۱ Arman
آشنایی با component‌ها و استفاده از آنها_قسمت 1
جامعه توسعه بازی ایجاد شده در ۲۹ مرداد ۱۴۰۴
CommandBuffer: built-in render texture type 3 not found while executing  (SetRenderTarget depth buffer)
UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent (int,intptr,bool&)                 
 

 این Warning  در Unity مربوط به چیه؟چطور باید رفع بشه؟

 

سلام،
این پیام میگه:
میخوای به یک بخش داخلی رندر (مثل Depth) دسترسی پیدا کنی، ولی الان همچین چیزی اینجا نیست!

برای حلش یا باید Depth Texture رو فعال کنی، یا تایم اجرای کدت رو با SRP هماهنگ کنی، یا اون بخش از کد/شیدری که این درخواست رو میده یه دستکاری بکنی که بیخودی دنبال چیزی که نیست نگرده.

محسن موحد ۳۰ مرداد ۱۴۰۴، ۱۲:۳۹