تابستون داره تموم میشه ها، فرصت‌ها محدودن کلی آفر جذاب در کمپین تابستون🔥👇
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ امین اسلامی
دوره پیشنهادی برای آشنایی با html
جامعه جاوا اسکریپت ایجاد شده در ۰۱ اسفند ۱۴۰۱

سلام

دوره پیشنهادی شما با توجه به توضیحات قبلی برای آشنایی با html و Css چه دوره است؟

سلام امین جان، میتونید دوره متخصص طراحی وب سون لرن رو تهیه کنید یا اینکه اگر زبانتون خوب باشه میتونید از سایت W3Schools استفاده کنید برای یادگیری، البته اگه توی یوتیوب و گوگل هم جستجو کنید آموزش‌های فارسی و انگلیسی زیادی وجود داره که هرکدوم رو به دلخواه میتونید انتخاب کنید.

صادق برزگر ۰۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳

فلوچارت دوره متخصص طراحی وب رو مطالعه کردم و به نظر باید فعلا js رو کنار بزارم وکاملا به سراغ اون برم... البته الان برای من این سوال پیش اومده روش درست کدومه؟

نیاز js به html رو مطالعه و آشنایی از طریق سایتی که شما اشاره کردین برطرف می‌کنه؟ یا نه باید به html@css تسلط داشته باشم و نقشه راه متخصص طراحی وب رو دنبال کنم؟

امین اسلامی ۰۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۲۸

سلام،

بهترین مسیر یادگیری به ترتیب html, css و بعد جاوااسکریپته که این بین با فریمورک‌ها و کتابخونه‌های متعددی هم آشنا خواهی شد. بنابراین شما شروع میکنید به یادگیری از پایه و قصدتون تخصص در فرانت اند خواهد بود. اگر از دوره طراحی وب استفاده کنید قطعا هم در زمان کمتری خواهید اموخت هم تجارب استاد رو کسب میکنید در صورتی که اگر خودتون دنبال self study باشید زمان زیادی رو میبره ضمن اینکه مدام باید از یک متخصص سوال بپرسید که نقطه ی بعدی و قابلیت‌های بعدی و... یعنی در یک مسیر گنگ قدم میگذارید که نمیدونید چند ماه بعد در چه نقطه ای قرار دارید و چه باید بکنید.

دوره طراحی وب در طی نود ساعت هم آموزش میلینید هم با قابلیت‌های جدیدی آشنا میشوید و هم کلی پروژه همراه استاد مینویسید و یادمیگیرید.

مسیر یادگیریتون به این شکل خواهد بود:

دوره طراحی وب، دوره جاوااسکریپت خالص، دوره ری اکت.

در دوره طراحی وب کتابخونه جی کوئری که یک کتابخونه جاوااسکریپتیه رو یاد میگیرید و پروژه مینویسید.

بهترین پاسخ
محسن موحد ۰۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۳۴