تابستون داره تموم میشه ها، فرصت‌ها محدودن کلی آفر جذاب در کمپین تابستون🔥👇
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۵ مهدي دزفوليزاده
چرا اين ويديو را نمي توان ذخيره كرد؟
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۱۵ آبان ۱۴۰۰
<p>سلام</p><p>چرا اين ويديو را نمي توان save كرد؟ لطفا نحوه دانلود اين ويديو را بگوييد</p><p>با تشكر</p>
<p>متاسفانه سیستم جدید هست!! این همه هزینه کردیم و باید برای هرسری دیدن کلی اینترنت بره! (احتمالا چندبار بخواهیم یک فایل رو ببینیم)؛ با اینکه ما هزینه آموزش رو دادیم ولی عین یک دزد رفتار میشه. </p>
Mohsen Naderi ۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۰۸
<p>لاقل بصورت نرم افزار و ... ندادن که بشه بصورت آفلاین روی اون نرم‌افزار دید! هرسری کلی اینترنت باید هدر بره.</p>
Mohsen Naderi ۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۱۰
<p>از استاد شاهینی خواستاریم که پیگیر این قضیه بشن ، چون واقعا معضله</p>
آقای سلطانی ۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۴۹

سلام دوستان

متاسفانه در سال‌های گذشته دوره‌های متخصص رو بعضی‌ها کپی برداری کردند و حقوق کپی رایت مجموعه، مدرس و خود شما رو که برای دوره‌ها هزینه کردید زیر پا گذاشتند. این مورد باعث شده که مجموعه و مدرسین به شدت متضرر بشن. طبیعتا شما عزیزانی هم که برای دوره هزینه کردید سختتون هست وقتی ببینید بعضی‌ها به اشتراک گذاشتند و بدون هزینه دارند می‌بینند محتوا رو. این سال‌ها اینقدر انرژی ما صرف مقابله با ناقضین کپی رایت شده در نهایت تصمیم گرفتیم سیاست گذاری جدیدی داشته باشیم که بتونیم با انگیزه ادامه بدیم.

چند نکته رو اینجا خدمتتون عرض می‌کنم بهش توجه داشته باشید:

  • در ورژن جدید تمام ویدیوها داخل ایرانه و هزینه شما نیم بها خواهد بود
  • ویدیوها برای همیشه در دسترس شما خواهد بود و از طریق مرورگر و در موبایل و تبلیت و دسکتاپ براتون قابل مشاهده خواهد بود. در صورتی که نرم افزاری بخوایم قفل بذاریم ناچاریم فقط روی یک دستگاه فعال کنیم. سال‌ها قبل این تجربه رو داشتیم و نارضایتی زیادی رو داشتیم
  • حقوق شما که برای دوره هزینه کردید برای ما مهم هست و سیاست جدید از حق شما هم دفاع خواهد کرد. در عین حال ما در پس زمینه کماکان فعالیت افرادی که ناقض کپی رایت باشند یا اکانت اشتراکی داشته باشند رو رصد می‌کنیم و در صورت شناساسس تخلف برخورد می‌کنیم.
  • ما هم اگر سولوشن مناسبی برای فراهم کردن مشاهده آفلاین با حفظ کپی رایت محتوا پیدا کنیم استفاده خواهیم کرد.
  • در نهایت با توجه به نیم بها بودن هزینه مشاهده ویدیو ها، و با توجه به حجم کل دوره فلاتر که کمتر از ۱۰ گیگ هست، برای دیدن کل دوره با گرونترین اینترنتی که تو ایران داریم (مثل ایرانسل)، کمتر از ۳۰ هزار تومان هزینه داره. برای دیدن دوره ای که چند میلیون براش هزینه کردید، هزینه مشاهده یکی دو بار اضافه هم واقعا ناچیز هست.
  • در نهایت کاملا درک می‌کنم که ممکنه رویه جدید کمی سختی کار رو بیشتر کنه، ولی واقعا ناچار هستیم که افراد خاطی و ناقضین کپی رایت یه جورایی کارد به استخونمون رسوندند. شخصا به عنوان مدیر مجموعه سون لرن مدت زیادی هست که مورد نقد بودم که چرا از محتوای ویدیوها محافظت نمی‌کنیم. تنها دلیلش هم این بوده که این کار ممکنه یه ۱۰٪ کار رو برای دانشجومون سخت‌تر کنه. ولی واقعا دیگه برای حفظ حقوق مجموعه و مدرسین و همینطور خریداران قانونی محصول مثل شما این امر ضروری شده الان.
  • مطمئن باشید این تصمیم انگیزه همه رو بالا‌تر می‌بره در مجموعه، تا در ادامه خدمات و محتوای بهتر و با کیفیت‌تری رو در اختیارتون قرار بدیم.

براتون بهترین‌ها رو آرزو می‌کنم.

ارادتمند شما، لقمان آوند

مدیر مجموعه سون لرن




لقمان آوند ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۱۸
<p>امکانش نیست مثل pluralsight یه بستر مثل اپ برای دانلود درون اپلیکیشن و دیدن افلاین ویدوها فراهم بشه ؟</p>
کیا ابوعلی ۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۴۹