:: فقط تا پایان فروردین 👈 ۳۵٪ تخفیف ویژه به همراه هدیه 5 میلیون تومانی
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۰ دیدگاه نظر نازنین گودرزی
بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس + مقایسه افزونه‌های برتر
بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس + مقایسه افزونه‌های برتر

آیا به دنبال یافتن بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس هستید؟ یک افزونه popup خوب به شما کمک می‌کند بازدیدکنندگان وب سایت را به مشترکان ایمیل و مشتریان محصولات خود تبدیل کنید. ده‌ها افزونه پاپ آپ برای وردپرس وجود دارد که می‌توانند به شما در بهبود نرخ تبدیل کمک کنند. با این حال، بسیاری از آن‌ها باعث کند شدن وب سایت شما می‌شوند، آمارهای اشتباه ارائه می‌کنند و حتی بازدیدکنندگان را از سایت شما فراری می‌دهند!

ما در ادامه‌ی این مقاله قصد داریم نکات مهمی که باید هنگام انتخاب افزونه پاپ آپ رعایت شوند را معرفی کنیم. شما می‌توانید از این نکات به عنوان معیاری برای ارزیابی و انتخاب بهترین افزونه popup استفاده کنید. از آنجا که ده‌ها افزونه پاپ آپ وجود دارد، فرآیند بررسی می‌تواند بسیار زمانبر باشد. به همین دلیل، ما این تحقیق را برای شما انجام دادیم و در ادامه 3 مورد از بهترین افزونه‌های popup وردپرس را بررسی و مقایسه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

3 نکته‌ی مهم برای انتخاب افزونه‌های پاپ آپ وردپرس

پاپ آپ‌ها باید با دقت، انتخاب و استفاده شوند. پاپ آپ‌های ضعیف می‌توانند آزار دهنده باشند و علاوه بر لطمه زدن به اعتبار برند شما، بر تجربه کاربری نیز تاثیر منفی بگذارند. هدف اصلی استفاده از افزونه‌های popup وردپرس، تقویت مشترکان لیست ایمیل، ترغیب کاربران به مشاهده‌ی یک صفحه‌ی و یا دانلود یک فایل است.

ویژگی‌های مهمی که باید هنگام انتخاب افزونه پاپ آپ وردپرس برای وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود به آن‌ها توجه داشته باشید عبارتند از:

انعطاف‌پذیری و قابلیت سفارشی سازی افزونه

برای استفاده از پاپ آپ در وب سایت وردپرسی خود‌ باید افزونه‌ای را انتخاب کنید که دارای تعامل رفتاری، هدف‌گیری و ویژگی‌های شخصی سازی مناسب باشد، بنابراین می‌توانید ضمن اطمینان از حداکثر تبدیل، بهترین تجربه کاربری را ارائه دهید. آمارها نشان می‌دهند که در صورت داشتن استراتژی مناسب می‌توانید از این طریق نرخ تبدیل خود را تا 6 برابر افزایش دهید.

عملکرد خوب و عدم تاثیرگذاری بر سرعت بارگذاری سایت

عملکرد، مسئله‌ی مهم دیگری است که باید هنگام انتخاب افزونه‌های popup وردپرس به آن توجه کرد. از آنجا که بسیاری از افزونه‌های پاپ آپ وردپرس از وردپرس برای ردیابی تجزیه و تحلیل استفاده می‌کنند، این امر باعث افزایش بار سرور و کاهش سرعت وب سایت شما می‌شود. همانطور که می‌دانید، سرعت پایین صفحه روی رتبه بندی سئوی شما تأثیر منفی می‌گذارد. به همین دلیل باید از افزونه‌ای استفاده کنید که بدون کاهش سرعت وب سایت، نرخ تبدیل شما را بالا ببرد.

سازگاری با محیط میزبانی، قالب و سایر افزونه‌های سایت

پیش از نصب افزونه‌ای که انتخاب کرده‌اید باید اطمینان حاصل کنید که با محیط میزبانی، نسخه‌ی وردپرس، قالب و سایر افزونه‌های سایتتان سازگار باشد. بسیاری از افزونه‌های پاپ آپ کدنویسی ضعیفی دارند و ویژگی‌های پیشرفته‌ی آن‌ها مانند گزارش و تست A/B، با اکثر ابزارهای پیشرفته‌ی کشینگ که اکنون بسیاری از شرکت‌های میزبانی استفاده می‌کنند، کار نخواهد کرد.

افزونه Elementor Pro

Elementor یکی از محبوب‌ترین صفحه سازهای وردپرس است. Elementor Pro نسخه‌ی برتر این افزونه است که در کنار بسیاری از ویژگی‌های مفید، یک Popup Builder پرقدرت را نیز ارائه می‌کند.

با توجه به این که Elementor ابتدا یک صفحه ساز درگ و دارپ بوده است، این ویژگی را در پاپ آپ ساز خود نیز بسط داده است. گرچه این افزونه در انجام تحلیل و تست A/B قدرت چندانی ندارد اما در حال حاضر، انعطاف پذیرترین سازنده پاپ آپ است. شما می‌توانید عناصر مورد نظر خود را با درگ و دراپ کردن به پاپ آپ خود اضافه کنید.

افزونه پاپ آپ وردپرس - Elementor Pro

ویژگی‌های Popup Builder

Popup Builder بخشی از Elementor Pro است. زمانی که می‌خواهید یک پاپ آپ جدید به سایت خود اضافه کنید، می‌توانید طرح خود را از ابتدا بسازید یا از یکی از طرح‌های از پیش ساخته شده‌ی المنتور استفاده کنید.

افزونه پاپ آپ وردپرس - Elementor Pro - 1

پس از انتخاب طرح، به رابط صفحه ساز المنتور وارد می‌شوید که در آن ویژگی جدید Popup Settings وجود دارد. در این بخش می‌توانید، موقعیت، رفتار، سایز و... پاپ آپ خود را تنظیم کنید. برای مثال می‌توانید پاپ آپ خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که به صورت کشویی یا یک اعلان نمایش داده شود.

بهترین افزونه popup - Elementor Pro 2

یک ویژگی بسیار مفید این افزونه این است که می‌توانید از تمامی ابزارک‌های صفحه ساز المنتور در پاپ آپ استفاده کنید. این بدان معناست که می‌توان از پاپ آپ‌های این افزونه تقریبا برای هر چیزی استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر بخواهید یک پاپ آپ برای دریافت ایمیل ایجاد کنید، می‌توانید ابزارک Form را اضافه کرده و آن را به سرویس بازاریابی ایمیلی خود متصل کنید. یا یک پنجره‌ی CTA ایجاد کرده و ابزارک شمارش معکوس را به آن اضافه کنید.

پس از آماده شدن برای انتشار، می‌توانید برای هدفمند ساختن و راه اندازی پاپ آپ خود، جزئیات انتشار را تنظیم و پیکربندی کنید.

افزونه پاپ آپ وردپرس - Elementor Pro 3

در بخش Advanced Rules می‌توانید کنترل بیشتری بر روی پاپ آپ داشته باشید. برای مثال این که چه افرادی (تنها کاربران ثبت نام شده در سایت یا همه‌ی کاربران) آن را ببینند و پاپ آپ برای هر فرد چند بار نمایش داده شود.

افزونه popup وردپرس - Elementor Pro 4

پس از کلیک بر روی دکمه‌ی Save & Close، پاپ آپ در سایت شما قابل مشاهده خواهد بود.

مزایا و معایب افزونه Elementor Pro - Popup Builder

مزایا:

  • ساخت پاپ آپ با درگ و دراپ کردن عناصر
  • ارائه‌ی کامل‌ترین گزینه‌های طراحی پاپ آپ به دلیل امکان استفاده از ابزارک‌های المنتور و همچنین امکان استفاده از افزونه‌های شخص ثالث مانند Sizzify
  • ساخت هر نوع پاپ آپ (لایت باکس، دو مرحله‌ای، اسلایدی، نوار اعلان و...)

معایب:

  • عدم امکان ردیابی تحلیل داخلی
  • عدم امکان استفاده از تست A/B

در چه سایت‌هایی بهتر است از Elementor Pro - Popup Builder استفاده شود؟

اگر می‌خواهید بیشترین کنترل را در طراحی و استفاده از پاپ آپ داشته باشید، Elementor Pro بهترین گزینه است. با Elementor Pro، شما می‌توانید برای همه چیز، از جمله فرم ایمیل، CTA، فرم لاگین، فرم تماس و... پاپ آپ ایجاد کنید.

علاوه بر این، Elementor یکی از انعطاف پذیرترین صفحه سازهای وردپرس است و شما از طریق آن به همه‌ی گزینه‌های معمولی استایل و طراحی دسترسی پیدا می‌کنید. بنابراین از نظر طراحی، بر سایر افزونه‌ها‌ برتری دارد.

با این حال، اگر تحلیل و تست A/B برایتان اهمیت دارد، این افزونه برایتان کارآمد نخواهد بود. اگر می‌خواهید به سرعت نرخ تبدیل پاپ آپ‌های خود را مستقیما در داشبورد خود ببینید و یا تست‌های A/B را افزایش دهید، Elementor Pro احتمالاً مناسب شما نیست. گرچه با استفاده از Analytics یا Google Optimize می‌توانید این کارها را انجام دهید، اما کار با آن‌ها به راحتی سایر ابزارها نیست.

هزینه افزونه Elementor Pro

هزینه‌ی Elementor Pro برای استفاده در یک سایت از 49 دلار شروع می‌شود و برای استفاده در سایت‌های نامحدود به 199 دلار می‌رسد.

افزونه OptinMonster

OptinMonster یک افزونه‌ی ساده است که به شما کمک می‌کند تا به راحتی پاپ آپ خود را ایجاد کنید. شما در OptinMonster، طیف وسیعی از ویژگی‌ها را در اختیار خواهید داشت که می‌توانند به شما در ساخت لیست ایمیل مورد نیاز برای ایمیل مارکتینگ کمک کنند.

ویژگی‌های OptinMonster

ویژگی‌های OptinMonster عبارتند از:

  • پشتیبانی از چند نوع باکس و فرم optin

افزونه optinmonster

  • امکان ویرایش پاپ آپ و فرم‌ها با درگ و دراپ
  • ماژول تست A/B داخلی برای مقایسه‌ی دو عنصر با شکل‌های متفاوت و امکان تست هر عنصر فرم به صورت جداگانه
  • قابلیت خروج هدف، وقتی بازدیدکننده در آستانه‌ی ترک صفحه است، فرم را به وی نشان می‌دهد.
  • چندین راه انداز برای نمایش فرم پس از کلیک کردن بازدیدکننده روی لینک، پس از X ثانیه، پس از اسکرول کردن مقدار X و...

راه انداز افزونه optinmonster

  • تحلیلگر داخلی، امکان مشاهده‌ی کلیک‌ها، بازدیدها، تبدیل و...

  • هدف‌گذاری در سطح صفحه، نمایش فرم‌ها تنها در صفحات خاص
  • پاپ آپ‌ موبایل، پاپ آپ‌های بهینه شده و سفارشی مخصوص نمایش در صفحات موبایل
  • امکان یکپارچه‌سازی با تمامی ارائه دهندگان سرویس ایمیل محبوب (MailChimp, Aweber و...)

مزایا و معایب افزونه OptinMonster 

مزایا:

  • گزینه‌های عالی برای سفارشی سازی فرم
  • امکان انتخاب کاربرانی که باید فرم را ببینند (کاربران جدید هنگام خروج از صفحه، افرادی که صفحه‌ی X را مشاهده کرده‌اند و...)
  • ایجاد راه اندازهای نمایش فرم جهت نمایش فرم در زمان مناسب (بر اساس رفتار کاربر، مدت زمان حضور در صفحه، میزان پیمایش و...)
  • امکان ساخت پاپ آپ‌های مخصوص نمایش در موبایل

معایب:

  • گرچه پاپ آپ‌های از پیش طراحی شده‌ی این افزونه ظاهری زیبا دارند و عملکرد آن‌ها مشکلی ندارد، اما به دلیل تعداد کم این طرح‌های آماده، در صورتی که آن‌ها را سفارشی سازی نکنید، پاپ آپ شما همانند سایر وب سایت‌ها خواهد بود.

در چه سایت‌هایی بهتر است از OptinMonster استفاده شود؟

OptinMonster راهکار مناسبی برای بازاریابان آنلاین، وبلاگ نویسان و به طور کلی صاحبان وب سایت است که می‌خواهند با استفاده از یک افزونه پاپ آپ کارآمد و ساده، ایمیل مخاطبان خود را جمع‌آوری کنند.

OptinMonster یک پکیج کامل برای هر فردی که بازاریابی ایمیلی بخش مهمی از تجارت وی است (اگر مهم‌ترین قسمت آن نباشد)، می‌باشد.

هزینه افزونه OptinMonster

چهار پلن مختلف وجود دارد. قیمت‌ها از 14 دلار در ماه شروع می‌شود و تا 49 دلار در ماه افزایش می‌یابد (باید هزینه‌ها را سالیانه پرداخت کنید).

افزونه Sumo

Sumo از همان روز اول انتشار، طرفداران زیادی به دست آورد و به سرعت توانست به یکی از محبوب‌ترین راهکارهای بازاریابی وب سایت تبدیل شود.

چیزی که افزونه Sumo را از سایر افرونه‌ها متمایز می‌کند، این است که رویکردی بسیار گسترده‌تر از تمرکز بر روی ایمیل دارد. Sumo ماژول‌هایی برای رسانه‌های اجتماعی، تبلیغ بین سایت (شما به سایت‌های دیگر پیوند می‌دهید و آن‌ها به شما لینک می‌شوند)، نقشه‌های حرارتی (یا heat map: داده‌هایی گرافیکی برای شناسایی رفتار کاربر)، نقشه‌های پیمایش و... دارد.

اخیراً، Sumo بازاریابی خود را بیشتر به سمت فروشگاه‌های تجارت الکترونیک برده است، اما سایت‌های دیگر هنوز هم می‌توانند از قابلیت پاپ آپ آن بهره‌مند شوند.

به طور کلی، این افزونه یک جعبه ابزار کامل برای کمک به رشد وب سایت شما است و اگر بودجه‌ای برای این کار ندارید، Sumo بهترین افزونه برای شماست زیرا پلن رایگان نیز ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های افزونه Sumo

  • نمایش پاپ آپ بر اساس کلیک‌ها، تایمر یا خروج کاربر از هدف
  • بیش از 12 طرح و الگوی پاپ آپ

sumo templates

  • امکان درگ و دراپ و تنظیم رنگ، متن، فونت و سایر عناصر ظاهری پاپ آپ.
  • بهینه بودن پاپ آپ‌ها برای موبایل
  • ماوژل تست A/B
  • تحلیل داخلی

  • امکان نمایش پاپ آپ‌های مختلف بر اساس URLهای ارجاع دهنده (با این کار می‌توانید فرم‌های جداگانه‌ای برای افرادی که از فیس بوک، توییتر و سایر سایت‌ها می‌آیند، داشته باشید)
  • قابلیت یکپارچه سازی با تمامی سرویس‌های ایمیلی محبوب

مزایا و معایب افزونه Sumo

مزایا:

  • ارائه‌ی مجموعه‌ای عالی از ویژگی‌ها به صورت رایگان
  • ویرایش فرانت‌اند
  • ارائه‌ی تحلیل و یک دید کلی از آنچه که در فرم‌های شما می‌گذرد
  • امکان ایجاد چندین پاپ آپ با محرک‌های مختلف برای بازدیدکنندگان متفاوت

معایب:

  • در نسخه‌ی رایگان تنها یک طرح پاپ آپ وجود دارد

در چه سایت‌هایی بهتر است از Sumo استفاده شود؟

Sumo یک افزونه‌ی‌ ساخت پاپ آپ فوق‌العاده و حرفه‌ای می‌باشد که پلن رایگان را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. در صورتی که به امکانات و طرح‌های بیشتر نیاز داشته باشید نیز می‌توانید پلن پولی این افزونه را تهیه کنید. اگر منابع مالی زیادی در اختیار ندارید، Sumo می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

هزینه افزونه Sumo

هزینه‌ی پلن پولی افزونه Sumo ماهیانه 39 دلار می‌باشد.

جمع بندی

پاپ آپ ابزار مناسبی برای جمع‌آوری ایمیل بازدیدکنندگان، جلوگیری از خروج کاربران از هدف و ترغیب کاربران به دانلود یک فایل یا مشاهده‌ی صفحه‌ای که ما می‌خواهیم، می‌باشد. در صورتی که برای ساخت پاپ آپ از افزونه‌های استاندارد استفاده نشود، ممکن است با کند کردن وب سایت، بر تجربه کاربری و سئو تاثیر نامطلوبی بر جای بگذارد. ما در این مقاله به معرفی و بررسی 3 افزونه پاپ آپ وردپرس یعنی Elementor Pro - Popup Builder ،OptinMonster و Sumo پرداختیم. این سه افزونه، به خوبی کدنویسی شده‌اند و به راحتی می‌توانید با استفاده از آن‌ها، پاپ آپ‌های خلاقانه‌ی خود را طراحی و ایجاد کنید.

امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. خوشحال می‌شویم تجربیات و نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اگر به یادگیری بیشتر در زمینه‌ی وردپرس علاقه داری، شرکت در دوره آموزش پلاگین نویسی وردپرس را پیشنهاد می‌کنیم، با شرکت در این دوره، در کمتر از یکسال به یک متخصص وردپرس همه فن حریف تبدیل می‌شوی که آماده استخدام، دریافت پروژه و پیاده‌سازی قالب و پلاگین‌های وردپرسی هستی.

۰ دیدگاه
ما همه سوالات و دیدگاه‌ها رو می‌خونیم و پاسخ میدیم
  • 3 نکته‌ی مهم برای انتخاب افزونه‌های پاپ آپ وردپرس
  • افزونه Elementor Pro
  • افزونه OptinMonster
  • افزونه Sumo
اشتراک گذاری مقاله در :