با یک تیر دو نشان بزنید🎯 یک هدیه ۳ میلیون تومانی به همراه ۲۵٪ تخفیف روی همه دوره‌های متخصص😍
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ هادی ایرج زاد
شروع کار در اندروید
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۰۷ خرداد ۱۴۰۲

سلام من ۴۵ سال دارم لیسانس نرم افزار دارم و کارمند هستم. ۸ سال دیگه بازنشسته میشم و دوست دارم توی این ۸ سال برنامه نویسی کار کنم باید بگم الان کاری که میکنم هیچ ربطی به برنامه نویسی نداره و تا الان اصلا به صورت جدی برنامه نویسی نکردم و در حد همون دروس دانشگاه بوده که اونم خیلی وقت پیش بوده الان هدفم اینه که بعد از یادگیری بصورت دورکاری فعالیت کنم و همچنین الان تو اداره پیشنهاد ایجاد دبیرخانه مجازي روی یک اپلیکیشن متعلق به سازمان داده شده میخوام از این فرصت استفاده کنم و برنامه نویسی اندروید رو یادبگیرم تا بتونم تو این پروژه تجربه کسب کنم لطفا به من بهترین مسیر برای یادگیری برنامه نویسی اندروید رو معرفی کنید.و اینکه اگر مواردي که میگین رو یادبگیرم در زمینه طراحی وب هم میتونم فعالیت کنم؟ود در پایان آیا برای فریلنسری وب بهتره یا اندروید؟

درود

برای فریلنسری وب و فرانت اند کمی بهتر هست.

اما بنابر توضیحات تون اگر مسیر اندروید رو انتخاب میکنید باید اول مطمئن بشید که اون اپ سازمان به چه زبانی نوشته شده. برای مثال اگر با جاوا کار کنید به راحتی میتونید برنامه اندروید بنویسید و نیاز به یادگیری زبان دیگری نخواهید داشت اما باید دید میشه این بخش جدید رو به برنامه قبلی متصل کرد؟

برای وب متاسفانه مسیر متفاوت هست و باید برای فرانت اند html+css+js یاد بگیرید. اگر خواستید وب کار کنید (برای درآمد جانبی) وردپرس هم گزینه مناسبی براتون هست حتما بررسی کنید.

مسیر راه هر کدوم: نقشه راه فرانت اند- نقشه راه اندروید



نازنین کریمی مقدم ۰۷ خرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۱۸

متشکرم. موفق باشید

هادی ایرج زاد ۰۷ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۴۰

خواهش میکنم

ممنون میشم تیک تایید پاسخ رو بزنید تا تاپیک از حالت پیگیری خارج شه.

نازنین کریمی مقدم ۰۸ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۱۹