🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ حسین شفیعی
چرا روی پورت 80 که دیفالته کار نکرد؟
جامعه لینوکس و دواپس ایجاد شده در ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵

چرا روی پورت 80 که دیفالته کار نکرد؟
 

کارنکردن ربطی به دیفالت بودن نداره،80 فقط پورت استاندارد هستش
شاید توسط سرویس دیگه ای اشغال شده

سلیمی ۰۸ خرداد ۱۴۰۵، ۱۷:۴۹