۳ محمد علی
مشکل پیاده سازی
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۲۷ آذر ۱۴۰۳

Flutter Web engine failed to complete HTTP request to fetch "https://fonts.gstatic.com/s/roboto/v20/KFOmCnqEu92Fr1Me5WZLCzYlKw.ttf": TypeError: Failed to fetch
TypeError: WebAssembly compilation aborted: Network error: Response body loading was aborted

این یه خطای دیگر هست که از فیلترشکن مطمئن هستم

Failed to launch Pixel 3a API 29: Error: Emulator didn't connect within 60 seconds ایمولیتور مدام این خطلا رو می‌ده وشبیه ساز کار نمی‌کنه تمام راهکار‌ها رو هم امتحان کردم جواب نداده

محمد علی ۲۸ آذر ۱۴۰۳، ۰۴:۵۸

در رابطه با پیام اول که پروژه در وب اجرا کردید ممکنه به دلیل مشکلات شبکه یا نقص دیگه حین کامپایل قطع شده باشه.

  •  به جای درخواست از سرورهای گوگل، فونت‌ها را در پروژه خود ذخیره کنید و به صورت محلی استفاده کنید. ضمن اینکه برای اجرای برخی پروژه‌ها سمت وب باید تنظیمات CORS انجام بشه.

 

یلدا محصلی ۲۸ آذر ۱۴۰۳، ۰۹:۲۰

خروجی دستور زیر رو هم بررسی کنید:

flutter doctor -v

۱. ممکنه شبیه‌سازتون درست تنظیم نشده باشه یا رم و سی‌پی‌یو کافی بهش ندادین.

  • توی Android Studio، از منوی Device Manager شبیه‌ساز رو باز کنین و تنظیماتش رو چک کنین. رم حداقل ۲ گیگ باشه.
  • اگه مشکل رفع نشد، شبیه‌ساز رو حذف کنین و یه دستگاه جدید بسازین.
  • ۲. اگه از ویندوز استفاده می‌کنین، ممکنه Hyper-V یا Intel HAXM به درستی فعال نشده باشه.

     

  • توی Control Panel > Programs > Turn Windows Features on or off، گزینه‌های Hyper-V و Windows Hypervisor Platform رو فعال کنین.
  • سیستم رو ری‌استارت کنین.
  • اگه از سی‌پی‌یو اینتل استفاده می‌کنین، مطمئن بشین که Intel HAXM نصب و آپدیته.
یلدا محصلی ۲۸ آذر ۱۴۰۳، ۰۹:۳۷