رونمایی از پخته‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات آموزشی سون‌لرن با کلی آفرهای ویژه🔥
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ سوگل اعوانی
آموزش back end
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

سلام، من انتظار داشتم بخش بک اند هم اینجا آموزش داده می‌شد، لطفا یک راهنمایی کامل بفرمایید که اون بک اندی که استاد برای این آموزش نوشتن رو چطور یا از کجا باید یاد بگیریم وگرنه این دوره برای من کاربردی نداشته ...

سلام. این دوره صرفا آموزش فریمورک فلاتر که معرفی و کاربردهای اون در صفحه معرفی دوره ذکر شده و از ابتدا سرفصل‌ها مشخص بوده. آموزش بکند خود تخصصی جدا هست که پس از انتخاب زبان (پایتون، جاوااسکریپت، php، Go و..) باید اقدام به یادگیری کنید.

یلدا محصلی ۰۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۲۴

کسی که سوال میپرسه مشخصه که به مشکل خورده، ولی تو پاسخگویی تون براتون مهم نیست طرف مشکلش حل بشه، حقوق مشتری کاملا مشخصه براتون اهمیتی نداره، در سر فصل نوشته شده اتصال اپلیکیشن به سرور پس من انتظار دارم یاد بگیرم چطور به سرور اطلاعات ارسال کنم و دریافت کنم.

 

حداقل میتونستن یه اشاره کوچکی برای کسی مثل من داشته باشند که از کجا چیو بهتره برم یاد بگیرم

سوگل اعوانی ۰۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۳۵

ارسال اطلاعات به سرور با برنامه نویسی بکند یکسان نیست خانم اعوانی. شما بالاتر درمورد نوشتن بکند پرسیدید و میگید دوره کاربرد نداشته! شما مشکل تون رو واضح و دقیق شرح بدید، قطعا جواب مطلوب هم خواهید گرفت :)

ارسال و دریافت اطلاعات از طریق اپلیکیشن در سرفصل پروژه Nike آموزش داده شده. سوال خاصی هم اگه راجع به هر مبحثی هم دارید می‌تونید بپرسید؛ من یا بقیه منتورها پاسخگو خواهیم بود.

یلدا محصلی ۰۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۴۷