🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ دانشجوی سون‌لرن
استفاده از redux
جامعه جاوا اسکریپت ایجاد شده در ۲۶ آذر ۱۴۰۰

تو این دوره از redux استفاده می‌کنید؟

سلام. در این پروژه کلا از Context و useReducer استفاده شدهو از Redux استفاده نکردیم.

کیوان علیمحمدی ۱۱ دی ۱۴۰۰، ۰۶:۲۱