقدار گزارش شده، 74 هزار دلار است.

درآمد طراحان وردپرس در کانادا

در کانادا زمینه‌های شغلی زیادی برای وردپرس وجود دارد. علاوه بر آن، حقوق برنامه نویسان نسبت به سایر کشورها بالاست. هر توسعه دهنده‌ی وردپرسی به طور میانگین 73 هزار دلار در سال و ساعتی 37.5 دلار درآمد دارد.

درآمد طراحان وردپرس در انگلیس

هر توسعه دهنده‌ی وردپرسی به طور میانگین سالانه تا 35 هزار پوند دستمزد می‌گیرد. توسعه دهندگان با تجربه می‌توانند این مبلغ را تا حدود 65 هزار پوند برسانند.

درآمد طراحان وردپرس در استرالیا

وردپرس در استرالیا نیز نسبتا پولساز است. توسعه دهندگان در استرالیا می‌توانند ماهانه حدود 5 هزار دلار درآمد از وردپرس کسب ‌کنند.

چگونه از وردپرس کسب درآمد کنیم؟

برای کسب درآمد از وردپرس لازم نیست نابغه باشید. اگر می‌توانید روش‌های توضیح داده شده در این مقاله، همچون توسعه‌ی قالب و افزونه‌های وردپرس، تولید محتوا، ایجاد یک وب سایت وردپرسی شخصی و... را آموخته و در کار خود حرفه‌ای شوید، فرصت‌های زیادی برای درآمدزایی هنگفت از وردپرس پیدا خواهید کرد. بسیاری از متخصصان وردپرس، پس از انجام چندین پروژه و کسب مهارت کافی در این زمینه، به کسب درآمد دلاری از وردپرس می‌پردازند.

استراتژی شما برای کسب درآمد از وردپرس چیست؟ خوش حال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اگر به یادگیری بیشتر در زمینه‌ی وردپرس علاقه داری، پیشنهاد ما شرکت در دوره آموزش پلاگین نویسی وردپرس و آموزش طراحی قالب وردپرس است که توسط یکی از خبره‌ترین اساتید برنامه نویسی وردپرس ایران تهیه شده است.

۶ دیدگاه
ما همه سوالات و دیدگاه‌ها رو می‌خونیم و پاسخ میدیم
Elisabeth Hays ۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۰۴:۱۹

Good post! We will be linking to this particularly great post on our site. Keep up the great writing

Addisyn Bell ۲۲ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۵۲

I truly appreciate your technique of writing a blog. I added it to my bookmark site list and will

Amin Bahrami ۱۶ دی ۱۳۹۹، ۰۷:۱۷

خیلی عالی بسیار ممنونم. من از دانشجویان دوره متخصص php‌ و ... هستم . یه خواهشی داشتم. برای دوستانی که می‌خوان دلاری کار کنن،‌ بستری فراهم بشه یا جایی معرفی بشه که توش برای دوستان افتتاح حساب پی پل بشه. یکسری سرویس دهنده هستند ولی اصلا نمیشه بهشون اطمینان کرد. به نظرم یه بخشی رو به دانشجویان اختصاص بدین که بتونن با دلگرمی بیشتر درس شون رو بخونن. چون اساتید سون لرن تجربیات فراوانی در این زمینه دارند و میتونن چراغ راه دانشجویان باشند. سپاس بیکران

نازنین کریمی مقدم ۱۶ دی ۱۳۹۹، ۰۷:۳۱

سلام. ممنون که با ما همراه هستید. پیشنهادتون رو به بخش مدیریت سایت منتقل میکنیم. انشالله بالاخره یه راه مطمئن برای استفاده از حسابهای خارج از کشور ایجاد بشه.

۰۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۵

به جای پی پل میشه از پرفکت مانی هم استفاده کرد هم راحته و هم یک دلار پرفکت مانی برابر یک دلار امریکاست ... من برای جابجایی پول به خارج کشور از سایت داماهی پی و پرفکت مانی استفاده میکنم خیلی خوب و راحت و قابل اطمینان

سعید احمدی ۰۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۶

ممنون از سایت خوب و آموزندتون

  • مزایای وردپرس چیست؟
  • مهارت‌های لازم برای کسب درآمد از وردپرس
  • ۸ روش تضمینی برای کسب درآمد از Wordpress و داشتن درآمد دلاری
  • ۱. کسب درآمد از برنامه نویسی افزونه وردپرس
  • ۲. کسب درآمد از طراحی قالب وردپرس
  • ۳. کسب درآمد از وردپرس با مشاوره‌های مربوط به وردپرس
  • ۴. کسب درآمد وردپرس با راه‌اندازی سایت
  • ۵. کسب درآمد از وردپرس با شخصی‌سازی قالب
  • ۶. کسب درآمد از وردپرس با تولید محتوا
  • ۷. کسب درآمد از وردپرس با راه اندازی سایت شخصی
  • ۸. از سایت‌تان کسب درآمد کنید
  • درآمد طراحی سایت با وردپرس در ایران
  • درآمد طراحی سایت با وردپرس در خارج از ایران
  • چگونه از وردپرس کسب درآمد کنیم؟
اشتراک گذاری مقاله در :