با یک تیر دو نشان بزنید🎯 یک هدیه ۳ میلیون تومانی به همراه ۲۵٪ تخفیف روی همه دوره‌های متخصص😍
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ مرضیه داوری
مبتدی هستم با چه دوره ای شروع کنم؟
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

من مبتدی هستم 33 سالمه با کامپیوتر در حد خیلی معمولی اشنایی دارم و میخوام صفر تا صد برنامه نویسی رو یاد بگیرم برای شغل و درامد لطفا راهنماییم کنید

سلام،

ویدیوهای الفبای برنامه نویسی رو کامل ببینید و با حوزه‌ها و زبان‌های برنامه نویسی آشنا که شدید باید از بین اینها با توجه به مزایا و اهدافی که خودتان دارید و نگاه به ایده هایی که در ذهن دارید، یک حوزه را انتخاب کنید و در نهایت به زبان برنامه نویسی هم خواهیم رسید.

بنابراین اولین مورد این است که انتخاب کنید در چه حوزه ای میخواهید فعالیت کنید.

سنتون هم برای یادگیری برنامه نویسی تفاوت نمیکند، منتها این دغدغه‌ها و احیاناً اگر کمبود زمان داشته باشید میتونه براتون محدودیت ایجاد کنه. باید یک بازه ی حداقل یکساله رو برای یادگیری در نظر بگیرید.

بازهم سؤالی داشتید میتونید بپرسید تا کمکتون کنیم.

محسن موحد ۰۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰

ممنون از پاسختون..ببینید من از صفر تا صدش رو میخوام یاد بگیرم منتها میخوام بصورتی باشه که توی مسیر یادگیری بصورت فری لنسر در زمینه سئو سایت شروع به کار کنم و برام خیلی مهمه که بدون فوت وقت شروع به یادگیری کنم با توجه به این تفاسیر من رو راهنمایی کنید که بعد از این ویدئوها چه دوره ای رو شروع کنم؟

مرضیه داوری ۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۰۹:۳۴

برای طراح سایت شدن:

قدم اول: وب دیزاین

قدم دوم: جاوااسکریپت خالص

قدم سوم: ری اکت

در ادامه تایپ اسکریپت رو هم یاد بگیرید. حدود یکسال ممکنه زمان شما برای یادگیری این زبان‌ها و تکنولوژی‌ها سپری بشه تا تبدیل به یک متخصص کامل فرانت اند شوید. در ادامه تصمیم میگیرید اگر بخواهید بک اند رو هم یاد بگیرید باید یک زبان بک اند هم آموزش ببینید.


سئویی که علاقه دارید رو در کنار این آموزش‌ها و همزمان میتونید فعالیت کنید. کافیست یک برنامه ریزی و زمانبندی داشته باشید تا به هر دو کار در روز برسید.

محسن موحد ۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶