🎁 شروع برنامه نویسی را از ما هدیه بگیرید!
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۵ دیدگاه نظر نازنین گودرزی
نقشه راه برنامه نویسی اندروید + [ Pdf آموزشی]
نقشه راه برنامه نویسی اندروید + [ Pdf آموزشی]

آیا قصد دارید به دنیای بزرگ و پرهیجان برنامه نویسی اندروید وارد شوید و به دنبال مسیر صحیح یادگیری آن هستید؟ دنیای برنامه نویسی اندروید، بسیار جذاب است و با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن نیازهای جدید، همواره در حال به روز رسانی و تغییر است. به همین دلیل، بسیاری از افرادی که به برنامه نویسی اندروید علاقه مند هستند، ممکن است در ابتدای راه سر در گم شوند و با قرار گرفتن در مسیر نادرست از ادامه راه منصرف شوند. به همین دلیل ما در تیم محتوای وب سایت آموزش برنامه نویسی سون لرن تصمیم گرفتیم کتاب برنامه نویسی اندروید کوتاهی را برای شما عزیزان آماده کنیم تا بتوانید مسیر درستی را تا رسیدن به هدف خود بپیمایید.

سرفصل‌های کتاب مسیر یادگیری برنامه نویسی نویسی اندروید

مطالب پوشش داده شده در کتاب مسیر یادگیری برنامه نویسی نویسی اندروید عبارتند از:

  • تعیین هدف از یادگیری و علت انتخاب اندروید
  • نحوه یادگیری برنامه نویسی اندروید
  • بهترین زبان‌های برنامه نویسی اندروید
  • مقایسه زبان‌های برنامه نویسی کاتلین و جاوا
  • منابع یادگیری برنامه نویسی اندروید
  • نقشه راه یادگیری شما

کتاب مسیر یادگیری برنامه نویسی نویسی اندروید مناسب برای چه افرادیست؟

این کتاب برای تمامی علاقه‌مندان به یادگیری برنامه نویسی اندروید مناسب است. اگر دانشجو هستید و قصد دارید برنامه نویسی اندروید را برای انجام پروژه خود یاد بگیرید یا می‌خواهید که در آینده از این حرفه کسب درآمد کنید، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را از دست ندهید. چرا که با مطالعه این کتاب در مسیر صحیح و استاندارد برنامه نویسی قرار می‌گیریدو شما را میتواند در مسیر کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید برساند.

توجه داشته باشید که در این کتاب، برنامه نویسی Android آموزش داده نمی‌شود؛ بلکه به موارد لازم برای ورود به این حوزه و مسیر صحیح یادگیری پرداخته می‌شود.

چرا برنامه نویسی اندروید را یاد بگیریم؟

اندروید یک سیستم عامل منبع باز مبتنی بر هسته لینوکس است که در دستگاه‌هایی همچون تلفن‌های هوشمند‌، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند، Android TV و... استفاده می‌شود. هر یک از این دستگاه‌ها رابط کاربری مختص خود را دارند و تنها در سیستم عامل، مشترک هستند.

در سال‌های اخیر، سیستم عامل اندروید یکی از پرفروش‌ترین سیستم عامل‌ها برای گوشی‌های هوشمند بوده است. امروزه سهم استفاده مردم جهان از سیستم عامل اندروید تقریباً 75٪ است در حالی که تنها 15٪ از آن‌ها سیستم عامل iOS را ترجیح می‌دهند.

سیستم عامل اندروید توسط Android Inc که گوگل در سال 2005 آن را خریداری کرده بود، توسعه داده شده است. در حال حاضر، در فروشگاه Google Play بیش از 3.3 میلیون برنامه، اعم از بازی‌ها، پخش کننده موسیقی، دوربین و... برای گوشی‌های اندرویدی موجود است که نشان می‌دهد بازار هدف اندروید تا چه حد گسترده و متنوع است.

محبوبیت بالای سیستم عامل اندروید، کاربردهای گسترده و بازار کار خوب آن، موجب شده است که سوالات بسیاری در ذهن علاقه‌مندان به یادگیری برنامه نویسی شکل بگیرد. چرا اندورید را انتخاب کنم؟ برنامه نویسی اندروید را از کجا شروع کنم؟ چه مباحثی را باید یاد بگیرم؟ برنامه نویسی اندروید را با مطالعه‌ی کتاب یاد بگیرم یا آموزش‌های آنلاین و انجام پروژه؟ ما در این کتاب قصد داریم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم.

اگر در قصد خود برای یادگیری برنامه نویسی جدی و ثابت قدم هستید، تبریک می‌گوییم! آینده روشنی در انتظار شماست. کتاب پیش رو نیز شما را در مسیر صحیح یادگیری اندروید هدایت می‌کند.

۱۵ دیدگاه
ما همه سوالات و دیدگاه‌ها رو می‌خونیم و پاسخ میدیم
۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴

حقه بازی در این حد.

محمد ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶

سلام خسته نباشید نمیشه دانلودش کرد از طریق درگاه هایی که برای دوستان قرار دادین هم نتونستم

Nazanin KarimiMoghaddam ۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۰۶:۳۸

درود بی زحمت از دستگاه‌های دیگه یا نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید، ممکنه مرورگرتون به دلایل خاصی این لینک رو بلاک کرده باشه.

Radin ۱۶ مهر ۱۴۰۰، ۲۰:۱۷

با سلام من خواستم کتاب دانلود کنم ولی دانلود نشد گویا مشکل از لینک هست لطفا لینک مستقیم دانلود را بفرستید تشکر

نازنین کریمی مقدم ۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۳۳

درود مشکلی نیست میتونید کتاب رو از <a href="http://up.7learn.com/docs/books/android-learning-roadmap-book.pdf" target="_blank" rel="noopener nofollow ugc">این لینک</a> دانلود کنید.

محدثه ۰۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۴۶

هیچ لیک و چیزی وجودندارک دانلودکنم چطوردانلودش کنم؟??‍♀️

نازنین کریمی مقدم ۰۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۴

درود به دلیل تغییر قالب و رفع مشکلات تا اطلاع ثانوی کلیه لینکهای دانلود کتابمون غیر فعال هست (خیلی بدشانس بودید اگر اول هفته هم مراجعه میکردید قابل مشاهده بودند :) ) اما مشکلی نیست میتونید کتاب رو از <a href="http://up.7learn.com/docs/books/android-learning-roadmap-book.pdf" target="_blank" rel="noopener nofollow ugc">این لینک</a> دانلود کنید.

MohsenShahi ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵

مفید و کاربردی، خصوصا واسه دوستانی که تازه میخوان وارد دنیای برنامه نویسی اندروید بشن

کسری عامری ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۰۴

با سلام برای بنده باز نمی‌شود میشه لینک پی دی اف رو بدید ??

نازنین گودرزی ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴

سلام. مجددا براتون ایمیل ارسال شد. همچنین می‌تونید کتاب رو از این <a href="http://up.7learn.com/docs/books/android-learning-roadmap-book.pdf" rel="nofollow ugc">لینک</a> دانلود کنید.

میرزایی ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۱

عالی بود خداقوت

سارا ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۰۳

باسلام.ببخشید بعد از یادگیری این دوره چجوری میتونیم از برنامه نویسی اندروید کسب درآمد کنیم؟؟

نازنین گودرزی ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۲۱

سلام. توصیه می‌کنیم مقاله "<a href="https://7learn.com/blog/make-money-android" rel="noopener" target="_blank">روش‌های کسب درآمد از اندروید</a>" رو مطالعه کنید.

بنیامین لارتی ۰۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۰۳

مفید بود

نازنین کریمی مقدم ۰۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۷

ممنون که با ما همراه هستید.

  • سرفصل‌های کتاب مسیر یادگیری برنامه نویسی نویسی اندروید
  • کتاب مسیر یادگیری برنامه نویسی نویسی اندروید مناسب برای چه افرادیست؟
  • چرا برنامه نویسی اندروید را یاد بگیریم؟
اشتراک گذاری مقاله در :