تابستون داره تموم میشه ها، فرصت‌ها محدودن کلی آفر جذاب در کمپین تابستون🔥👇
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ رضا پورصادقی
پروژه محور بودن دوره
جامعه جاوا اسکریپت ایجاد شده در ۱۲ اسفند ۱۴۰۱

با سلام و خسته نباشید خدمت تیم سون لرن و استاد محترم

با توجه به نزدیک شدن به پایان دوره دوست داشتم موردی رو بیان کنم.

من شاغل هستم و دوست داشتم در کنار آن به آرامی وارد دنیای برنامه نویسی بشم و حرفه کاری خودم رو تغییر بدم اما به دلیل کمبود وقت اکثر روز‌ها بیش از یک ساعت فرصت تمرین و درس خواندن ندارم. تا اینجا سعی کردم به صورت مستمر هر روز حتما یک قسمت از آموزش رو ببینم و در کنار آن باقی مانده زمان خودم رو به سایت w3school و freecodecamp اختصاص بدم. آموزش‌ها بسیار خوب و ایده آل بوده اما به دلیل کمبود پروژه در آموزش‌ها و همچنین تمرین بسیاری از مطالبی که در اول دوره آموختم به مرور از ذهن خارج میشه. بنده متوجه این موضوع هستم که در فضای اینترنت پروژه‌های بسیاری وجود داره که بخوام دنبالش بگردم اما تصمیم داشتم بعد از گذراندن کامل دوره به دنبال پروژه‌های موجود برم و الان بعد از دو ماه که از آموزش میگذره متوجه انتخاب اشتباه خودم شدم چون بسیاری از مطالبی که آموخته بودم هم از دست دادم.

به نظرم اگر در انتهای هر آموزش حتی در حد یکی دو خط در توضیحات هر جلسه چند تمرین متناسب با مطالب اون قسمت توسط تیم آموزشی پیشنهاد بشه، بخش زیادی از این مشکل برای من به عنوان یک دانشجو که زمان مطالعاتیه کمتری دارد، برطرف خواهد شد.

با تشکر

با سلام و خسته نباشید خدمت تیم سون لرن و استاد محترم.

من هم با اقای رضا پور صادقی موافق هستم مثل دوره متخصص طراحی وب مدرس:وحید صالحی که در اخر هر سر فصل یک پروژه می‌زد.

درخواست ما از تیم سون لرن این هست که حداقل یک سرفصل اضافه کنند و چند تا پروژه داشته باشه این جوری هم تمام مطالب دور خواهد شد و هم بهتر از این دوره استفاده می‌شه و همه دانش جویان بهتر می‌تونند به مسیر ادامه دهند و تا اینجایی من گشتم هیچ چیزی پیدا نکردم که بتونم با اون یه سایت بسازم گفتم اگر میشه حداقل شما در اینجا یه کمکی بکنید.


یا چند سایت یا در یوتیوب چیزی رو پیشنهاد می‌کنید اگه می‌تونه یهمون در ادامه مسیر کمک کنه ممنون می‌شیم که بهمون بگید.


با تشکر

Max Richard ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۵۴