با یک تیر دو نشان بزنید🎯 یک هدیه ۳ میلیون تومانی به همراه ۲۵٪ تخفیف روی همه دوره‌های متخصص😍
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ محمدامین زارع میرک آباد
سوال درباره دوره متخصص وب و وردپرس
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۸ دی ۱۴۰۱

سلام 28 سالم هست.می خواهم برنامه نویس فول استک بشوم در کنارآن وردپرس هم یاد بگیرم.اول از کدام یک از این دو دوره شروع کنم؟هدفم استخدام بدون نیاز به سربازی هست.سوال دیگر اینکه اگر کدی در دوره‌های شما زده شود فایل سورس کد در اختیار دانشچویان قرار می‌گیرد یا خیر؟با تشکر

درود

برنامه نویس فول استک باید هم به فرانت اند و هم به بک اند مسلط باشه. بخش فرانت اند در مجموعه شامل دوره متخصص وب (html-css) و دوره جاوا اسکریپت هست. بخش بک اند با توجه به زبانی که انتخاب میکنید تعیین میشه. (مثل دوره متخصص php یا پایتون در وب) در کنار اینها گفتید که به یادگیری وردپرس هم علاقه دارید که میشه متخصص وردپرس.

همونطور که احتمالا متوجه شدید، حجم دوره‌ها و مطالبی که باید یاد بگیرید بسیار زیاد هست. با توجه به شرایط سنی تون کار بسیار سختی دارید و اگر حین یادگیری مطالب به عنوان کارآموز مشغول نشید به دلیل عدم داشتن سابقه کار شغل تمام وقت پیدا نخواهید کرد. لذا توصیه میکنم فعلا یکی از این دو حوزه رو انتخاب کنید و هرچه سریعتر حتی با حقوق کارآموزی در جایی مشغول به کار بشید.

همچنین اگر قبلا سابقه برنامه نویسی نداشتید یادگیری پایتون بهتون توصیه میشه که از بقیه زبانها سریعتر و امکان استخدامش بیشتر هست.

برقرار باشید


بهترین پاسخ
نازنین کریمی مقدم ۲۹ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۲۰