رونمایی از پخته‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات آموزشی سون‌لرن با کلی آفرهای ویژه🔥
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۵ محمد زمانی
گرفتن خروجی ios و انتشار آن در سیب اپ
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

متاسفانه هرچه با پشتیبان سیب اپ ارتباط گرفتیم به نتیجه ای نرسیدیم و اصلا درست راهنمایی نمیکنند.

اگر دوستان کسی تجربه انتشار اپ بر روی سیب اپ را دارد ممنون میشم راهنمایی کند.

اینکه حتما باید اپل آیدی با شماره معتبر داشته باشیم یا نه و فایل certificate دقیقا از کجا دریافت کنیم و کجا اضافه کنیم و اینکه کلا روند کار گرفتن خروجی از فلاتر تا انتشار آن بر روی سیب اپ چجوری هست.

سیستم مک رو داخل vm بالا آوردم و اندروید استادیو و xcode هم نصب شده و برنامه بر روی simulator هم اجرا شده فقط مونده گرفتن خروجی برنامه و انتشار آن.

ممنون میشم کامل راهنمایی کنید.

این ویدیو رو دیدید؟

یلدا محصلی ۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲

بله این ویدیو مربوط به انتشار برنامه با اکانت دولوپری ۱۰۰ دلاری اپل بر روی خود اپ استور هستش اما من نه اکانت دولوپری دارم نه اینکه رو اپستور میخوام منتشر کنم میخوام رو سیب اپ منتشر کنم

محمد زمانی ۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۱۰

سلام

خروجی ios رو فقط می‌تونید رو مارکت‌های ایرانی منتشر کنید و هزینشم رایگانه و خودشون فایل certificate در اختیارتون قرار میدن و نیاز به اکانت ۱۰۰ دلاری دولوپری اپل هم نیست. فایل pdf آموزش خروجی گرفتن هم براتون ارسال میکنن کار سختی نیست. نیاز به سیستم عامل مک هم حتما دارید.

روی سایت هم نمی‌تونید منتشر کنید.برای تست شخصی یا داخل شرکت می‌تونید از تست فلایت استفاده کنید. TestFlight این امکانو میده تا ۱۰۰ تا نصب داشته باشین و صرفا برای تست‌های درون سازمانی هست و برای پابلیش نسخه پروداکشن استفاده و کاربردی نداره.

اگر بجای سیستم عامل مک از ماشین مجازی استفاده کنید یسری ابزارهارو پیش‌فرض چون نصب نداره ممکنه خیلی اذیت کنه.

مهرداد فدایی ۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۳۲

سلام مجدد.

متاسفانه مشکل من دقیقا همینه که سیب اپ اصلا فایل certificate رو بهم نداده و فایل راهنمایی هم نداده و اصلا پشتیبانی هم درست جواب نمیده نهایت ی لینک آموزشی فرستادن که خیلی اهمیت نداشت.

اپل آیدی با شماره هم که حتما نیازه؟

محمد زمانی ۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۲۴

بالاخره بعد از کلی بررسی مشکل حل شد.

برای گرفتن خروجی ios با ماشین مجازی هم میتونید این کار رو انجام بدید اما مهم‌ترین نکته اینه که باید برنامه بر روی یک گوشی iphone با appleId اجرا بشه. تا بتونید خروجی بگیرید و با simulator نمیتونید این کار رو کنید.

محمد زمانی ۰۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷