۲ امیرارسلان رفیعی نیا
بدون پیش زمینه هاست و دامنه
جامعه Html & CSS ایجاد شده در ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سلام اصلا راه اندازی دامنه وهاست رو تا اینجا اموزش نداشتیم ما چجوری بدون داشتن هاست پروژه کار کنیم. وتوی این سرفصل هم اصلا تا به اینجا از زمپ و هاست هیچ چیزی اموزش داده نشده و استاد دارن روی همین چیز هایی که اموزش داده نشده تدریس می‌کنن 

سلام،

این سرفصل در اصل برای دوره PHP (بک اند) ضبط شده و از سرفصل‌های اون دوره است منتها چون GIT جزو مهارت هاییست که نیاز است برنامه نویس‌ها آشنایی داشته باشند، داخل این دوره هم اضافه شده است. شما برای یادگیری git اصلا نیاز نیست هاست داشته باشید یا زبان بک اند یا حتی xampp داشته باشید. xampp مجازی سازی برای بک اند است. شما کافیست کانسپت خود git رو یاد بگیرید. اینکه گیت چی هست و چطور روی سیستم عامل نصب میشه و چطور باید یک پروژه رو روی git مدیریت کنید و در انتها هم با گیتهاب و گیتلب آشنا میشید.

بنابراین در این سرفصل سعی کنید مفهوم اصلی رو بگیرید و اگر کدی دیدید تصور کنید یک تکست ساده است. در این سرفصل مدیریت این نوشته‌ها و فایل‌ها و پروژه مهم است.

محسن موحد ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۲۲

سلام و درود من الان میخوام رو یک پروژه کار کنم نیاز ب هاست و دامنه دارم که راه اندازی شو بلد نیستم و نیاز ب بک اند کار دارم که کسیو نمیشناسم الان چه کار باید انجام بدم ؟

امیرارسلان رفیعی نیا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹