🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۰ اسدالله پور
کدنویسی با اینترنت ملی
جامعه پی اچ پی ایجاد شده در ۱۲ فروردین ۱۴۰۵

سلام وقت بخیر تو شرایط اینترنت ملی چطور کدنویسی کنیم؟ حتی اکستنشن‌ها رو نمیشه نصب کرد. شکن کار نمیکنه‌. وی پی ان هم جواب نمیده