۳۵٪ تخفیف روی تمامی دوره ها🔥 + دوره زبان تخصصی و مهاجرت با ارزش ۵ میلیون تومان بصورت هدیه
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۶ هادی چراغی
معرفی سایت
جامعه طراحی رابط و تجربه کاربری ایجاد شده در ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

سلام خسته نباشید

میشه منابعی رو معرفی کنید که بتونم مثلا یک اپلیکیشن یا سایت رو با تمامی صفحه هاش داسته باشم

همچین سایتی هست میخوام یه سایت یا اپلیکیشن رو با همه صفحاتش ری دیزاین کنم.

ممنون

سلام و وقت بخیر. در دوره منابعی برای ری دیزاین و ایده گرفتن معرفی شده، dribble و behance و ... نمونه‌های زیادی دارند تا شما بتونین از اون‌ها ایده بگیرید و اونارو کپی کنید. بعد از اینکه مدتی از این منابع استفاده کردین، خودتون سعی کنید در اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها بچرخین و اشتباهاتی که بنظرتون در اون‌ها وجود داره به مرور در طرح‌های خودتون تصحیح کنید و یا حتی از همونا ایده بگیرید و در طرح‌های خودتون از نکات مثبتش‌ استفاده کنید.

هیبا آزاد ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۳۴

بله اشاره شده به این دو تا سایت ممنون

اگه سایت‌های دیگه ایی هست هم لطف کنید بگید

و یه نکته

بهتر بود توی پروژه‌ها ار قواعدی که آموزش دادید استفاده میکردید تا نکته هایی که در درس‌های قبلی گفته شده فهمش بهتر میشد مثلا گرید بندی و...

پروژه‌ها خیلی ساده و سطحیه

ممنون

هادی چراغی ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۳۱

به نظرم پروژه یه فراینده و یه نقطه شروع داره یه نقطه پایان

پروژه باید از طراحی وایر فریم یوزر فلو و ... شروع بشه و اعمال تمام نکات اموزشی در انتها هم یه کد نویس و دیولوپر باید کد نویسی و انجام بده تا خیلی از نکته‌های مچهول برای طراح برطرف بشه

ممنون

هادی چراغی ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۵۷

سلام و وقت بخیر. در دوره چندین سایت برای دسترسی به انواع طرح‌ها معرفی شده، میتونین مجدد بررسی کنید و خودتون هم در کنارش سرچ کنید. اما اصلی ترین‌ها و معروف ترین‌ها معرفی شدند و در اختیارتون قرار گرفتند.

هیبا آزاد ۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۴۷

در حین انجام پروژه ها، بخش هایی که فاصله بین آبجکت‌ها تنظیم میشند، طبق اصول گرید بندی پروژه‌ها جلو میرند‌. حالت رسپانسیو هم در کنارش پیاده سازی میشه و نکات حین انجام پروژه بیان میشه و در سر فصل گرید بندی هم طبق چارت ارائه شده، کاملا میزان و تعداد ستون و گاتر در جدول ارائه شده ( دسکتاپ / تبلت / موبایل )

در بخش هندآف هم اصول تعامل با کدنویس برای طراح بیان شده و هر موضوعی که میتونه در ارتباط با دولوپر برای طراح مجهول باشه، اعم از تحویل پروژه و تحویل کامپوننت‌ها و بخش inspect و ... با جزئیات روندش طی ۴ بخش توضیح داده شده.

فراموش نکنید که این دوره، دوره ui هست و بیشترین هدف روی جزئیات طراحی ui هست، مواردی که شما اشاره کردین و خواسته شماس، بخشی از اون مربوط به ux میشه ( وایر فریم و یوزر فلو ) اما با این وجود، در این دوره تا جایی که لازم باشه و نیازه که یک ui کار ازش بدونه بهش اشاره شده و در مورد تفکر طراحی داشتن هم صحبت شده، همچنین اینکه این موضوع با تمرین کردن بیشتر و برخورد با چالش‌ها به مرور تقویت میشه و همزمان باید خود فرد هم دست به سرچش خوب باشه تا بتونه پیشرفت کنه. ( تفکر طراحی ) - این دوره در بخش بوت کمپش هنوز ادامه داره و خیلی از بچه‌ها جواب سوال هاشون رو در بوت کمپ و حین عمل میگیرند و جلسات آنلاین رفع اشکال و پرسش و پاسخ بین استاد و بچه‌ها هنوز در جریان هستش.

هیبا آزاد ۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۲۲

بله ممنونم

هادی چراغی ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۵۹