دوره زبان تخصصی برای برنامه‌نویسان (هدیه ویژه ثبت‌نام در دوره‌های متخصص) (فرصت محدود ⏰)
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ شایان کاخکی
حجم بالای فایل‌های یونیتی برای اپلود
جامعه توسعه بازی ایجاد شده در ۱۶ مهر ۱۴۰۳

الان من اومدم پروژه ی لول دیزاین رو آپلود کنم و به دوتا مشکل برخوردم : حجم بالای پروژه و اینکه گیریم من بک اپ گرفتم حالا چجوری بکاپمو برگردونم و یا تغییرات اعمال شده توسط یه نفر دیگه رو روی پروژه اعمال کنم؟ یعنی هر دفعه باید هی دو گیگ اپلود و دانلود کنم ؟ (منظورم داخل یونیتیه وگرنه ویدیو‌های این سرفصلو کامل دیدم.)

سلام، وقتتون بخیر

اگر منظورتون گیت هست شما نیازی نیست فایلی رو روی ریپوزیتوری سون لرن آپلود کنید و صرفا برای یادگیری گفته شده.

اگر خودتون پروژه ای دارید و می‌خواهید توی گیت با شخصی به اشتراک بزارید، یک فایل به نام .gitignore مخصوص یونیتی سرچ کنید و توی مسیر اصلی پروژه بزارید، این فایل کمکتون می‌کنه که چیزایی که یونیتی به عنوان کش یا موقتی خود یونیتی میسازه رو دیگه آپلود نکنه، برای دریافت تغییراتی که شخص دیگری هم اضافه کرده کافی که pull کنید بنویسید:

git pull origin master

ضمناً اگر جایی غیر از گیت مثلا توی فلش می‌خواین پروژتون رو بریزید میتونید پوشه Library رو از توی مسیر اصلی پروژه حذف کنید، این پوشه توسط خود یونیتی ساخته می‌شود و نیازی به انتقال این پوشه نیست.

مصطفی بارانی ۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵

منظورتون همینیه که توی خود گیت هابه ؟

شایان کاخکی ۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹

عکسشو نمیشه اپلود کرد هی سایت ارور میده باید وارد شید.
منظورتون از گیت ایگنور اضافه کردن همونیه که موقع درست کردن ریپازیتوری گیت ایگنور انتخاب میکنیم ؟

شایان کاخکی ۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۱

بله درسته.

محسن موحد ۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۰۱:۰۴