با سلام و وقت بخیر
بنده چند تا سوال داشتم که میخواستم بپرسم
اولیش این هست که پشتیبانی دوره همین جا هست که دارم الان سوال میپرسم یا کانال تلگرامی یا آیدی یا شماره ای چیزی هست یا خیر ؟
سوال دوم هم این هست که در توضیحات دوره قبل خرید یه چیزایی راجع به دانشجوی برتر و xp نوشته بودید میخواستم بدونم این xp و دانشجوی برتر بودن چه مزیت هایی داره مثلا میتونیم اگه دانشجوی برتر باشیم در سون لرن یا شرکتهای دیگه استخدام به عنوان منتور یا هرچی یا خیر ؟ و اینکه این قسمت xp و دانشجوی برترها رو از کجا میتونم مشاهده کنم ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید و ببخشید سوالم طولانی شد