۳۵٪ تخفیف روی تمامی دوره ها🔥 + دوره زبان تخصصی و مهاجرت با ارزش ۵ میلیون تومان بصورت هدیه
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ Amirhosein
شیوه برنامه ریزی درست
محسن موحد حل شده توسط محسن موحد

سلام و عرض ادب و احترام خدم شما و تمامی همکاران محترم و زحمتکشتون ، به شدت از شما و آموزش‌های بینیری که تولید میکنید سپاس گذارم 
جناب دکتر آوند این روزها تاکید زیادی به تقویت‌های مهارت هایی مثل پرسونال برندینگ ، مهارت بازاریابی و دیگر مهات‌های نرم در کنار مهارت فنی تاکید زیادی دارند و من هم خیلی میخوام که مثل ایشون علاوه بر برنامه نویسی به مهارتهایی که ایشون توصیه کردند دست پیدا کنم (میخوام مثل ایشون یک کارآفرین در حوزه IT بشم) 
ولی مشکل من این هست که نمیدنم چطور کارهام رو برنامه ریزی بکنم که هم برنامه نویس حرفه ای بشم و هم به مهارتهای بازاریابی ، زبان انگلیسی ، فن بیان و .... دست پیدا کنم؟ 
خیلی ممنون میشم ازتون اگر بنده رو راهنمایی بکنید

سلام،

خیلی خوشحالم که از آموزش‌های ارائه شده استفاده کردی و می‌خوای به یه کارآفرین موفق تو حوزه IT تبدیل بشی.

درمورد اینکه چطوری برنامه‌ریزی کنی تا هم برنامه‌نویس حرفه‌ای بشی و هم مهارت‌های دیگه مثل بازاریابی، زبان انگلیسی و فن‌بیان رو توسعه بدی، چند تا نکته می‌نویسم:

اول از همه، سعی کن اولویت‌هات رو مشخص کنی. معلوم باشه که کدوم مهارت‌ها برات مهم‌تره و برنامه‌ریزیت رو براساس اون طراحی کن.

بعد، اهداف کوتاه‌مدت و بلند‌مدت رو مشخص کن. مثلاً برای مهارت‌های فنی، هدف کوتاه‌مدت یادگیری یه زبان برنامه‌نویسی جدید و هدف بلند‌مدت شرکت تو پروژه‌های بین‌المللی باشه.

یه برنامه‌ریزی دقیق و منظم هم داشته باش. برای هر هدف، زمان‌بندی، منابع و روش پیگیری رو مشخص کن تا بتونی پیشرفتت رو ردیابی کنی.

از ابزارهای مدیریت زمان و پروژه هم کمک بگیر. تقویم، یادداشت‌های روزانه و ابزارهای پروژه‌محور میتونن خیلی کمکت کنن.

سعی کنید بین پرورش مهارت‌های فنی و نرم تعادل برقرار کنید. هر دوتاشون رو به طور مداوم تقویت کنید تا تو هر دو زمینه پیشرفت کنید.

در طول مسیر، به طور مداوم خود را در معرض یادگیری قرار دهید. از آموزش‌های آنلاین، کتاب‌ها، وبینارها و سایر منابع برای ارتقای مهارت‌های خود استفاده کنید.

از ارتباط با افراد موفق در این زمینه و استفاده از مربیگری آن‌ها، برای رشد و توسعه خود بهره بگیرید.

و در آخر، یادت باشه که این مسیر نیاز به تلاش مداوم و پشتکار داره. با برنامه‌ریزی خوب و پیگیری منظم، مطمئناً میتونی به هدفت برسی.

بهترین پاسخ
محسن موحد ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰