با یک تیر دو نشان بزنید🎯 یک هدیه ۳ میلیون تومانی به همراه ۲۵٪ تخفیف روی همه دوره‌های متخصص😍
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ ستایش نوری
ترتیب زبان ها
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۱۲ دی ۱۴۰۱

با عرض سلام و خسته نباشید به تیم سون لرن.

من یک فردی هستم که واسه شروع برنامه نوسی میشه گفت که در حد صفرهستم.

میخواستم بدونم که اگرقرار باشه من وارد زمینه برنامه نویسی اندروید و بخش ساخت اپلیکیشن بشم و هدفم این باشه که راه اندازی کسب کار بصورت فریلنسری داشته باشم و در ایران مشغول ب کار بشم و این احتمال هم وجودداشته باشه بعدازدیدن نتیجه خوشایند کارم بخوام در خارج ازکشور هم فعالیت کنم باید به ترتیب چه زبانهایی رو یاد بگیرم تا به صورت حرفه ای وبا تلاش زیادبه کارم ادامه بدم!؟؟؟؟

ببخشید سوال دومم این هست که درباره درآمد زایی و فرآیند ساخت اپلیکیشن داخل یک سایت خوندم که نوشته شده بود این کار نیاز به هزینه ای زیاد داره و ساخت اپلیکیشن کار سخت و هزینه برداری هست که موفقیت دراون به دلیل بالا بودرقابت بسیار دشوار است و درآمد زیادی هم نداره، این موضوع مقداری باعث نگرانی من شده خواستم بدونم نظر شما در این زمینه چیه؟ با تشکر

درود

برای برنامه نویسی اندروید به صورت تخصصی باید جاوا یا کاتلین یاد بگیرید. خوبی جاوا این هست که در صورت حرفه ای شدن موقعیت‌های کاری خوبی هم در خارج از کشور داره. منتها برای شروع کمی بردباری نیاز داره و نسبت به زبانی مثل پایتون کمی سخت تره. پس آهسته و پیوسته پیش برید.

درمورد درآمد از اپلیکیشن، راه‌های مختلفی مثل فروش مستقیم در بازار، پرداخت درون برنامه ای و تبلیغات وجود داره و همه چیز برمیگرده به اپی که میسازید. در نهایت اگر درآمد فریلنسری مناسب نبود میتونید به صورت استخدامی مشغول بشید. خیلی جاها توسعه دهنده اندروید نیاز دارند.



نازنین کریمی مقدم ۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۱۵

یعنی برای برنامه نویسی اپلیکیشن فقط یادگیری زبان جاوا کافی هست؟؟؟ یا زبانهای دیگه ای رو هم نیازه یاد بگیرم؟!

ستایش نوری ۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱

اگر میخواید صرفا تمرکزتون روی اندروید باشه، بله جاوا کافی هست.

برای ios باید سوییفت یاد بگیرید.

یسری برنامه‌ها هم هستند روی هر پلتفرمی و تحت وب (در مرورگر) اجرا میشن (مثل برنامه‌های گوگل و اسنپ و..) به اینا وب - اپ گفته میشه و با جاوا اسکریپت و html و css نوشته میشه.

بهترین پاسخ
نازنین کریمی مقدم ۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰

خیلی ممنون از شما

ستایش نوری ۱۳ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۲۴