سلام
با توجه به تعاریف استاد و مطالعه ی خودم الگوهای طراحی یک راه حل کلی برای مشکلات مشترکی هستن که برای برنامه نویسها پیش میان.design patternها یک تکه کد نیستن که reusable باشن بلکه فقط ایده ای برای حل یک مشکل هستن که توسط برنامه نویسها در هرجای پروژه که به اون مشکل خوردن پیاده میشن.سوال من این هست که راه حل یک دیزاین پترن رو چجوری نشون میدن.مثلا دیزاین پترن singleton زمانی استفاده میشه که مشکل ما این هست که ‘نیاز است فقط و فقط یک instance از یک کلاس وجود داشته باشه’.سوال من اینه که راه حل دیزاین پترن singleton برای این مشکل رو چجوری نشون میدن وقتی یک تکه کد نیست.مثلا راه حل singleton توضیح خاصی هست؟امیدوارم منظورم رو واضح رسونده باشم’