کی بهتر از خود مدرس میتونه بهت مشاوره بده؟🤔 ۳۵٪ تخفیف + یک جلسه رایگان با خود مدرس🔥
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴۴ دیدگاه نظر نازنین گودرزی
آموزش ساخت انجمن با وردپرس
آموزش ساخت انجمن با وردپرس

ساخت تالار گفتگو در وردپرس با استفاده از افزونه‌ی bbpress کمک می‌کند تا کاربران با سایت شما و سایر کاربران ارتباط برقرار کنند. افزونه‌ی bbpress می‌تواند یک انجمن آنلاین فعال را برای وب سایت شما به گونه‌ای ایجاد کند که نه تنها با محتوای شما درگیر باشد. بلکه به کاربران امکان می‌دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در آینده نیز بارها و بارها به وب سایت شما مراجعه خواهند کرد. در اصل، یک فروم می‌تواند به بخشی ارزشمند برای دستیابی به اهداف وب سایت شما تبدیل شود. در ادامه نحوه‌ی ساخت انجمن با وردپرس با bbpress را به شما آموزش خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

نحوه‌ی نصب bbPress

نصب bbPress همانند سایر افزونه‌ها از مخزن WordPress امکان پذیر است.

به قسمت مدیریت وردپرس خود وارد شوید و به بخش افزونه‌ها > افزودن جدید بروید. bbPress را در بخش جست‌وجو وارد کرده و سپس آن را از نتایج انتخاب کنید.

افزونه را نصب و فعال سازی کنید. پس از فعال سازی، صفحه‌ی استقبال bbPress را مشاهده خواهید کرد.

آموزش کار با افزونه bbpress

ایجاد یک انجمن در وردپرس با bbpress

این افزونه پس از نصب، آیتم‌های منوی Forums, Topics و Replies را به داشبورد مدیریت وردپرس شما اضافه می‌کند.

ساخت انجمن با وردپرس

ابتدا روی Forums کلیک کنید و  Add New را از فهرست انتخاب کنید. این کار شما را به صفحه‌ای مشابه صفحه‌ی ویرایش پست وردپرس منتقل می‌کند.

ساخت تالار گفتگو در وردپرس

شما می‌توانید فروم‌ها، گفت‌وگوها و موضوعات را به تعداد دلخواه خود اضافه کنید.

نمایش انجمن bbPress در قسمت فرانت اند وردپرس

پس از ایجاد انجمن‌های مورد نظر، زمان آن رسیده است که آن‌ها را در قسمت فرانت اند وب سایت وردپرس خود نمایش دهید.

یک صفحه‌ی جدید وردپرس ایجاد کنید. برای این صفحه یک عنوان، مانند Forum ،Community ،Forums Forums و... انتخاب کنید.

پس از آن، تنها کافی است کد کوتاه زیر را در صفحه‌ی خود قرار دهید:

[bbp-forum-index]

در پایان، تغییرات را ذخیره و صفحه را منتشر کنید.

اکنون می‌توانید صفحه‌ی فروم ساخته شده را در وب سایت خود مشاهده کنید.

اموزش ساخت فروم با وردپرس

در مرحله‌ی بعد، شما باید به کاربران کمک کنید تا بتوانند فروم را در وب سایت شما پیدا کنند. برای انجام این کار، یک پیوند به صفحه‌ی انجمن خود در فهرست بالای صفحه قرار دهید.

به بخش نمایش > منوها بروید و صفحه‌ی انجمن را به منوی ناوبری خود اضافه کنید.

آموزش کار با افزونه bbpress

اکنون کاربران می‌توانند با کلیک کردن روی پیوند موجود در فهرست اصلی به فروم سایت دسترسی پیدا کنند.

برای این منظور که کاربران بتوانند در انجمن سایت شما ثبت نام کنند، می‌بایست از صفحه‌ی تنظیمات اصلی، گزینه‌ی Anyone can register را انتخاب کنید. سپس تغییرات را ذخیره کنید.

ساخت انجمن با وردپرس

حال می‌بایست یک صفحه‌ی ثبت نام برای کاربران ایجاد کرده و یک عنوان برای آن انتخاب کنید. به عنوان مثال، ثبت نام. سپس کد کوتاه زیر را به آن اضافه کرده و صفحه را منتشر کنید.

[bbp-register]

ساخت تالار گفتگو در وردپرس

صفحه‌ی دیگری که کاربران شما به آن نیاز دارند، صفحه‌ی بازیابی رمز عبور فراموش شده است. جایی که گذر واژه‌های فراموش شده‌ی خود را بازیابی خواهند کرد.

صفحه‌ی دیگری با عنوان رمز عبور فراموش شده، ایجاد کرده و کد کوتاه زیر را به آن افزوده و در نهایت منتشر کنید.

[bbp-lost-pass]

اموزش ساخت فروم با وردپرس

در پایان می‌بایست یک فرم ورود به وب سایت ایجاد کنید تا کاربران در هر صفحه‌ای که هستند، به راحتی بتوانند وارد سیستم شوند.

از منوی وردپرس به بخش نمایش > ویجت‌ها رفته و به سادگی با درگ و دراپ کردن، ویجت Login را به سایدبار یا هر منطقه‌ی ویجت دیگری اضافه کنید. علاوه بر این می‌بایست URL صفحه‌ی رمز عبور فراموش شده را به آن افزوده و تغییرات را ذخیره کنید.

آموزش کار با افزونه bbpress

در نهایت، نتیجه را می‌توانید به صورت زیر مشاهده کنید.

ساخت انجمن با وردپرس

مدیریت تنظیمات انجمن bbPress

برخلاف سایر پلاگین‌های محبوب انجمن‌ساز، bbPress صفحه‌ی پیکربندی بسیار ساده‌ای دارد. برای مدیریت تنظیمات انجمن‌های bbPress خود، به صفحه‌ی تنظیمات > صفحه‌ی Forums بروید.

ساخت تالار گفتگو در وردپرس

گزینه‌های پیش فرض در این صفحه برای اکثر انجمن‌ها کار می‌کنند و نیازی به تغییرات آن‌ها ندارند؛ اما شما در صورت تمایل می‌توانید موارد دلخواه خود را تغییر دهید.

اموزش ساخت فروم با وردپرس

نقش‌های کاربران در bbpress

در ساخت انجمن با وردپرس با افزونه bbpress پنج نوع نقش کاربری تعریف شده است که عبارتند از:

Keymaster – هنگام نصب وردپرس، به صاحب وب سایت یا مدیر سایت وردپرس به طور خودکار، نقش Keymaster اختصاص داده می‌شود. این نقش می‌تواند انجمن‌ها، پست‌ها و موضوعات را ایجاد و حذف کند.

Moderators – کاربرانی که این نقش به آن‌ها اختصاص می‌یابد، به ابزارهایی دسترسی دارند که می‌توانند از آن‌ها برای مدیریت انجمن‌ها، موضوعات و پست‌ها استفاده کنند.

Participants - این نقش، نقش پیش فرض کاربران انجمن است. آن‌ها می‌توانند موضوعات و پست‌های خود را ایجاد، ویرایش و اشتراک گذاری کنند.

Spectators – این دسته از کاربران، تنها به خواندن مطالب انجمن‌ها، موضوعات و پست‌ها دسترسی دارند.

Blocked – هنگامی که یک کاربر مسدود می‌شود، دیگر به قابلیت‌های گفته شده دسترسی نخواهد داشت و تنها می‌تواند موضوعات و پست‌های عمومی را بخواند اما نمی‌تواند در انجمن‌ها شرکت کند.

توسعه و تبلیغات bbpress

افزونه‌های زیادی برای افزودن ویژگی‌های جدید کاربردی به bbpress وجود دارد تا بتوانید به سرعت اعضای جدید را به انجمن جذب کنید و جامعه‌ی آنلاین خود را رشد دهید. برخی از این افزونه‌ها عبارتند از:

افزونه‌ی RafflePress

با استفاده از افزونه‌ی RafflePress، شما می‌توانید چالش‌ها و مسابقات تعاملی را برای کاربران خود تدارک ببینید و در ازای آن به آن‌ها هدیه دهید.

افزونه‌ی MemberPress

افزونه‌ی MemberPress محبوب‌ترین افزونه‌ی عضویت وردپرس است که به شما این امکان را می‌دهد تا با اضافه کردن لایه‌های اشتراک به انجمن آنلاین خود، از آن کسب درآمد کنید.

افزونه‌ی MonsterInsights

آیا می‌خواهید بدانید که کدام موضوعات و گفت‌وگوها در انجمن وب سایت شما محبوب‌تر هستند؟ افزونه‌ی MonsterInsights به شما کمک می‌کند تا با استفاده از Google Analytics به راحتی تمامی ترافیک سایت خود را ردیابی کنید.

فعال کردن TinyMCE برای کاربران

پس از نصب انجمن ساز وردپرس ممکن است متوجه شده باشید که کاربران برای ارسال مطالب در سایت نمی‌توانند از ویرایشگرهای دیداری استفاده کنند؛ برای فعالسازی این قابلیت باید از افزونه ی پرکاربرد TinyMCE استفاده کنید.

استفاده از آواتار بجای گراواتار

شاید کاربران سایت شما قادر به استفاده از گراواتار نباشند (بنا به هر دلیلی مانند فیلترینگ یا عدم آشنایی با آن)؛ لذا برای ظاهر بخشیدن به سایت خود نیاز دارید که از افزونه‌ی ایجاد آواتار مستقل برای کاربران یعنی WP User Avatar استفاده کنید.

اضافه کردن قابلیت پیوست به هر تاپیک و پاسخ

اگه تمایل به استفاده از این قابلیت برای کاربران دارید و می‌خواهید اجازه‌ی آپلود فایل با پسوندهای دلخواه و با حجم معین را ایجاد کنید، پیشنهاد ما استفاده از افزونه‌ی GD bbPress Attachments است.

جلوگیری از پست‌های اسپم

ممکن است برخی پست‌ها و نظرات در انجمن موجب آزردگی شما و کاربران‌تان شوند. برای برخورد با چنین مواردی افزونه‌ی Anti-spam by CleanTalk را پیشنهاد می‌کنیم.

افزونه ی VIP برای بادی پرس

شاید شما بخواهید که برخی از ارسال‌های انجمن‌تان را فقط کاربران VIP مشاهده کنند. اگه شما به دنبال افزودن این امکان به سایت خود هستید افزونه‌ی bbPress Protected Forums را نصب و فعال‌سازی کنید.

مطالعه‌ی مقاله زیر را برای کسب اطلاعات بیش‌تر توصیه می‌کنیم:

جمع‌بندی:

ساخت انجمن با وردپرس به شما کمک می‌کند تا کاربران را به سایت خود جذب کنید و با آن‌ها تعامل داشته باشید. افزونه‌ی انجمن ساز وردپرس یعنی bbpress و سایر افزونه‌های جانبی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، می‌توانند در ساخت سریع تالار گفتگو حرفه‌ای برای سایت‌تان به شما کمک کنند.

تجربه‌ی شما از کار با افزونه‌ی bbpress چیست؟ خوشحال می‌شویم تجربیات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر به یادگیری بیشتر در زمینه‌ی وردپرس علاقه داری، شرکت در دوره آموزش طراحی قالب وردپرس صفر تا صد را پیشنهاد می‌کنیم، با شرکت در این دوره، در کمتر از یکسال به یک متخصص وردپرس همه فن حریف تبدیل می‌شوی که آماده استخدام، دریافت پروژه و پیاده‌سازی قالب و پلاگین‌های وردپرسی هستی.
۴۴ دیدگاه
ما همه سوالات و دیدگاه‌ها رو می‌خونیم و پاسخ میدیم
علی ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۱۷

سلام افزونه register-plus-redux دیگه در دسترس نیست. یک افزونه دیگه معرفی کنین

yesterday ۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۲۸

با سلام افزونه بی بی پرس با افزونه یوهاست سئو تداخل دارد به این نحوه که وقتی یوهاست سئو فعاله، مسیر طی شده در انجمن توسط کاربر که breadcrumbs نامیده می‌شه، در بالایش انجمن نمایش داده نمی‌شود اما با غیرفعال کردن یوهاست این مسیر به نمایش در می‌آید چگونه باید این مشکل را برطرف کرد؟

محمد ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۲۷

سلام برای انجمن bbpress از چه طریق میتونیم تنظیم کنیم که گذاشتن لینک توسط کاربران ممنوع شود و توانایی لینک کردن نوشته را نداشته باشند . سوال دوم اینکه من افزونه bbpress moderation رو نصب کردم . زمانی که کاربر پیغام میگذارد پیغام میدهد که :This post is awaiting moderation. من از چه طریق میتونم این پیغام رو فارسی کنم ؟

neda ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۳۸

سلام ممنون از مطلب خوبتون بعد از نصب افزونه ،چطور می‌تونیم ظاهر انجمن رو سفارشی کنیم،اصلا ظاهرش به چه صورت هست؟

لقمان آوند ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۵۷

باید یکم با طراحی قالب وردپرس و کدنویسیش آشنا باشید هر چند با استایلدهی‌های css هم تا حدودی میشه اینکارو کرد

آموزش برنامه نویسی ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۳۵

سلام , خسته نباشید جالب بود تشکر :wink:

ُسهیل فدایی ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴

سلام من چه کدی باید بزنم تو نوشته که انجمن رو بخونه خواهشا جواب بدید

matin ۰۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۶

mikham anjoman nasb konam roo site am hazinasham pardakht mikonam doostan kasi has komak kone ?

احمدی ۰۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱

سلام ببخشید من بی بی پرس رو نصب کردم، یک انجمن و یک موضوع هم ایجاد کردم ، بعد یک برگه درست کردم و کد bbp-forum-index را داخلش نوشتم اما وقتی برگه را باز میکنم چیزی نمایش داده نمیشه.

لقمان آوند ۰۱ مرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۴۲

ممکنه مشکل از قالبتون باشه. قالب پیشفرض وردپرس رو فعال کنید و همون برگه رو دوباره ببینید ...

amir2139 ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۰:۳۲

سلام نسخه ی فارسی مشکل داره ولی تو نسخه ی انگلیسی به خوبی تایپیک رو نشون میده همه نسخه انگلیسی نصب کنند... :grin:

یوسایت دیزاین ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵

با سلام من نصب کردم همه چی عالیه ولی وقتی وارد انجمنی که ساختم می‌شم نشون میده وقتی روش کلیک می‌کنم صفحه سفید میشه و در پنل هم اومده افزونه رو بروز کن وقتی بروز می‌کنم همه چی درست و خوب کار می‌کنه ولی از حالت فارسی بودنش خارج میشه. برای این مشکل چه کنم؟ یا راه حلی برای فارسی سازی دارید :shock:

وجدانی ۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۲۷

خیلی عالی بود ممنون از اطلاعات مفیدی که در احتیار بقیه قرار می‌دید

محمد ۰۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۸:۳۱

موضوعات و پاسخ‌ها رو که ایجاد میکنم اصلا در انجمن نشون داده نمیشه. شما میدونید مشکل از چیه؟ موضوعات و پاسخ‌ها وجود دارن و وقتی که از جستجوی خود انجمن استفاده میکنم اونا رو نشون میده ولی در صفحه اصلی انجمن و زیر انجمن اصلی چیزی نشون داده نمیشه و فقط تعدادشون رو میزنه.

HAMID ZIAEI ۰۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶

با سلام خدمت اساتید . من 2 ماهی هست که دارم رو ساخت یک انجمن با bb press کار میکنم. با این که هیچ شناختی نسبت به کدنویسی و توابع اون نداشتم پیشرفت خوبی هم داشتم خودم هم راضی ام/ الان یک مشکلی خوردم که خیلی هم جستجو کردم ولی هنوز راهکاری پیدا نکردم. :!: من دنبال یک شورت کد یا کد توابع برای نمایش آخرین موضوعات و تاپیک‌های ارسالی در صفحه نخست وب سایت انجمنم میگردم. لطفا اگر راه یا منبعی سراغ دارید راهنمایی کنید. با تشکر

وحید صالحی ۰۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲

دوست عزیز فکر کنم خوب جستجو نکردید منابع زیادی وجود داره به عنوان مثال این <a href="http://forum.wp-parsi.com/topic/27937-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%B3/" target="_blank" rel="nofollow">لینک</a> ...

اسمان ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۲۸

چطور میتونم در صفحه اصلی یه لینک بزارم به اسم لاگین که کاربر از اونجا وارد صفحه ثبت نام شه؟کاش یه توضیحی درباره هرکدوم از این افزونه‌های بعدی هم میدادید که چطور تو سایت برای ساخت تالار بکار ببریمش

اسمان ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۵۲

سلام من دانلود کردم و درهاستم در بخش پنل ادمین یک انجمن درست کردم با سه موضوع تو نمایش سایتم هیچ تغییری ایجاد نشده ...میتونید کمک کنید ؟؟

لرد یاماها ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۰۳

سلام من خیلی از انجمن سایت شما خوشم اومده دارم یک انجمن درست می‌کنم ولی حقیقتش زیاد بلد نیستم یه سایت دارم واسه شرکتم میزنم که به سایت شما بر خوردم الان من تمام کار‌های بالا رو انجام دادم . اما شبیه انجمن شما نشد سایت خیلی خوبی دارید و من واقعاً از مطالب خوبتون لذت بردم اگر امکان داره بهم بگید باید چیکار کنم و آیا میشه درست شود یا خیر؟ اگر میشه بهم بگید در انجمن خودتون کدام موضوع است و کدام زیر مجموعه یک آموزش اینچنینی لازم دارم باری کار با این افزونه من مشهد هستم . آموزش حضوری دارید؟ یا مثلاً چقدر میگیرید یک انجمن شبیه انجمن خودتون برام درست کنید؟ اگر می‌تونم خودم درست کنم راهنماییم کنید اگرم نمیتونم بگید باید چیکار کنم منتظر پاسختون هستم موفق باشید یا علی

لقمان آوند ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۰۱

سلام و ممنون از لطف شما انجم ما bbPress هست که پلاگینش موجوده . البته برای اینکه با قالبمون مچ بشه تغیرات نسبتا زیادی توش انجام دادیم و به همین دلیل امکان اینکه این انجمن رو در جای دیگه استفاده کنیم وجود نداره. اگر چنین چیزی بخواید باید وقت نسبتا زیادی بزارید . متاسفانه بنده بدلیل کمبود وقت 1 سالی هست که هیچ پروژه کاری بر نمی‌دارم . عذرخواهی می‌کنم

لرد یاماها ۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۲۵

سلام من صبش کردم اصلاً در نوار سمت راست قرار نمیگیرد مشگل از جیست؟ میشه جواب رو برام میل کنید ممنون

بهزاد ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۸

سلام مهندس صبحت بخیر انجمنش حرف نداره اما داغون شد صفحه لامسب هر کار میکنم نمیشه :sad: موضوع رو وارد میکنم نقش کاربر عضو شده رو هم میزارم روی مدیر باز بنده خدا دسترسی به هیچی نداره

F Z ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۸

آقای آوند انجمن من روی لوکال هست. یکی دو تا وردپرس مختلف هم نصب کردم ولی بازم همین اشکال رو داره. تعداد موضوعات رو نشون میده ولی خودشون رو نه!

F Z ۰۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸

در حقیقت موضوعات و پاسخ‌ها وجود دارن و وقتی که از جستجوی خود انجمن استفاده میکنم اونا رو نشون میده ولی در صفحه اصلی انجمن و زیر انجمن اصلی چیزی نشون داده نمیشه و فقط تعدادشون رو میزنه.

لقمان آوند ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۵

لطفا آدرس انجمنتون رو بدید که بررسی کنم .

F Z ۰۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۳

سلام .. آقای آوند من یه مشکلی دارم .. موضوعات و پاسخ‌ها رو که ایجاد میکنم اصلا در انجمن نشون داده نمیشه. شما میدونید مشکل از چیه؟

hasan_elc ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰

با سلام چطور میتونم جستجو که به حالت پیشفرض در انجمن فعال است را بردارم

لقمان آوند ۰۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۰

کجا هست این جستجوت ؟

hasan_elc ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۵۶

منظورم جستجوی افزونه bbPress هست

احسان شبانیان ۰۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹

سلام من افزونه bbpress رو نصب کردم ولی توی پنل کاربری اصلا بهش دسترسی ندارم و نمی‌تونم ازش استفاده کنم . به نظر شما مشکل کجاست ؟ فعال هم شده ولی تو پنلم نیست.

Jafari ۰۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۶

درود و تشکر میشه بعد از نصب افزونه انجمن ساز بی بی پرس، آدرس اصلی انجمن‌ها را روی ساب دامین قرار داد؟ (مثلا forum.site.com) یا کلا بی بی پرس را روی ساب دامین نصب کرد؟ و اینکه انجمن انجمن وردپرس فارسی با چه اسکریپت یا افزونه ای هست؟

محمدرضا ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۰۶

سلام.من یک مشکل با این افزونه دارم.وقتی وارد یک انجمن می‌شوید موضوعات تمامی انجمن‌ها در آن نمایش داده می‌شود.برای رفع این مشکل چه کار بکنم؟

amir ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۴۱

سلام.خواستم بگم این همه پلاگین رو اگه نصب کنم، باعث سنگین شدن سایت نمیشه؟ چون سرعت و سبکی سایت خیلی واسم مهمه

لقمان آوند ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۵۴

فقط پلاگین هایی که نیازتون هست رو نصب کنید .

دانیال ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۲۸

سلام اگه میشه یک آموزش برای ساختن قالب bbpress هم بزارید ممنون میشم

لقمان آوند ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۴۸

این کار زمانبر هست و شاید یه دوره بعدا براش گذاشتیم .

حسین محمدی ۰۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵

عالی بود مخصوصا ویجت داشبورد که فید سون لرن رو داشت افزونه نقل قول هم داره؟

وحید صالحی ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۳۶

بله حسین جان داره

علی امینی ۰۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۵۶

خسته نباشی داداش واقعا مفید بود. تشکر :?:

عباس کاظمی ۰۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۹

با عرض سلام پست خوبی بود :cool: اگه می‌شه یه اقزونه برای لایک هم معرفی کنید با تشکر

رضا نصرالهی ۰۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۷

با سلام و درود از افزونه ی <a href="https://wordpress.org/plugins/bbpress-like-button/" title="https://wordpress.org/plugins/bbpress-like-button/" rel="nofollow">bbPress Like Button</a> استفاده کنید.

سید علی ۰۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۲۹

سلام ممنون.واقعا چیزه لازیمه،میش بگین هر چند روز یک بار قسمت بعدی اموزش‌ها رو میذارید؟

لقمان آوند ۰۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲

کدوم اموزش‌ها رو میگید؟

danial asvadi ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۲۱:۰۵

بله با همین ساخته شده.شرمنده من کامل پستو نخونده بودم.تایید نکنید پیام قبلیو لطفا :grin:

  • نحوه‌ی نصب bbPress
  • ایجاد یک انجمن در وردپرس با bbpress
  • نمایش انجمن bbPress در قسمت فرانت اند وردپرس
  • مدیریت تنظیمات انجمن bbPress
  • نقش‌های کاربران در bbpress
  • توسعه و تبلیغات bbpress
اشتراک گذاری مقاله در :