🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ mohammad shamchi
چرا انقدر صدا ضفیفه ؟ تو اکثر قسمت‌ها :((((((
جامعه لاراول ایجاد شده در ۰۱ شهریور ۱۴۰۴

چرا انقدر صدا ضفیفه ؟ تو اکثر قسمت‌ها :((((((

سلام
میتونید افزونه volume master رو در کروم نصب کنید و ولوم رو افزایش بدید.

محسن موحد ۰۳ شهریور ۱۴۰۴، ۰۹:۰۲