🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ سیدروح اله موسوی
استفاده از قواعد es6
کیوان علیمحمدی حل شده توسط کیوان علیمحمدی

سلام 

آیا میتوان از قواعد es6 به بعد در نوشتن کدهای جاوااسکریپت استفاده کرد؟

سلام بله میشه استفاده کرد ولی ترجیحا باید با استفاده از babel اون رو transpile کنید.

بهترین پاسخ
کیوان علیمحمدی ۰۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۳۵