با یک تیر دو نشان بزنید🎯 یک هدیه ۳ میلیون تومانی به همراه ۲۵٪ تخفیف روی همه دوره‌های متخصص😍
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ حسن زارع
اهمیت زمان
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

سلام 

از آنجایی که یادگیری زبان برنامه نویسی بیش از یکسال زمان می‌برد و حداقل درآمد بهتر از نداشتن هست :)

و از طرفی وردپرس و ووکامرس و المنتور به صورت کامل مسلط بوده و html و css در سطح متوسط هستم و با راه اندازی سایت‌های فروشگاهی وردپرس با قالب و افرونه‌های آماده  مسلط هستم اما از آنجایی که قصد یادگیری زبان برنامه نویسی php را دارم.

1- به نظر شما بعد از اینکه php و ... به صورت کامل یاد گرفتم اقدام به گرفتن پروژه‌های طراحی سایت در سایت‌های فریلنسری کنم؟‌

2- با دیدن پروژه ای که نیاز به طراحی سایت دارد با خودم فکر کنم با قالب و افزونه‌های آماده می‌توان طراحی کرد و تصمیم به انتخاب پروژه بگیرم ، اما بعد کارفرما از من بخواهد که باید کدنویسی انجام دهم ، بهترین تصمیم در این موقع چیست؟

درود

1- پیشنهاد میکنم در صورت امکان به کارآموزی در صورت داشتن شرط استخدام هم فکر کنید، اما بله در کل شرایط فریلنسری رو هم دارید.

2- به طور کلی هر سایتی که به شما داده میشه با المنتور قابل پیاده سازی هست. این بستگی داره که شما به چه عنوانی استخدام شده یا پروژه قبول کردید. اگر تحت وردپرس کار مشغول شدید چنین تقاضایی از کارفرما فراتر از انتظار هست و نباید درخواست رو قبول کنید. اما اگر به عنوان طراح وب کار رو گرفتید باید به php، html، css و حتی جاوا اسکریپت مسلط باشید. حتما قبل از شروع کار تصمیم بگیرید میخواید در کدوم زمینه مشغول باشید چون وقت کم و مطالب زیاد هست و فرصت نمیکنید در این زمان کم در هر دو حرفه ای باشید.

نازنین کریمی مقدم ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۴:۲۷