تابستون داره تموم میشه ها، فرصت‌ها محدودن کلی آفر جذاب در کمپین تابستون🔥👇
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ mohammad
در ارتباط با رندر نشدن کل کامپوننت ها
جامعه ری اکت ایجاد شده در ۰۵ بهمن ۱۴۰۱

سلام

توی چند جلسه قبل همین مشکل رندر شدن تمام کامپوننت‌ها بود , اون با این قسمت فرق داشت؟که در نهایت اومدین از یه تابع شال... استفاده کردین

و موضوع دوم اینکه دلیل اینکه الان فقط همون قسمت رندر میشه صرفا بابت اینه که state مربوط به کامنت جدا شده و صرفا state کامنت داره تغییر میکنه؟

یعنی اگه این state کامنت و post همگی یجا بودن کماکان مشکل پابرحا بود و با جدا سازی حلش کردین؟

و اینکه این موضوع که برای کامپوننت post بحای انکه کل پست رو پاس بدین دارید ایدی میدین و داخل خود پست میاید پست رو میگیرید صرف تمیز کاری و... هست مگرنه این حرکت ربطی به حل کردن رندر شدن نداشت درسته؟

سوالت خیلی واضح نبود ولی در کل اون پراپس shall که گفتی برای این هستش که بیاد چک کنه موقع ری رندر شدن اگر state‌های ما تغیر نکردن جلوی ری رندر الکی و مجدد رو بگیره کل پست‌ها و کامنت‌ها هم از نوع رفرنس تایپ هستند و با هر بار رندر جدید این رفرنس‌ها تغیر پیدا میکنه و موجب یک رندر دیگه میشه shall میاد و از این کار جلوگیری میکنه

emad ta ۰۵ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۲۹

خب الان توی این قسمت از ویدیو از پرایس شال استفاده نکرد و مشکل حل شد , چرا؟ چون دیگه ورودی به کامپوننت پست رو پست ایدی داد نه پست؟ یا چون نرمالایز دیتا انجام شد و قسمت کامنت و پست از هم جدا شد استیت هاشون؟

mohammad ۰۵ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۳۶

چون نرمالیاز انجام شد بعد ببین بحث این نیست که کد کار نکنه بحث ایجاد رندر اضافه است که خود استاد تو مباحث نشون میده

emad ta ۰۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸