سلام و درود، وقتتون بخیر
درمورد داکیومنت نویسی یکم مطالعه کردم ولی برای اینکه دقیقتر متوجه بشم ، تو فرایند توسعه پروژه، چه چیزهایی دقیقا برای مستندسازی نیاز هست که یادداشت بشه تا بعدا به کارمون بیاد و کارمون رو تسهیل بکنه ؟؟؟ آیا تو دوره به این بحث داکیومنت نویسی طول پروژه هم پرداخته میشه یا نه ؟
سوال دیگه ای که داشتم تو فرایند آموزش هایی که میبینیم، بین یادداشت برداری دیجیتال و کاغذی هیچکدوم مزیتی بر اون یکی داره و کدومش بیشتر توصیه میشه که مفیدتر باشه ؟