کی بهتر از خود مدرس میتونه بهت مشاوره بده؟🤔 ۳۵٪ تخفیف + یک جلسه رایگان با خود مدرس🔥
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۰ دیدگاه نظر محمدرضا سیمجور
معرفی برخی از بازی‌های مخفی در اندروید
معرفی برخی از بازی‌های مخفی در اندروید

بازی‌های مخفی در اندروید وجود دارد که در دل این سیستم عامل قرار داده شده است تا کاربران بتوانند از این بازی‌ها استفاده کنند بدون اینکه نیاز داشته باشند این بازی‌ها را از مارکت‌ها دانلود کنند. در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر با بازی‌های مخفی در اندروید آشنا شویم و برخی از این بازی‌ها که در برخی از نسخه‌های اندروید قرار داده شده است را معرفی کنیم تا بیشتر با بازی‌های مخفی در اندروید آشنا شوید و بتوانید بازی‌های مخفی در اندروید را در گوشی هوشمند خود نیز فعال کنید و به بازی کردن با آنها بپردازید.

بازی‌های مخفی در اندروید

همانطور که می‌دانید یکی از پرطرفدارترین سیستم عامل هایی که در حال حاضر وجود دارد سیستم عامل اندروید می‌باشد، سیستم عامل اندروید امکانات بسیار زیادی را برای کاربران خود فراهم کرده است که یکی از این امکانات متنوع را میتوان بازی‌های مخفی در اندروید دانست. شرکت گوگل که سازنده سیستم عامل اندروید می‌باشد در نسخه‌های متنوع از سیستم عامل اندروید بازی‌های مختلفی را قرار داده است که کاربران بدون نیاز به دانلود بتوانند این بازی‌ها را  انجام دهند و سرگرم شوند. بازی‌های مخفی در اندروید در بیشتر نسخه‌های این سیستم عامل وجود دارند و در هر نسخه می‌توانید بازی متفاوتی را نسبت به نسخه قبلی یا بعدی انجام دهید و از بازی کردن با بازی‌های مخفی در اندروید نهایت لذت را ببرید.

 بازی‌های مخفی در اندروید

دسترسی به بازی‌های مخفی در اندروید نسخه Jelly bean

برای این که بتوانید به بازی‌های مخفی در اندروید در این نسخه از اندروید دسترسی داشته باشید باید عملیات زیر را انجام دهید:

در ابتدا دکمه منو را زده و وارد قسمت تنظیمات گوشی هوشمند خود شوید، با آخر صفحه مراجعه کرده و گزینه About phone را انتخاب کنید، همانطور که مشاهده می‌کنید در این قسمت می‌توانید مشخصات گوشی خود را مشاهده کنید و نسخه اندروید آن را نیز بدانید. بر روی گزینه Android version به سرعت و چند بار ضربه بزنید بعد از انجام این کار مشاهده می‌کنید که Jelly Bean قرمز رنگ می‌شود و بعد از تغییر رنگ این آیتم می‌توانید با کلیک بر روی آن نسخه اندروید خود را مشاهده کنید. اگر قصد ورود به بازی مخفی اندروید خود را دارید می‌توانید به مدت 2 ثانیه بر روی Jelly Bean ضربه بزنید تا وارد محیط بازی شوید.

 بازی‌های مخفی در اندروید

بازی Flappy Droid یکی از ساده‌ترین بازی‌های مخفی در اندروید

یکی از بهترین بازی‌های مخفی در اندروید این بازی است، این بازی در ابتدا درون سیستم عامل اندروید قرار داده نشده بود بلکه بعد از انتشار این بازی زمانی که شرکت گوگل مشاهده کرد که این بازی طرفداران و کاربران بسیار زیادی را دارا می‌باشد تصمیم گرفت که این بازی را درون سیستم عامل اندروید قرار دهد. این بازی امروزه در سیستم عامل اندروید که از نسخه مارشمالو یا آبنبات هستند قابل دسترس میباشد و کاربران این نسخه از اندروید می‌توانند از این بازی استفاده کنند. برای شروع بازی می‌توانید به صفحه تنظیمات مراجعه کنید و به آخر این صفحه بروید، با چند بار ضربه زدن بر روی گزینه About phone بازی برای شما شروع می‌شود و شما می‌توانید با این بازی که یکی از جالب‌ترین بازی‌های مخفی اندروید می‌باشد بازی کنید.

 بازی‌های مخفی در اندروید

Android NEKO یکی از جالب‌ترین بازی‌های مخفی در اندروید

این بازی یکی از بهترین بازی‌های مخفی در سیستم عامل اندروید است که بیشتر مناسب کودکان و نوجوانان می‌باشد، این بازی فقط برای گوشی‌های هوشمند با اندروید هفت قابل اجرا می‌باشد. در واقع این بازی بازی با گربه‌ها می‌باشد و هدف از آن تبدیل کردن شما به یک جمع آوری کننده گربه است. داستان این بازی به این شکل است که شما یک نوع غذا را انتخاب می‌کنید و بعد از آن گربه‌های مختلف بر اساس نوع خوراکی که شما انتخاب کرده اید به شما مراجعه می‌کنند که البته این گربه‌ها گربه‌های مجازی هستند.

 بازی‌های مخفی در اندروید

نحوه اجرا کردن Android NEKO

برای اجرا این بازی نیز همانند سایر بازی‌های مخفی سیستم عامل اندروید که معرفی کردیم وارد مسیر Setting گوشی هوشمند خود می‌شوید و در قسمت General Management گزینه SoftWare Info  یا Android version را انتخاب کنید، بعد از ضربه‌های پیاپی بر روی این گزینه لوگوی اندروید نوقا که همان اندروید 7 است برای شما به نمایش در می‌آید. در سایر نسخه‌های اندروید بعد از این کار بازی برای شما شروع می‌شود ولی در این نسخه تفاوت هایی وجود دارد، برای شروع بازی باید چند بار بر روی لوگوی ظاهر شده کلیک کنید و بعد از آن وارد نوار اعلان‌های گوشی خود شوید، بر روی گزینه ادیت کلیک کردن و مشاهده می‌کنید که گزینه ای به گزینه‌های شما اضافه شده است که نام این گزینه Android Easter Egg می‌باشد که می‌توانید با Drag کردن آنرا به گزینه‌ها و آیکون‌های خود اضافه کنید و حالا با کلیک بر روی این آیکون می‌توانید بازی را شروع کنید.

 بازی‌های مخفی در اندروید

بازی T-Rex

یکی دیگر از بازی‌های مخفی در اندروید که می‌توانید با آن بازی کنید بازی T-Rex می‌باشد که در واقع برای خود سیستم عامل اندروید نیست بلکه برای مرورگر کروم می‌باشد که با نصب این مرورگر می‌توانید این بازی را انجام دهید. این بازی را زمانی می‌توانید انجام دهید که اتصال شما به اینترنت قطع شده باشد و شما با صفحه ارور مواجه شوید در این شرایط می‌توانید چهره دایناسور را در قسمت بالایی صفحه مشاهده کنید با لمس این دایناسور می‌توانید آن را به حرکت در آورید و بازی برای شما شروع می‌شود و باید این دانیاسور را از روی موانعی که بر سر راه ظاهر می‌شود پرش دهید که برای این کار کافی است دوباره صفحه را لمس کنید.

مزیت‌های بازی‌های مخفی در اندروید

بازی‌های مخفی در اندروید دارای مزیت‌های بسیار زیادی هستند، اولین مزیت این بازی‌ها این است که شما برای استفاده از آنها نیازی به دانلود کردن ندارید و حتی در حین بازی کردن نیز نیازی به اتصال به اینترنت ندارید. دومین مزیت این بازی‌ها این است که افراد بسیار زیادی در دنیا این بازی‌ها را بازی می‌کنند و شما قطعا علاقه دارید که در این بازی‌ها رکورد خوبی را کسب کنید.

۰ دیدگاه
ما همه سوالات و دیدگاه‌ها رو می‌خونیم و پاسخ میدیم
  • بازی‌های مخفی در اندروید
  • دسترسی به بازی‌های مخفی در اندروید نسخه Jelly bean
  • بازی Flappy Droid یکی از ساده‌ترین بازی‌های مخفی در اندروید
  • Android NEKO یکی از جالب‌ترین بازی‌های مخفی در اندروید
  • نحوه اجرا کردن Android NEKO
  • بازی T-Rex
  • مزیت‌های بازی‌های مخفی در اندروید
اشتراک گذاری مقاله در :