رونمایی از پخته‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات آموزشی سون‌لرن با کلی آفرهای ویژه🔥
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ mohammad farashi
پنل مدیریت
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۱۰ دی ۱۴۰۲

سلام وقت به خیر برای پنل مدیریت همچین اپلیکیشنی آیا پنل یا تکنولوژی وجود داره که کار ما رو راحت‌تر کنه و یک پنل مدیریت کاربردی بهمون بده یا باید از صفر خودمون پیاده سازی کنیم؟

و اگر پاسخ سوال بالا منفیه آیا ساخت یک پنل که معمولا با استفاده از نسخه وب مورد استفاده قرار میگیره با همین فلاتر راه کار مناسبیه یا محدودیتی ایجاد نمی‌کنه یا باید حتما با استفاده از زبان‌ها و ابزار‌های پیاده سازی وب مثل html و css اقدام بشه؟

سلام و درود

منظورتون از پنل مدیریتی رو متوجه نشدم ولی اگر منظورتون Backend هست باید بگم خیر با فلاتر نمیشه پیاده سازی کرد و نیازه که با تکنولوژی‌های مرتبط با خود Backend پیاده سازی بشه.

امیررضا بشیری ۱۴ دی ۱۴۰۲، ۰۷:۰۵

سلام مجدد
خیر منظور پنل مدیریت فروش هست
من الان می‌خوام اپم رو منتشر کنم موردی که دارم اینه که اپلیکیشن فروش اشتراک و دوره آنلاین هست کافه بازار میگه باید داخل اپ از درگاه کافه بازار استفاده بشه و درصد کم می‌کنه گوگل پلی هم همین جوریه؟

آیا راهی هست که این درصد پرداخت نشه؟ و اپ رو به دست کاربر برسونم منظورم نسخه اپ باندل 
یا این که اگه داخل یه سایت نسخه apk بزارم بعدا نکته ای داستانی چیزی نداره؟

mohammad farashi ۰۴ بهمن ۱۴۰۲، ۰۸:۵۱

سلام و درود

اگر هدف شما پرداخت نکردن کارمزد بازار یا گوگل پلی هست که این کار غیر قانونی هست و من نمیتونم در این مورد راهنمایی کنم ، در خصوص این سوال تون که فایل APK اپلیکیشن تون رو در سایت قرار بدین دچار مشکل می‌شوید یا خیر باید بگم که کاملا وابسته به کارکرد اپلیکیشن و سایتی هست که در نظر دارین فایل رو اونجا قرار بدین.

امیررضا بشیری ۰۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰۸:۵۸

فک کنم متوجه منظور بنده نشدید منظور انتشار غیر قانونی نیست این اپ دو قسمت داره اشتراک دوره ای که با خریدش یه سری از دوره آزاد میشن و فروش دوره هایی که عمدتا حضوری هستن و فقط فایل جلسات و کلاس‌های ضبط شدش روی سامانه قرار می‌گیره اینو قبول نمی‌کنه کارفرما با خود بازار هم مکاتبه شده اونا هم میگن اون قسمت هایی که قرار برای دوره‌های حضوری بزارید دیجیتالی ...

الان من راهی جز منتشر کردنش روی سایت ندارم از اونجایی که تجربه ای ندارم ممنون میشم اگر کسی تجربشو داره بیشتر راجب چالش هایی که ممکنه داشته باشه بهم بگه چون اپ آزمایشی نیست و می‌خوام کمترین مشکل رو داشته باشه

مثلا یه سوالی که هست اینه نسخه apk بزارم یا app bundle  فرقی داره؟

mohammad farashi ۰۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹