با یک تیر دو نشان بزنید🎯 یک هدیه ۳ میلیون تومانی به همراه ۲۵٪ تخفیف روی همه دوره‌های متخصص😍
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ صاحبه یوسفلو
راهنمایی بیشتر برای انتخاب بهتر
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

سلام و روز بخیر

تشکر بابت پاسخگو بودنتون??

هدف من از ورود به این حوزه کسب درامد هستش_ با طراحی وب و زبان php هر کدوم به طور جداگانه میشه به درامد رسید در واقع پیش نیاز هم نیستند برای کسب درامد درسته؟ و اینکه قطعا یادگیری هر دو میتونه بازار کار بهتری داشته باشه درسته؟ و اینکه هر دو دوره چقدر زمان میبره برای یاد گیری؟

متشکر??

درود

بله اما از طراحی وب یا همون فرانت اند کمابیش در هنگام کار با php که بک اند هست استفاده میشه پس یجورایی بهتره که اگر بخواید وب کار کنید طراحی وب رو بلد باشید. اگر هم بخواید فول استک باشید هم باید کلا به فرانت و طراحی وب مسلط باشید.

دو مسیر برای اینکار وجود داره. بنده براساس مباحث دوره‌های سون لرن خدمت تون میگم اما شما مختارید از هرمنبعی استفاده کنید فقط باید اون سرفصلها رو پوشش بده:

1- طراحی وب - php

2- دوره وردپرس - php

در روش اول شما به مبانی html و css و php کامل مسلط میشید. اما وردپرس رو خودتون بعدا باید یاد بگیرید.

در روش دوم شما به مفاهیم موردنیاز html - css در وردپرس مسلط میشید + php . در این روش شما مفاهیم فرانت اند رو در حد نیاز یاد میگیرید و ممکنه بعدا سر php یسری سوال براتون پیش بیاد که باید با سرچ حلش کنید. اما به وردپرس مسلط میشید.

زمان یادگیری بسته به خودتون متغیر هست اما خود ساعات تدریس مباحث در هر دوره درج شده میتونید بهشون مراجعه کنید و اونها رو یک و نیم برابر کنید تا میزان زمان حدودی دربیاد.




بهترین پاسخ
نازنین کریمی مقدم ۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸