با یک تیر دو نشان بزنید🎯 یک هدیه ۳ میلیون تومانی به همراه ۲۵٪ تخفیف روی همه دوره‌های متخصص😍
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ علی قنبری
راهنمایی کنید چطوری برنامه نویسی شروع کنم
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۳۰ دی ۱۴۰۱

سلام خوبین من الان کارمند هستم ک درآمدم کافی نیست ، و از دوران دانشجویی به برنامه نویسی علاقه داشتم ولی بنا به شرایطی نتونستم برنامه نویسی بخونم، الان ۳۵ سالمه با کامپیوتر اشنایی دارم زبان انگلیسی هم در مبتدی بلدم هدفم از برنامه نویسی هم رسیدن به علاقه قبلی ام هست و رسیدن به درآمد بالا و شرایط استخدام مجدد ندارم و زمان هم برام مهمه میخوام زود یاد بگیرم و بازار کار داشته باشم بیشتر آزاد کار کنم لطفا راهنمایی بفرمائید چگونه شروع کنم و چه زبانی روزی چقدر وقت بزارم چون هم شاغلم و هم متاهل باید چطوری هم به زندگی برسم هم برنامه نویسی بخونم مرسی 

درود

شما به دلیل شرایط سنی (کارآموزی در این سن سخت قبول میکنند) و نداشتن سابقه کار مرتبط امکان استخدام رسمی رو ندارید و یا شانس خیلی خیلی کمی دارید.

بنابراین بهتر هست که تمرکز خودتون رو روی فریلنسری بگذارید و مدتی پروژه بگیرید تا سابقه و نمونه کار عملی براتون جمع بشه. فریلنسری چون دورکار و شناور هستید به شغل و زندگی تون آسیب نمیزنه و فرصت خوبی برای کسب درآمد هست. بعد از اون برای استخدام رسمی اگر اقدام کنید باز یکم شانس تون بالاتر میره.

در اوایل درآمد خیلی خوبی نخواهید داشت چون کارفرما یجورایی بیگاری میکشه. اما بعد که حرفه ای شدید میتونید در سایتهای خارجی کار کنید و درآمد دلاری داشته باشید (اگر از طریق آشنایان یا موسسات واسط یک حساب خارجی بزنید)

وب - اپ موبایل - وردپرس و حتی آشنایی با پایتون زمینه‌های فعال در فریلنسری هستند که برحسب علاقه میتونید یکی رو انتخاب کنید و پیش برید (پیشنهادم بهتون وردپرس هست که راحتتر و سریعتره و برای استخدام هم راحتتر جذب میکنند)



بهترین پاسخ
نازنین کریمی مقدم ۰۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۶:۵۴