تابستون داره تموم میشه ها، فرصت‌ها محدودن کلی آفر جذاب در کمپین تابستون🔥👇
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ Soroosh
ادامه کار در شرکت
جامعه نود جی اس ایجاد شده در ۱۲ آذر ۱۴۰۰

با سلام خدمت شما آقای دادخواه و دوستان عزیز

من یه سوالی دارم که مرتبط با موضوع این جلسه نیست و خیلی ممنون میشم جواب بدید راستش من حدود ۹ ماهی میشه که به عنوان برنامه نویس ری اکت و نود جی اس توی یک شرکت کوچیک‌ کار میکنم و این اولین تجربه ی کاری منه و من تنها برنامه نویس ری اکت و نود توی شرکت هستم.توی این ۹ ماه چالش‌های خیلی زیادی داشتم . و حتی خیلی جاها انتخاب‌های اشتباه برای توسعه،

سوالی که دارم اینه که با توجه به اینکه داخل شرکت من تنها برنامه نویس تو حیطه ی کاری خودمم و شخص با تجربه‌تری توی فیلد کاری خودم داخل شرکت نیست و من دلم میخاد تو زمینه ی کاری خودم پیشرفت خیلی بیشتر و سریع‌تری داشته باشم آیا ادامه کار توی این شرکت برای من کار درستیه؟ این را هم اضافه کنم که شرکت پروژه‌های خیلی خوبی از لحاظ فنی داره که چالش‌های زیادی دارن و من این موضوع را یک مزیت میدونم.

و تصمیم دیگه ای هم که گرفتم و با شرکت در میون گذاشتم اینه که کلا سمت فرات را بزارم کنار و تمام تمرکزم روی بک اند باشه ( چون کلا چالش‌های سمت بک ‌اند را بیشتر از چالش‌های سمت فرانت دوست دارم و این که هر دو سمت کد زدن فشار کاری زیادی داره )

خیلی خوشحال میشم نظر شما و دیگر دوستان را در رابطه با سوالم و تصمیمی که گرفتم بدونم چون در حال حاضر دوچار سردرگمی شدم

با تشکر ببخشید که طولانی شد

سلام خدمت شما. به نظرم برای 2 سال می‌تونید بمونید و چالش‌های زیادی رو اونجا تجربه کنید و البته به شرطی که در این مسیر از متخصصین این حوزه مشورت بگیرید تا برای پیاده سازی برنامه‌های مختلف سراغ روش‌های اشتباه و پر هزینه نرید. بعد از کسب یکسری تجربه می‌تونید جاتون رو عوض کنید و در جای دیگه ای مشغول بشید که متخصصین به مراتب با تجربه بیشتری اونجا حضور دارن.

بهترین پاسخ
کیوان علی محمدی ۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۴۷