🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ احمدرضا عبداللهی
علت instance گرفتن
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۱۳ تیر ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر

به چه علت ما باید از کلاس instance بگیریم؟

سلام.

اگر از کلاسی نمونه ای نسازید، نمیتونید از کلاس استفاده کنید و به متد‌ها و اعضای کلاس دسترسی داشته باشید.

کلاس رو نقشه در نظر بگیرید و از روی نقشه باید یک شیء بسازید.

بهترین پاسخ
محسن موحد ۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۱۰