۵ Reza Taghipour
push به تب‌های دیگر BottomNavigation از Screen ‌های داخلی تب فعلی
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۰۱ آبان ۱۴۰۱

با عرض سلام؛

آیا راهی هست که از داخل screen یکی از تب‌های bottomNavigationBar  به یکی دیگه از تب‌های اون push کنیم.برای مثال ما داخل تب اول هستیم و چند تا screen تو در تو هم داریم، حالا میخوام همه اونا بسته بشه و وارد تب دوم از bottomNavigationBar  بشم.

سلام

شما وقتی در تب اول هستید و به اسکرین‌های داخلی میرید، مگه push نمیکنید؟ وقتی push میکنید و به صفحات داخلی میرید دیگه به bottom navigation دسترسی ندارید و برای رفتن به tab دیگه باید pop کنید تا به bottom navigation برسید.

اگر به درستی متوجه منظورتون نشدم، لطفا توضیحات تکمیلی بفرمایید.

یلدا محصلی ۰۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲

بله من push میکنم ولی در همه Screen‌های داخلی هم به BottomNavigationBar دسترسی دارم، غیر از این باشه طراحی مشکل خواهد داشت، چون صفحه ای که BottomNavigationBar داخلش هست حکم root داره، همه اپلیکیشن‌ها هم همینطوره ( اینستاگرام و ....) یعنی کاربر از screen‌های داخلی هم میتونه یه تب دیگه رو انتخاب کنه ولی من میخوام با کد ودر onTap این کار رو انجام بدم.

Reza Taghipour ۰۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۲۹

آها، بله

این دو تابع رو بررسی کردید؟

Navigator.pushAndRemoveUntil();
//or
Navigator.pushReplacement();


یلدا محصلی ۰۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۴۴

بله، با این دو تا تابع نهایتا تا root همون تب میشه pop کرد، فکر کنم باید از go_router استفاده کنم تا مستقیم به url اون تبی که میخوام redirect کنم، چون به خروجی وب فلاتر هم نیاز دارم تا این مشکلم هم برطرف بشه.ممنون از پاسخگویی شما .

Reza Taghipour ۰۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۱۳

سلام رضا جان یعنی شما مخوای از داخل یک روت به روت دیگه بری بدون اینکه کاربر اون روت رو توی باتن نویگیشن لمس کنه درسته ؟

بهترین پاسخ
حامد روشنی ۰۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۱۹