🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ علی ارفاق
fainally بلاک
جامعه جاوا (وب و دسکتاپ) ایجاد شده در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

ایا اگر برنامه توی کچ نره یعنی اروری نده بازم داخل فاینالی میره ؟ یعنی در هر صورت این اتفاق میافته ؟

سلام علی جان،

بله در هر صورتی بلاک فاینالی اجرا میشه.

بهترین پاسخ
سپهر نامدار ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۹