۳۵٪ تخفیف روی تمامی دوره ها🔥 + دوره زبان تخصصی و مهاجرت با ارزش ۵ میلیون تومان بصورت هدیه
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ محمدرضا
نوع تدریس دوره
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

بنده تصورم درباره دوره برنامه نویسی شما یه چیز دیگه بود و بیشتر به این فکر کردم که شما اصول برنامه نویسی و آموزش برنامه نویسی میدین ولی کلن به چیزهای جانبی و فرعی می‌پردازید و از چیزهای اصلی به دور هستین باتشکر. یه فرد و شخص محترم ناشناس 

سلام،

متوجه منظورتون نشدم.

دوره هایی که در حال حاضر در سون لرن وجود دارد یکی از پربارترین و دقیق‌ترین دوره‌های برنامه نویسی در کشور است و کاملا براساس بازار کار تدوین شده توسط متخصصینی که در شرکت‌های بزرگی مشغول هستند.

حال اینکه شما انتظارتون از تدریس برنامه نویسی چیست، بفرمایید تا با نمونه‌های خارجی مقایسه ای داشته باشم.

محسن موحد ۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۰۱:۳۸

منظورم این است یه چیز کلی و جامع درمورد برنامه نویسی ارایه میدین ولی وارد چیزهای جزیی نمیشین و کار با برنامه‌های دیگه فقط با جاوا اسکریپ آموزش میدین!

محمدرضا ۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۱۴

اگر منظورتون دوره الفبا هست، موضوع این دوره فقط مربوط به کلیات است و هدف این است که فرد با فضای برنامه نویسی آشنا شود و برای همین یک زبان (جاوااسکریپت) انتخاب شده است که مشخص کند سینتکس و الگوریتم نویسی یعنی چه. بجای این زبان هر زبان دیگری میتونه باشه.

تصمیم این نبوده یک زبان با جزئیاتش تدریس بشه. هدف این است با شناختی که برای فرد پیش می‌آید ابتدا یک حوزه را انتخاب کند و بعد یک زبان تا دوره دانشجو مشخص شود. جزئیات هر زبان در دوره مختص به خودش کامل تدریس شده است.

محسن موحد ۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۰۱:۰۸