تابستون داره تموم میشه ها، فرصت‌ها محدودن کلی آفر جذاب در کمپین تابستون🔥👇
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۵ milad karimi
متوجه نشدن قسمتی از کد
جامعه جاوا اسکریپت ایجاد شده در ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

با سلام

اون قمستی که استاد میگن اگر پارامتر where داخل newelem وجود نداشت یعنی چی ؟ خود نیوالم در واقع یک المنت رو در سند میسازه چه ربطی به توابع append , prepend ,اینا داره ؟؟

if(!(where in newelem))

سلام دوست عزیز

اون پارامتر where برای استفاده از توابع خودِ جاوااسکریپت هست (before, after, prepend, append) که میخوایم یکی از اونها رو برای اضافه کردن newElem که ساختیم رو به div مون استفاده کنیم. حالا هرکدوم از (before, after, prepend, append) اینها یک کاری انجام میده، مثلا append به آخر المنتی که صدا زده شده newElem رو اضافه میکنه یا prepend به اول اون اضافه میکنه.

صادق برزگر ۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۶

اوکی متوجه ام اما چیزی که هست توابعی مثل append و prepend ... درون متغیر newelem وجود داره یا خیر اگه وجود داره چطور میتونم اونها رو ببینم ؟؟

milad karimi ۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲

بله برای همه element‌های صفحه وجود داره این موارد، برای چک کردن و اطمینان از وجود اینکه آیا المنتی این ویژگی رو داره یا نه میتونید از کد زیر استفاده کنید.

if (elem.hasOwnProperty("append")) {
  // append method exists, do something
} else {
  // append method doesn't exist, do something else
}
صادق برزگر ۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۳۳

ببخشید که دوباره میپرسم این متدها در آبجکت eventtarget وجود دارد که ببینم یا خیر ؟؟؟

milad karimi ۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۳۶

منظورتون رو درست متوجه نشدم از سوال، ولی اگه منظورتون اینه که append یا prepend عضوی از eventTarget هست که باید بگم نه و برای append و ... باید از همون element که ساختید یا سلکت کردید استفاده کنید.

بهترین پاسخ
صادق برزگر ۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۵۲