کی بهتر از خود مدرس میتونه بهت مشاوره بده؟🤔 ۳۵٪ تخفیف + یک جلسه رایگان با خود مدرس🔥
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ دیدگاه نظر محمدرضا سیمجور
آشنایی با بهترین افزونه‌های امنیتی وردپرس
آشنایی با بهترین افزونه‌های امنیتی وردپرس

همانطور که می‌دانید سیستم وردپرس یکی از پرقدرت‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا می‌باشد که امروزه در دنیا وجود دارد، امنیت وردپرس یکی از مهمترین ویژگی‌های این سیستم است، آشنایی با بهترین افزونه‌های امنیتی وردپرس می‌تواند یک اقدام بسیار مفید برای شما باشد چرا که امروزه تمامی مشتری هایی که درخواست طراحی سایت به وسیله سیستم وردپرس می‌کنند علاقه دارند یک سایت با امنیت بسیار بالا برای آنها طراحی شود و این کار بدون آشنایی با افزونه‌های امنیتی وردپرس ممکن نیست. در صورتی که شما نیز علاقه مند هستید که با افزونه‌های امنیتی وردپرس بیشتر آشنا شوید بهتر است این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید.

افزونه iThemes Security

بی شک یکی از قدرتمند‌ترین افزونه‌های امنیتی وردپرس این افزونه می‌باشد که اگر تجربه کمی نیز در زمینه طراحی سایت با وردپرس داشته باشید حتما با این مورد از افزونه‌های امنیتی وردپرس تاکنون آشنا شده اید، این افزونه این قابلیت را دارا است که به صورت خودکار اطلاعات وب سایت شما را جستجو کند و اقدام به رفع کردن حفره‌های امنیتی در وب سایت شما کند. یکی دیگر از ویژگی‌های فوق العاده این پلاگین این است که شما را مجبور می‌کند که از یک رمز عبور بسیار قوی برای سیستم وردپرس خود استفاده کنید، این مورد از افزونه‌های امنیتی وردپرس این قدرت را دارا است که IP‌های خاص را در وب سایت شما شناسایی کند و اقدام به مسدود سازی آنها کند.

 افزونه‌های امنیتی وردپرس

افزونه Wordfence Security

این افزونه یک افزونه بسیار قدرتمند است که جزو بهترین افزونه‌های امنیتی وردپرس محسوب می‌شود، با استفاده از این افزونه شما قادر خواهید بود که یک فایروال را در بستر وب سایت خود پیاده سازی کنید که این فایروال اقدام به مبارزه با تهدیدهای اینترنتی می‌کند. یکی از مهمترین مزیت‌های استفاده از این افزونه امنیتی وردپرس این است که شما را مجبور به رعایت کردن نکات ایمنی برای مقابله در برابر ویروس‌ها و هک وب سایت می‌کند. این افزونه وردپرسی دارای این توانایی است که به صورت همزمان چندین سایت وردپرسی را پشتیبانی کند. در صورتی که می‌خواهید لاگین‌های انجام شده را توسط این افزونه در وب سایت خود مشاهده کنید می‌توانید گزارشات این افزونه درباره لاگین‌های انجام شده را نیز مشاهده کنید.

 افزونه‌های امنیتی وردپرس

پلاگین All One WP Security

یکی دیگر از افزونه‌های امنیتی وردپرس که از آن نیز می‌توانید در جهت تامین امنیت سایت وردپرسی خود استفاده کنید پلاگین All One WP Security می‌باشد که یک فایروال بسیار قوی را در خود جای می‌دهد تا بتواند در مقابل تهدیدات از وب سایت شما محافظت کند. از جمله ویژگی‌های این افزونه وردپرسی می‌توان به مواردی از قبیل بالا بردن امنیت حساب کاربری شما در وردپرس، مجبور کردن شما به رعایت نکات ایمنی، مجهز بودن به فایروال‌های بسیار پیشرفته و به روز، قابلیت افزودن کد کپچا به صفحه لاگین شما و بسیاری از ویژگی‌های کارآمد دیگر.

 افزونه‌های امنیتی وردپرس

افزونه قدرتمند BulletProof Security

یکی از پرطرفدارترین افزونه‌های امنیتی وردپرس را می‌توان این افزونه دانست، افزونه BulletProof Security دارای بیش از 100.000 نصب می‌باشد که در میان سایر افزونه‌های امنیتی وردپرس از جایگاه خوبی از این لحاظ برخوردار است. از جمله مواردی که باعث می‌شود این افزونه جزو بهترین افزونه‌های امنیتی وردپرس قرار گیرد می‌توان به مواردی از قبیل نصب و اجرای بسیار راحت، دارا بودن یک رول امنیتی بسیار قدرتمند در حین لاگین، گرفتن بک آپ از دیتا بیس در زمان‌های مشخص، بیرون کردن کاربرانی که در وب سایت شما فعالیت خاصی ندارند، قابلیت مخفی کردن پوشه پلاگین ها، مانیتورینگ بسیار قدرتمند، جلوگیری از حملات تهدید آمیز و همینطور محافظت از فایل .htaccess.

 افزونه‌های امنیتی وردپرس

افزونه Sucuri Security

این افزونه نیز از دیگر افزونه‌های امنیتی وردپرس است که در این مطلب می‌خواهیم به معرفی آن بپردازیم و در واقع آخرین مورد از افزونه‌های امنیتی وردپرس است که آن را معرفی خواهیم کرد. این افزونه دارای ویژگی هایی از جمله مانیتور یکپارچه تمامی فایل ها، اسکن گرفتن از اطلاعات برای این که نقاط آسیب پذیری آنها را شناسایی کند، اتصال به دیتابیس و همین طور توابعی بسیار کارآمد برای بازیابی وب سایت می‌باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این افزونه وردپرسی این است که نه تنها قبل از مورد حمله قرار گرفتن وب سایت شما کارآمد است بلکه حتی بعد از نفوذ به وب سایت شما نیز می‌تواند کمک بسیار زیادی به پاکسازی وب سایت شما کند.

 افزونه‌های امنیتی وردپرس

چه کسی از کدام مورد از افزونه‌های امنیتی وردپرس استفاده کند؟

در صورتی که قصد دارید از یک افزونه ساده وردپرسی برای برقراری امنیت در وب سایت خود استفاده کنید بهترین گزینه برای این کار افزونه  ithemes security می‌باشد، در صورتی که می‌خواهید از ابزاری برای برقراری امنیت در وب سایت خود استفاده کنید که با روش مانیتور جز به جز امنیت را در بخش‌های مختلف وب سایت شما برقرار کند بهترین گزینه برای این کار Wordfence Security است، افزونه ای است که بیشتر برای کسانی کاربرد دارد که به دنبال یک افزونه دو وجهی با رابط کاربری آسان می‌باشند. در صورتی که جزو افرادی هستید که دوست ندارید همه چیز درون یک پکیج باشد می‌توانید از این مورد از افزونه‌های امنیتی وردپرس استفاده کنید این افزونه در واقع مجموعه ای از تنظیمات است که قبلا به عنوان تهدید به شمار می‌آمدند. افزونه Sucuri Security یکی از افزونه‌های امنیتی وردپرس است که برای هر کسی در هر سطحی مناسب می‌باشد.

 افزونه‌های امنیتی وردپرس

قیمت‌های افزونه‌های امنیتی وردپرس

یکی دیگر از مسائلی که در این مطلب قصد بررسی آن را دارید بررسی قیمت هر یک از افزونه‌های امنیتی وردپرس است که در همین مطلب آنها را معرفی کردیم. اولین افزونه ای که در این مطلب معرفی کردیم افزونه iThemes Security بود که به صورت کلی رایگان است ولی لایسنس‌های آن رایگان نیستند و دارای قیمتی 80 دلاری هستند. افزونه Wordfence Security نیز به صورت رایگان موجود است ولی لایسنس‌های آن دارای قیمتی 90 دلاری هستند. افزونه All In One WP Security یک افزونه رایگان است که به صورت کاملا مجانی در اختیار کاربران وردپرس قرار می‌گیرد. لایسنس‌های BulletProof Security نیز به قیمت 60 دلار به فروش می‌رسند، آخرین افزونه نیز Sucuri Security می‌باشد که به صورت رایگان در اختیار تمامی مردم دنیا قرار می‌گیرد.

۲ دیدگاه
ما همه سوالات و دیدگاه‌ها رو می‌خونیم و پاسخ میدیم
Hanif Khoshnodi ۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۹

ممنون از مقاله شما افزونه‌های افزونه iThemes Security و وردفنس عالی هستن.

نازنین گودرزی ۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۱۹

سلام دوست عزیر ممنون از همراهی شما. بله درسته این دو افزونه در بسیاری از وب سایت‌های وردپرسی استفاده میشن. اگر به موضوع امنیت وردپرس علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم مقاله‌ی <a href="https://7learn.com/blog/increase-wordpress-security" rel="noopener noreferrer" target="_blank">آموزش افزایش امنیت وردپرس</a> رو مطالعه کنید. توی این مقاله نکات و ترفندهای امنیت وردپرس به خوبی آموزش داده شده.

  • افزونه iThemes Security
  • افزونه Wordfence Security
  • پلاگین All One WP Security
  • افزونه قدرتمند BulletProof Security
  • افزونه Sucuri Security
  • چه کسی از کدام مورد از افزونه‌های امنیتی وردپرس استفاده کند؟
  • قیمت‌های افزونه‌های امنیتی وردپرس
اشتراک گذاری مقاله در :