سلام من میخوام یک fullcalender crud بنویسم ولی میخوام تاریخها فارسی باشه در تقویم از چه روشی استفاده کنم
ممنون بابت پاسخگویی شما
سلام
از کتابخانه verta میتونید استفاده کنید.
https://hekmatinasser.github.io/verta/
من به این شکل میخواهم با verta کار کردم با fullcalender این تقویم را میلادی نمایش میدهد میخواهم فارسی نمایش بدهم
من در بانک یکسری رویداد دارم میخواهم در تقویم آنها را نمایش بدهم بر اساس تاریخ و ساعت
کدها رو که مینویسم تاپیک نمیاد اسکرین گرفتم طبقش برید جلو.
کامنت هارو هم از آخر به اول بخونید به هم میریزه تو کد.
html> <html lang="{{ str_replace('_', '-', app()->getLocale()) }}"> <head><meta charset="utf-8"><meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1"><title>نمایش وبینارهای ثبت شده title> <meta name="csrf-token" content="{{ csrf_token() }}"><link rel="stylesheet" href="https://cdn.jsdelivr.net/npm/bootstrap@5.0.0-beta3/dist/css/bootstrap.min.css" /><link href={{asset('css/fonts.css')}} rel='stylesheet' /><link href={{asset('css/fullcalendar.css')}} rel='stylesheet' /><link href={{asset('css/fullcalendar.print.min.css')}} rel='stylesheet' media='print' /><script src={{asset('js/moment.min.js')}}>script> <script src={{asset('js/moment-jalaali.js')}}>script> <script src={{asset('js/jquery.min.js')}}>script> <script src={{asset('js/jquery-ui.min.js')}}>script> <script src={{asset('js/fullcalendar.min.js')}}>script> <script src={{asset('js/fa.js')}}>script> head> <body> <div class="container mt-5" style="max-width: 900px"><h2 class="h2 text-center mb-5 border-bottom pb-3" style="align-content: center">نمایش وبینارهای ثبت شدهh2> <div id='full_calendar_events'>div> div> <script> $(document).ready(function () { var SITEURL = "{{ url('/') }}"; $.ajaxSetup({ headers: { 'X-CSRF-TOKEN': $('meta[name="csrf-token"]').attr('content') } }); var calendar = $('#full_calendar_events').fullCalendar({ header: { left: 'prev,next today', center: 'title', right: 'month,basicWeek,basicDay' }, locale: 'fa', isJalaali: true, isRTL: true, navLinks: true, // can click day/week names to navigate viewseditable: true, events: SITEURL + "/calendar-event", displayEventTime: true, eventRender: function (event, element, view) { if (event.allDay === 'true') { event.allDay = true; } else { event.allDay = false; } }, }); }); script> body> html>
سلام این صفحه blade بنده هست که تقویم را داره فارسی نمایش میده یعنی تقویم را درست کردم
حالا من میخوام اطلاعات داخل بانک را بر اساس تاریخهای ثبت شده در تاریخ مورد نظر ثبت کنم
نمی دونم به چه روش این کار را انجام بدم
public function index() { $data=CrudEvents::all(); $json = json_decode($data); return view('welcome',compact('json')); }
مستندات خود کتابخونه رو مطالعه کنید و بررسی کنید که برای نمایش ایونت باید چه درخواستی ارسال بشه به سمت سرور.