با یک تیر دو نشان بزنید🎯 یک هدیه ۳ میلیون تومانی به همراه ۲۵٪ تخفیف روی همه دوره‌های متخصص😍
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ جواد رزمی
هوش مصنوعی
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۱۹ آبان ۱۴۰۱

سلام ودرود

من علاقه مند به هوش مصنوعی هستم مخصوصا به هوش مصنوعی در پزشکی ولی از برنامه نویسی چیز زیادی نمیدونم نقشه یادگیری مناسب من چی هست؟

برای فول استک شدن در وب نقشه راه چیه؟

با تشکر

درود

بعد از اتمام این دوره با مفاهیم اولیه برنامه نویسی تا حدودی آشنا خواهید شد و جای نگرانی نیست.

هوش مصنوعی و وب هردو زمینه بسیار پرطرفدار و پولسازی هستند منتها نکته ای که وجود داره اینه که جفتشون زمان زیادی رو میطلبند و باید بین این دو یکی رو انتخاب کنید. پس اولویت تون در دوره این باشه که ببینید کدوم به اهداف تون نزدیکتره و بعد براساس انتخاب مسیر راه تون مشخص میشه.

برای هوش مصنوعی سرفصلهای دوره علم داده + مقالات وبلاگ در بخش هوش مصنوعی رو مطالعه بفرمایید.

برای فول استک وب بهتره سن، هدف (اپلای یا کار در ایران و...) و رشته تحصیلی خودتون رو بگید تا بتونم بهتر راهنمایی کنم.

نازنین کریمی مقدم ۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۲

سلام و عرض خدا قوت

من رشته ام پرستاری و علاقه اصلیم همون هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ هست برای من از تمام حوزه‌های برنامه نویسی و کامپیوتر جذاب تره ، مخصوصا میخواستم ارشد رشته اپیدمیولوژی رو بخونم که یه جورایی کار اصلیش دیتا جمع کردن و آنالیز داده‌ها هست علاوه بر اون مطالعات آزادی هم که داشتم در زمینه mba و روانشناسی بوده ولی چیز زیادی از برنامه نویسی نمیدونم ، داخل سایت هم چندین سرفصل وجود داره از علم داده و ماشین لرنینگ و... علاوه بر اون فیلم الفبای برنامه نویسی رو که دیدم آقای آوند زبان پایتون رو برای هوش مصنوعی پیشنهاد دادن این مسیری که من میخوام برم چندین سال طول میکشه الان چند تا سوال داشتم

به چه مهارتی اگه برسی در هوش مصنوعی میشه به درآمد رسید چون اولش میخوام یه جایی استخدام بشم تجربه کسب کنم بعدش بیزینس خودم رو راه بندازم

بازارش توی ایران چه جوره قصدم مهاجرت نیست

از کجا شروع کنم نقشه راه درست یادگیری این مهارت چی هست ممنون

جواد رزمی ۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۰۶:۳۰

درود

پس با این حساب باید مسیر خودتون رو در راستای هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ مشخص کنیم. همونطور که متوجه شدید در قدم اول باید پایتون رو یاد بگیرید و بعد وارد مباحث هوش مصنوعیش بشید.

بازار کار پایتون - هوش مصنوعی - ماشین لرنینگ چه در داخل و چه در خارج خوب هست. اما برای اطمینان از اینکه برای استخدام چقدر روی مدرک مرتبط حساس هستند، پیشنهاد میکنم به سایتهای کاریابی آنلاین مثل جابینجا و جاب ویژن سر بزنید. شاید مجبور باشید ارشد رو هوش مصنوعی بخونید (که اونم خیلی سرفصلهای تئوری و آماری داره و اگر پایتون یاد بگیرید مشکل خاصی در برنامه نویسی نخواهید داشت)

مقاله ماشین لرنینگ چیست و بخصوص کامنتهای پایین مقاله رو مطالعه کنید. هم مسیر مشخص شده هم منابعی معرفی شده که پاسخ تون رو به طور کامل میگیرید.


نکته: در صورتی که پاسخ بنده براتون مفید بود ممنون میشم از تیک پذیرفتن پاسخ استفاده کنید.

بهترین پاسخ
نازنین کریمی مقدم ۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۲۸