سلام و عرض ادب
دو تا نکته در خصوص بهبود دورهها داشتم، که اگه اضافش بکنید خیلی عالی میشه
1- خیلی از سوالات و مشکلاتی به وجود میاد که به جلسه فوق مربوط نیست و بصورت کلی به دوره مربوطه، من این سوالات یا مشکلات رو باید کجا مطرح کنم؟ یا مصلا یه سوال یا مشکلی دارم که میخوام بصورت خصوصی مطرح کنم با پشتیبان؟ (( الان همین پیام من، مربوط به جلسه نیست، عمومیه و شاید بهتر بود بصورت خصوصی ارسال میشد، تا وقت سایر عزیزان هم گرفته نمیشد بابت خواند یک پیام عاری از محتوای آموزشی))
لطفا بخش تیکت و پشتیبانی رو توی پنل کاربری اضافه کنید، منتها برای اینکه شما هم اذیت نشید برای هر یوزر میتوانید در کل دوره مثلا 150 تا امکان ارسال تیکت وجود داشته باشه، یا هر تعدادی که صلاحه
اینطوری من بصورت محدود شده میتونم تیکت ارسال کنم و خیلی خیلی بهتره میشه
2- کاش برای جلسات شماره میذاشتید، مثلا جلسه 125
من نکته برداری میکنم از هر جلسه، موندم توی موضوع صفحه چی بنویسم؟ اگه شماره جلسه بود راحت مینوشتم مطالب و نکتههای جلسه 32
اما الان: پیش نیازیهای فنی وردپرس / راه اندزای بستر شروع برنامه نویسی وردپرس / آشنایی با ساختار پوشهها در وردپرس!!! رسما شبیه بردکرامپ شده و یه مقدار اذیت کننده هست
با تشکر از استاد گرامی و پشتیبانهای محترم و زحمت کش