🎁 شروع برنامه نویسی را از ما هدیه بگیرید!
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۱۸ دیدگاه نظر لقمان آوند
اطلاعیه: تغییرات در ورژن جدید سون لرن
اطلاعیه: تغییرات در ورژن جدید سون لرن سلام دوست عزیز همونطور که در جریان هستید، سون لرن از ورژن جدید خودش رونمایی کرده و به مرور در حال بهبودش هست. در زیر به مهمترین سوالات شما در مورد ورژن جدید سون لرن و تغیران آن پاسخ داده ایم:
۱۱۸ دیدگاه
ما همه سوالات و دیدگاه‌ها رو می‌خونیم و پاسخ میدیم
الهه محمدی ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۰۶

سلام دوره طراحی سایت بخش جی کوئری ویدیو ششم ضبط نشده ادامش

نازنین کریمی مقدم ۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۰۶:۳۳

درود با مجموعه تماس بگیرید تا هرچه سریعتر به مشکل رسیدگی کنند.

Mahmoud Zaefi ۰۸ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۵۵

سلام. واقعا تعجب کردم که دوره هایی که از سایت شما خریداری کردم رو پاک کردید. در کامنت‌ها گفتید که اطلاع رسانی کردید ولی نکته اینجاست که تکلیف افرادی مثل من که اطلاع نداشتن و کلی دوره از شما خریداری کرده بود و همه رو پاک کردید چی هست؟ بنده اطلاع دارم که برای تلگرام و یا دیگر شبکه‌های اجتماعی میشه اسکریپت هایی نوشت. سرورهای تلگرام که رایگان هست. میشد دوره‌های قبلی رو تلگرام آپلود میکردید و رباتی اتوماتیک خریداران رو عضو آن کانال میکرد. حتی میشد افرادی که دوره‌های قبلی رو خریداری کردند دوره رو روی دی وی دی دریافت کنند. واقعا تمام دوره‌ها رو پاک کردید و حتی روی سیستم‌های شخصی مدرسین هم دوره‌های قبلی وجود ندارد؟ در کامنت‌ها فرمودید که اون دوره‌ها منسوخ شده، ولی من دوره اتوکد هم از شما خریداری کرده بودم و دوره مربوطه به صورتی بود که میشد در اکثر ورژن‌ها ازش استفاده کرد. دور ه ای پلاگین نویسی وردپرس هم پاک کردید و آن هم خریداری کرده بودم و میشد این دوره رو پاک نکرد و در کنار متخصص وردپرس ارائه میشد که کاربرها با روش‌های حل مسئله به خوبی آشنا شوند. روش‌های چطور فکر کردن در برنامه نویسی و روش‌های حل مسئله هیچ وقت منسوخ نمیشن. حتی "دوره متخصص وردپرس و ووکامرس" هم شرکت کرده بودم و آن هم پاک کردید چرا که در پنل بنده چنین دوره ای لحاظ نشده و امکان دوره متخصص وردپرسی که قبلا شرکت کردم هم حالا میسر نیست. ای کاش خودتون رو جای خریدار دوره‌های قبلی میگذاشتید. ان شا الله منتظر پاسخ سوالاتم خواهم بود.

نازنین کریمی مقدم ۰۹ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۱۰

درود محمد عزیز شرایط تون رو درک میکنم، تاجایی که بنده اطلاع دارم از حذف دوره‌ها حدود یک سال میگذره و ایمیل برای اطلاع رسانی ارسال شده و مدت زمان حداقل سه ماه برای بک اپ گیری دوره‌ها درنظر گرفته شده. اما نگران نباشید: لطفا در ساعات کاری با مجموعه تماس بگیرید. دوستان کمک تون خواهند کرد تا مشکل سریعتر برطرف بشه. ممنون که با ما همراه هستید.

علیرضا داداشی ۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۱۷

سلام و عرض ادب. بنده بعد از چند ماه وارد سایت شدم و از دیدن دیزاین جدید سایت بسیار خوشحالم. اما هیچکدام از دوره‌های قبلی خودم رو نتونستنم پیدا کنم. ممنون میشم در این زمینه کمکم کنید.

نازنین کریمی مقدم ۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۰۲:۴۵

درود حتما با پشتیبانی تماس بگیرید تا پیگیری انجام بشه، چون باید اطلاعاتتون رو بگیرند و بررسی کنند دوره هاتون جزو منسوخ شده‌ها بوده یا تجمیع شده ها.

سامان زنگیه وندی ۰۸ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۰۶

سلام و عرض ادب من دوره متخصص php رو تهیه کردم و می‌خواستم بدونم چطور میتونم به تمرین‌های دوره و همچنین چطور می‌تونم کسب امتیاز داشته باشم؟ ممنون

نازنین کریمی مقدم ۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹

درود معمولا مباحث و تمرینها در زیر ویدیو و یا جلسه نهایی بحث مربوطه پیوست میشه یا لینک گیتهابش داده میشه، اگر در دسترس نیست یا پیداش نمیکنید میتونید زیر جلسه مربوطه تاپیک باز کنید تا با هماهنگی منتور و استاد دوره، در اختیارتون قرار بگیره.

محد پارسا صباغزادگان ۰۸ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۲۴

سلام تو دوره ی متخصص طراحی وب سرفصلی با نام جاوااسکریپت وجود نداره و مستقیم بعد از css شروع به تدریس jquery شده ... آیا این یعنی مسلط بودن به جاوااسکریپت از پیش نیاز‌های این دوره هست؟ یا اینکه مباحث مورد نیاز توی همون سرفصل jquery تدریس میشن؟

نازنین کریمی مقدم ۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷

درود اگر نیاز به پیش نیاز باشه معمولا در توضیحات دوره اشاره میشه، اما به طور کلی کاملا بستگی به استاد داره که چجوری تدریس میکنند. در مورد وب تا جایی که میدونم تمامی مباحث مورد نیاز در خود دوره هست (تمرکز همونطور که فرمودید روی html و css و جی کوئری هست) و میتونید به صورت موازی یا بعد از اون در صورت نیاز جاوا اسکریپت رو استارت بزنید.

Intel ۰۸ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳

سلام، من چندسال پیش دوره اندروید رو خریداری کرده بودم و الان تو سایت بهش دسترسی ندارم! دوره‌های قدیمی کجا رفته؟ حذف شده؟

لقمان آوند ۰۸ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸

سلام به مدت یک سال اطلاع رسانی کردیم که اون دوره‌های قدیمی به خاطر منسوخ شدن در حال حذف هستند و فرصت دانلود رو دادیم. در عین حال با تلگرام پشتیبانی تماس بگیرید راهنمایی تون می‌کنند

هاشم شیخی پور ۰۶ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۲۰

سلامم ، فکر میکنم یک موضوعی توی کامنت‌های این صفحه جا مونده و کسی بهش اشاره نکرده جز خود پشتیبان‌های سایت سون لرن و اونم این هست که ما از بکگراند تغییرات و روند سایت خبر نداریم و نمیدونیم چه چالش هایی رو تیم پشتیبانی و مارکتینگ با خرید سرفصلی تجربه کردند که این تصمیم گرفته شده . از موقعی که سون لرن تازه تاسیس شده بود من عضو سایت بودم ، تو کل این سال‌ها همیشه شاهد پیشرفت سایت بودم واقعا ، و الان هم به نظرم اعتماد کنیم و اجازه بدیم این تغییر کامل بشه و سایت استیبل بشه . نمیشه کل خوبی‌ها و دانشی که خیلی هامون بدست آوردیم و نادیده بگیریم و یک طرفه به این جریان نگاه کنیم . خودم هم سرفصلی خرید داشتم و بعد از این تصمیم کامل دوره رو خریداری کردیم طبق شرایطی که لحاظ کرده بودند و خوبیش برای من تکمیل دانش ام بود ، چون کد میزدم و کار میکرد و مشتری هم رضایت داشت ولی یه سری نکاتی هست که توجه بهش نداشتم و الان اصولی‌تر میتونم کارمو پیش ببرم حتی یک فیچر ساده یا bestPractice پیاده سازی یک متد یا کلاس خاص . امیدوارم که همگی با رضایت کامل به یادگیری ادامه بدید و واقعا به نظر خود شخص بنده بهترین سرمایه گذاریم همین تهیه دوره‌های آموزشی بوده تا الان که واقعا به نسبت کسب درآمد نقطه سر به سر هم رد کرده . شاد باشید و سلامت آرزو بهترین هارو دارم برای همگی

علی الماسی ۰۵ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹

با سلام طبق گفته خودتون "هیچ سوالی بی‌جواب نخواهد ماند" درسته ولی نه تلفن پاسخگویید نه تلگرام هر پاسخ هم ۲۴ ساعت زمان میبره گویا :)

نازنین کریمی مقدم ۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲

سلام بنده این موضوع رو پیگیری کردم همون روزی که فرمودید، پشتیبان ما فعال هست (از صبح تا عصر) و منتورها روی دوره نهایتا هر 12 ساعت آنلاین هستند. درمورد پاسخگویی وبلاگ که به شخصه خودم نظارت دارم و خیلی بستگی به حجم پیامها داره، اما اونم در بدترین حالت سه روزه پیگیری میشه. (مگر مشکل خاصی برا خودم پیش بیاد :) ) در هر صورت بابت تجربه ای که داشتید عذرخواهی میکنم و امیدوارم دیگه براتون پیش نیاد.

روح الله حسینی ۰۵ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۴

آقا سر این دوره "پروژه فروشگاهی" چه بلایی اومده؟ نوشته: "خرید این محصول در حال حاضر امکانپذیر نیست." واقعا چرا؟

لقمان آوند ۰۹ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۴۸

سلام با پیشنهاد مدرس بدلیل منسوخ شدن بخش هایی از محتوای اون فروش این بخش رو متوقف کردیم. دوستانی که قبلا خرید کردند این بخش رو در داشبورد خودشون دارند البته در ماه‌های پیش رو برای دوره‌های ری اکت و نود جی اس پروژه جدید و به روز ارائه میشه

hamid amini ۰۲ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲

با سلام و عرض ادب باتوجه به آپدیت جدید بوت استرپ از نسخه 4 به 5 و تعهد سایت بر آپدیت نسخه‌های جدید... چرا؟؟بوت استرپ 4 برای دانشجویان تدریس میشود و هیچ اقدامی بر این مسیله صورت نگرفته است.ممنون میشم پاسخ دقیق داده شود.

نازنین کریمی مقدم ۰۴ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۳۲

سلام شما میتونید مستقیم با پشتیبانی سایت و یا تلگرام در مورد این موضوع صحبت کنید تا سریعتر رسیدگی بشه. اگر به هر دلیلی اوکی نشد اینجا بفرمایید تا شخصا پیگیری کنم و پاسخ دقیق بهتون بدم.

Alim frotan ۰۱ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۶

سلام ایده هذف سرفصل‌های دوره جالب نیست آخی مگر میشه ۵ساعت نیاز داشته باشی بری بشتر از ۴۰ ساعت خرید بزنی منطقی است..!!؟

نازنین کریمی مقدم ۰۴ دی ۱۴۰۰، ۰۶:۴۰

سلام دوست عزیز حقیقتا فعلا درحال تکمیل و بهبود پلتفرم برای دوستانی هستیم که از پایه یک مبحث رو نمیدونند و برای اینکه بتونیم کیفیت رو بالا ببریم باید دوره یکجا به کاربران داده بشه تا ببینیم شاهد فیدبک بهتری روی مباحث دوره هستیم یا نه. این اتفاق خیلی پیش اومده که کاربر فکر میکرده نیازش 5 ساعت هست و خرید سرفصلی میکرده، بعد مشکلش برطرف نمیشده و فیدبک میداده سرفصل مورد نیازش جامع نیست. در صورتی که ما در سرفصل قبلتر در همون دوره مطالب موردنیازش رو آورده بودیم.

saman mohamadpour ۰۱ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۲۷

سلام وقتتون بخیر.... بوت کمپ طراحی رابط کاربری کی فعال میکنین؟؟؟؟

نازنین کریمی مقدم ۰۴ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۳۵

درود حقیقتا در حال حاضر مباحث یسری از دوره‌ها تدوین شده و در مرحله بازبینی نهایی برای انتشار هست تا مشکلی به وجود نیاد. اما بنده نمیدونم بوت کمپ یوآی جزوشون هست یا نه. بهتر هست برای اطلاع دقیقتر از پشتیبانی سایت و یا تلگرام پیگیری کنید تا جواب مشخص‌تری دریافت کنید. برقرار باشید.

سینا عرفانیان ۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۲

سلام کاشکی توی ورژن جدید سون لرن دوره ی جاوا اسکریپت خام رو به دوره ی متخصص طراحی وب اضافه میکردین اخه واقعا ظلمه منی که واسه ی دوره ی متخصص طراحی وب اون مقدار پول رو دادم باز بیام کلی پول بدم دوره ی جاوا اسکریپت رو بخرم حالا بگذریم که اگه باز دوره ی ری اکت رو نبینم و باز برای اون هم هزینه نکنم هیچ جایی استخدام نمیتونم بشم (منظورم شرکت درست و حسابیه ) ینی برای اینکه یه فرانت اند دولوپر بشیم باید 3 تا دوره به قول خودتون متخصص وجامع رو ببینیم و اینهمه هزینه کنیم لطفا پیگیری کنید و نظر دانشجو‌ها هم اهمیت بدید چون تا الان هرچی گفتیم بهانه‌های الکی اوردید و زیاد حرف هاتون برای من قانع کننده نبوده با تشکر

لقمان آوند ۰۹ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۵۵

سلام آقا سینا خوب این طبیعیه که تخصص‌های مختلف لازمه برای توسعه و همینطور فرایند یادگیری. در انتها هم فرقی نمی‌کنه اگر بخوایم جاوااسکریپت رو به دوره طراحی وب اضافه کنیم هزینه اون دوره اضافه میشه به دوره طراحی وب . مدرسین متفاوت، مهارت‌ها متفاوت و محتوا متفاوت هست و ادغام این موارد درست نیست ... خود من شخصا در دو سال اخیر بیش از 100 میلیون تومان هزینه آموزش کردم . اگر متمرکز باشید مستمر یادبگیرید و واقعا استفاده کنید آموزش برای خودتون سرمایه گزاری هست و نتیجه اش و به زودی می‌بینید.

علی یزدانی فر ۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹

سلام متاسفانه هم پلتفرم جدیدتون پر از باگ هست و هم اساتید دوره خیلی پشتیبانی ضعیفی دارن... خدانکنه توی آموزش به یک سوالی بر بخوری و از استاد بپرسی... قشنگ 24 ساعت بعد باید منتظر پاسخ باشی.. همین الان که دارم این متن رو مینویسم منتظر پاسخ استاد هستم و با یک مشکل برخوردم و نیاز به راهنمایی دارم اما متاسفانه حدود یک ساعته هنوز هیچ خبری از پاسخ استاد نشده....

نازنین کریمی مقدم ۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۵۴

سلام آقای یزدانی بابت مشکلات پیش اومده ازتون عذرخواهی میکنیم. ما پشتیبانی دقیقه ای از دوره ای نداریم اما سولات اغلب زیر 12 ساعت پاسخ داده میشن. اگر عنوان دوره خودتون رو بفرمایید بررسی میکنیم تا درصورت امکان منتورهای بیشتری اضافه بشه (مشابه دوره فلاتر) درمورد باگهای پیش رو میتونید فیدبک بدید که کجا با مشکل مواجه هستید تا ما سریعتر برطرفش کنیم (مشابه تمام کاربران مسئولیت پذیری که در این مدت با ما همراه بودند)

saeed esmailpour ۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۱

با سلام اولش فکر کردم فقط منم که با این مدل خرید یکجا یا به قول خودتون اقساطی مشکل دارم ولی ظاهرا تمام اعضا ی سایت سیستم قبلی رو ترجیح میدن (خرید جداگانه هر سر فصل) آخه واقعا چی فکر کردید که این سیستم خرید هر سر فصل رو حذف کردید . کیفیت آموزش‌های سون لرن خیلی خوبه ولی ویژگی خرید جداگانه سر فصل‌ها برای ما که قدرت مالی کمتری هم داشتیم خیلی مناسب بود که متاسفانه تعطیلش کردید .حالا هی بیاید بگید نه این جدیده بهتره خوب وقتی میبینید همه دارن میگن قدیمیه بهتره لابد حرف اکثریت درسته دیگه شما هم بهش احترام بزارید هر شرکتی هر چقدر هم بزرگ باشه نسبت به دیدگاه خریدارهاش احترام میذاره نه اینکه کار خودشو بکنه و همش بگه اینی که من میگم درسته و حرف حرف ماست و همینه که هست ! این سیستم جدید در نهایت باعث نابودی سون لرن میشه ولی افسوس که شما هیچ توجهی نمیکنید ....

نازنین کریمی مقدم ۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۲۶

سلام حقیقتا دلایل رو که هم بالا و هم در نظرات توضیح دادیم. اینکه این امکان خرید رو برنمیگردونیم صرفا به دلیل عدم احترام به کاربر و... نیست. فعلا سیستم جدید مرحله به مرحله باید نواقصش برطرف شه و بعد سایر آپشنها بهش اضافه بشه. این مسیر در راستای بهبود خدمات هست و ممکنه اولش برای کاربران یکم قبولش سخت باشه، اما به مرور زمان مشخص میشه که چقدر کیفیت بالاتر هست. ممنون از فیدبکی که دادید.

لقمان آوند ۰۹ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۵۸

سلام سعید عزیز مسائل زیادی هست که عمده اش رو توضیح دادیم و بخش زیادیش هم که شما در موردش اطلاعی ندارید. تصمیمی که گرفته شده پس از بررسی‌های فراوان انجام شده و بر این باور هستیم که لازم بوده. برا حفظ تمرکز، قدم گذاشتن در مسیر جدید و افزایش کیفیت خدمات باید این کار رو می‌کردیم. و این رو هم می‌دونیم که هر تغیری هزینه هایی داره که تلاش می‌کنیم این موارد رو کم کنیم.

Mohammad Reza ۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۸

سلام نمیدونم ایده کی بود ولی همین کار باعث شد اعتبارتون از بین بره مثل خیلی از دوره هایی که حذف کردید بدون اعلام قبلی اعتبارتون نابود شد از هرکی میپرسم اسم شمارو همه بد میگن میگن سون لرن فقط به فکر پول حتی تو فوتر خودشم تبلیغات میکنه این‌ها به کنار من فقط سرفصل استفاده از api اپارات رو می‌خواستم بخرم و باقی موارد رو بلدم و هیچ آدم عاقلی برای یک سرفصل نمیاد کل دوره رو بخره امیدوارم زود خرید سرفصلی را برگردانید تا .....

Nazanin KarimiMoghaddam ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۲۷

درود دوست عزیز در بخش بالا و همچنین نظرات قبلی هم بنده و هم جناب آوند توضیح دادیم که مشکلات زیادی در حوزه پلتفرم برامون ایجاد شده بود و به همین دلیل مجبور به غیرفعال کردنش شدیم. درمورد تبلیغات من که تو فوتر چیزی نمیبینم :))) احتمالا اون دسته عزیزان سایت رو با مجموعه دیگری اشتباه گرفتند. هدف ما بهبود کیفیت خدمات هست و به امید خدا، تلاش تیم و صبر شما کاربران مشکلات اینچنینی برطرف میشه. با پشتیبانی تماس بگیرید انشالله راهکاری ارائه میکنند تا به نتیجه مطلوب تون برسید.

لقمان آوند ۰۹ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۰۴

سلام محمدرضا ما همه فیدبک‌ها رو رصد می‌کنیم و در جریانشون هستیم. اگر جایی نقد شیم می‌شنویم و برای بهبود خودمون و خدماتمون اقدام می‌کنیم. هر جا هم تعریف شدیم از لطف دوستان هست. خدا رو شاکریم که در این سال‌ها بیشتر لطف لطف دوستان رو داشتیم. برای برنامه ریزی هایی که برای توسعه خدمات و بهبودشون داریم این تصمیم لازم بود... منظورت رو هم از تبلیغات در فوتر متوجه نشدم. ما 4-5 ساله مدل درآمد زایی از تبلیغ نداریم و حتما اشتباه گرفتی

Nazanin KarimiMoghaddam ۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۱۱

درود شما رو به هر دو دوره اضافه کردیم. بررسی کنید اگر باز مشکلی بود در خدمتم.

Ali mahdavi ۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۱۸

سلام ببخشید اگه ما مثلا دوره لاراول بخریم و اگه لاراول آپدیت بده ما باز باید پول دوره بدیم؟

Nazanin KarimiMoghaddam ۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۲

درود خیر اگر الان دوره لاراول رو خریداری کنید آپدیتهای بعدی رایگان قابل دریافت هستند. پاینده باشید

بهزاد ایزی ۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۰۴

باعرض سلام و احترام باید بگم که سیستم جدیدتون اصلا جالب نیست ... خیلی از برنامه نویس‌ها ممکنه سابقه کار وبرنامه نویسی داشته باشند و بسیاری از سر فصل‌ها براشون تکراری باشه و شاید اصلا نیازی بهشون نداشته باشند و فقط با چند تا سر فصل نیازشون برطرف بشه ولازم نباشه که کل دوره رو خریداری کنند.واقعا من از سون لرن انتظار نداشتم که همچین سیستمی رو بدون اطلاع رسانی و نظر سنجی پیاده کنه باتشکر از وقتی که گذاشتید و این نظر رو خوندید

امیر حسین ستاری ۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۵۶

سلام من سر فصل <a href="https://7learn.com/course/programming-alphabet" rel="noopener" target="_blank">الفبای برنامه نویسی</a> بعد از تغییرات تو دوره دیگه نمیبینم. حذف شده؟

Nazanin KarimiMoghaddam ۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۳

درود شما رو به سرفصل دوره اضافه کردیم. الان باید بتونید ببینید. اگر باز موردی بود در خدمتم.

سمیرا ربیع زاده ۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۶

سلام وقتتون بخیر ببخشید اصلا امکانش نیست برای من که چند تا از سرقصل‌ها از طراحی وب رو خریدم ولی به دو تا دیگه اش نیاز دارم، بتونم اون دوتا رو بخرم؟؟؟؟ چون من قبلا کلاس طراحی سایت رفتم ولی دو تا از سرفصل هاتون که با پروژه همراه است رو نیاز دارم، ممنون میشم اگه دوباره شرایطی رو فراهم کنید که بشه سرفصلی خرید کرد

Nazanin KarimiMoghaddam ۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۱۱

درود در پروفایلتون و در بخش دوره‌های من دو راهکار جایگزین ارائه دادیم که یکی تسویه مابقی دوره با تخفیف 50% هست و دیگری ثبت نام اقساطی بلندمدت اگر کمتر از 10% دوره رو تهیه کرده باشید. هدف ما بهبود کیفیت خدمات و رضایت هرچه بیشتر شماست. با پشتیبانی تماس بگیرید انشالله همکاری میکنند تا به نتیجه مطلوب تون برسید.

Nafise Azimi ۰۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۳

شما برای خرید اقساطی هم یه مهلت سه هفته ای گذاشتید که درصورتی که من دو دوره جاوا و ری اکت رو مجبورم باهم خرید کنم ماهی 400-500 تومن قسط بدم خیلی بی انصافیه لااقل این شرط رو بردارید واقعا نمیدونید شرایط اقتصادی چطوری هست

لقمان آوند ۰۹ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۰۲

سلام شما با بخش پشتیبانی هماهنگ کنید همراهی می‌کنیم که شرایطتون بررسی و همکاری بشه

مسعود هارونی ۰۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۹

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه ببینید شما گفته بودید که تا 7 آذر همه چیز مشخص میشه ، که باید چیکار کنیم ماهایی که سرفصلی خرید میکردیم. ما مسخره ی شما ایم؟ نه خبر میدید که قراره کلا پلتفرم عوض بشه ، نه دقیقا میگید میخواید چیکار کنید ، نه سر قولتون که قرار بود 7 آذز باشه هستید ، فقط این متن رو کپی پیست میکنید : &amp;quot;انشالله در ماه‌های پیش رو با این تصمیمی که گرفته شده کیفیت خدمات بسیار بهتر خواهد شد. شما رو به چند هفته صبر و شکیبایی دعوت میکنیم. به زودی برای عزیزانی که قبلا سرفصلی خرید می‌کردند راهکار جایگزین ارائه میدیم که از لحاظ عدد پرداختی شرایطی بهتر از پلتفرم قبلی براشون خواهد داشت. درمورد تکراری بودن مباحث حق دارید اما خرید سرفصلی از لحاظ پشتیبانی دوره برای ما مشکل ساز شده بود که در نظرات راجبش صحبت کردیم.&amp;quot; این کار بی احترامی به مخاطب اگر نیست پس چیه؟ من این دوره تموم بشه کلاهم هم بیوفته اینجا دیگه بر نمیگردم. لطفا ، یه پاسخ دقیق و مشخص بدید ، چه زمانی این قابلیتی که درموردش صحبت میکنید فعال میشه (*زمان دقیق*) و این قابلیت دقیقا چیه( به صورت دقیق و کامل توضیح بدید).

لقمان آوند ۰۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۲۰

سلام جناب هارونی عزیز لطفا کمی منطقی باشید و عجولانه قضاوت نکنید. این موارد یعنی ۲ پیشنهاد ویژه برای این عزیزان در صفحه دوره‌های من (در پروفایل کاربری شما) و در انتهای سوالات متداول همین صفحه اضافه شده. مطالعه کنید کاملا شفاف و دقیق توضیح داده شده ممنون از شما

Nafise Azimi ۰۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۷

هفت اذر شد برنامه تون چی شد من معطل هستم میخوام جاوا اسکریپت دوره متوسطه رو بخرم ... کی قراره حلش کنید

لقمان آوند ۰۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۰۸

سلام خانم عظیمی در پروفایلتون در صفحه دوره‌های من 2 سولوشن بهتون پیشنهد شده که شامل تسویه مابقی دوره با تخفیف 50% هست و همینطور ثبت نام اقساطی بلندمدت اگر کمتر از 10% دوره رو تهیه کرده باشید

Mahna Asadpour ۰۷ آذر ۱۴۰۰، ۰۴:۲۰

با سلام و احترام خرید سرفصلی چند مزایا داشت. که مهمترین اون این بود که ما با توجه به بودجه حال حاضرم ن خرید میکردیم و همینطور اگر سرفصلی مد نظرمون نبود یا تو اولویت کمتر بود رو دیرتر تهییه میکردیم. من به شخصه قصد داشتم از دی ماه شروع به یادگیری بکنم. اما وضعیت جدید کمی برنامه ریزی مالی سخت شده. و ترجیحا به سمتی کشیده میشیم که شاید کیفیت پایین‌تری داشته باشه اما شرایط بهینه‌تری از لحاظ مالی داره مثل تاپ لرن یا باقی سایت‌های آموزشی. در کل سیاست‌های یک بیزنس رو صاحبین اون کسب و کار تعیین می‌کنند و ما فقط از سمت خودمون قضاوت میکنیم. تیم سون لرن هم یک تیم قوی در زمینه آموزشی هست که اهداف خودش رو دنبال میکنه. موفق و پیروز باشید

لقمان آوند ۰۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰

سلام دوست عزیز پیشنهادات ویژه مون مخصوص دوستانی که توانایی پرداخت یکجا ندارند رو ارائه دادیم و در اقساط بلند مدت در 7 ماه می‌تونید هزینه دوره رو پرداخت کنید تا شرایطتون تسهیل بشه از همراهیتون با سون لرن ممنونم

ایلیا زارع ۰۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۰

سلام با این کارتون فقط می‌تونم بگم تمام آرزوها و هدف هام نقش بر آب شد. خیلی بد شد. خیلی. الان موندم چکار کنم. من توی برنامه ام روزی یک ساعت برای دوره گذاشته بودم. الان تمام مسیر زندگیم عوض میشه اصلا.

لقمان آوند ۰۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۳

سلام ایلیای عزیز به خودت سخت نگیر. دوره‌های کماکان در جریانه. 2 پیشنهاد ویژه هم برات مطرح کردیم اگر بخوای استفاده کنی که از پلتفرم قبلی هم تسهیل پرداخت بیشتری داره. مشکلت هر چی باشه باشه ما کمکت می‌کنیم راه حل میدیم حل شه. نگران نباش ... یا علی ...

hamed amiri ۰۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۷

سلام و خسته نباشید به تیم قوی و قدرتمند سون لرن و جناب لقمان آوند عزیز من خودم چندین سال هست که با تیم سون لرن هستم و آموزش‌هاتون رو دنبال می‌کنم ولی در حقیقت این بار انتظار تغییر این چنینی رو نداشتم. من قبلا به صورت سرفصلی که می‌خریدم خیلی عالی بود و اصلا انگیزه داشتم که دوره‌ها رو همینجوری دونه دونه بخرم. ولی واقعیتش نمیدونم چرا یکهو همه چیز را تغییر دادید و حتی اطلاع رسانی هم نکردید. حالا ما میگیم درسته بالاخره هر سایتی هر آکادمی ساختارش نیاز به تغییر پیدا میکنه طبق مسیری که دارن پیش میرن. حداقل کاری کنید که کسانی که به صورت سرفصلی دوره‌ها رو میخریدن براشون به صرفه باشه. یعنی شرایطی رو فراهم کنید فقط بر ای این عده از عزیزان که دوباره بتونن دوره‌ها رو به صورت سرفصلی بخرن (فقط برای کسانی که به صورت سرفصلی خرید میکردن) حالا من خودم پیشنهادم همینه و راه حل دیگه ای به ذهنم نمیرسه. چون فکر میکنم خیلیا از این تغییر ناگهانی شما شوکه شدن. امیدوارم برای کسانی که دوره‌ها رو به صورت سرفصلی خرید میکردن امکان بهتر و یا همان امکان را فراهم کنید. باز هم از زحمات و پیگیری‌های شما سپاسگزارم. ما همچنان این مسیر لذت بخش رو چه با تغییرات ناگهانی و چه بدون تغییرات ادامه میدیم. در پناه خدا باشید

لقمان آوند ۰۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۲۵

سلام حامد عزیز واقعیت امر اینه که در پلتفرم جدید دیگه زیرساختمون امکان خرید سرفصلی رو نمی‌ده. منتهی ۲ ره حل برای عزیزان اراده شده که در پنلشون در در انتهای سوالات متداول همین صفحه آورده شده. برای این عزیزان تبدیل به دوره متخصص با تخفیف ویژه و همینطور سولوشن پرداخت اقساطی بلند مدت ارائه شده تا بتونن در بازه بلند مدت و با هزینه تقسیم شده در 7 ماه دوره رو تهیه کنند

حسین حدادی ۰۵ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۳۰

سلام خدمت همگی من مجبور شدم بخاطر اینکه نکنه راه کار پیشنهادی برای خرید سرفصلی پیشنهاد مناسبی نباشه دوره رو یکجا با 40 درصد تخفیف بخرم یعنی حتی پول اون سرفصل هایی که خریدمم دوباره بدم من دانشجوی رشته کامپیوترم(کارشناسی،فعلا به ارشد و دکترا نرسیدم ) یکی از مواردی که در درس تحلیل و طراحی نرم افزار یادگرفتم اینه که نیاز سنجی و امکان سنجی هست که باید در گرو ارزش آفرینی برای اون برند باشه حالا این ارزش آفرینی میتونه&amp;quot; مزایای رقابتی&amp;quot; 7learn باشه اما امکان سنجی صرفا به معنی پیاده سازی کد نویسی نیست بلکه به معنی ریسک پذیری ومیزان سود هست. تغییرات ناگهانی میتونه بهای سنگی برای یک برند داشته باشه من داشتم نظرات رو مطالعه میکردم و اکثرا ناراضی بودند و وقتی عمیق‌تر نگاه میکنیم شاید اگر این تغییرات گام به گام پیاده میشد 7learn نیاز به تخفیفات سنگین در جمعه سیاه نداشت بنظر شما بهتر نبود تغییرات گام به گام پیاده میشد؟؟ مثلا از قبل به کاربرانی که خرید سرفصلی انجام داده بودند پیامی مبنی بر تبدیل دورشون به متخصص میدادید و مزایا رو میدادید و اون‌ها رو از حذف این آپشن در آپدیت‌های بعدی مطلع میکردید ؟؟ این آپدیت یهویی من رو یاد یک مثالی انداخت :((قورباغه رو یهو از آب سرد وارد وارد آب داغ کنید چه اتفاقی میفته ؟ میپره !!! حالا بیایم آب سرد رو یواش یواش گرم کنیم چی میشه؟؟؟در عین ناباوری قورباغه‌ها توی آب میمونن و واکنش ناگهانی ندارن )) افت محبویت یکی از تبعات این آپدیت بود بنظرم و اینکه امشب داشتم یک دوره رو میدیدم گفت یک نکته بگو رفتم بنویسم دستم خورد رفت جلسه بعد، برگشتم همون جلسه دیدم نظر خالی ثبت شده (نه میشد ادیتش کنم نه هیچی) و ضمننا دوره هایی که قبلا خریدم تا جایی که رفتم دیده شده هست ولی تو درصد کلی دوره متخصصم انگار لحاظ نشده قطعا به اندازه متخصیصن سون لرن تجربه ندارم و جوجه ایی بیش نیستم اما با توجه به نقص هایی که در سیستم بچه‌ها گفتند حدس میزنم نمیدونم چقدر درسته :( توسعه شما بصورت water fall یا آبشاری هست که اگر نیاز کاربر مدیریت نشه با حجم انبوهی از کد نویسی مواجه میشین در هر صورت ما که دوره رو کامل از ترس اینکه راهکار پیشنهادی گرون‌تر برامون آب نخوره خریدیم ولی توکل بر خدا بازم ببخشید زیاد حرف زدم و یا اگه جسارتی شد

لقمان آوند ۰۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۳۲

سلام حسین عزیز با صحبت هایی که در مورد توسعه نرم افزار کردی کاملا موافقم و تصمیماتی که برای نرم افزار گرفته شده بر اساس همین معیار‌ها بوده. و قبول دارم که بهتر بود مثلا یک ماه پیش در این مورد به کاربرا اطلاع رسانی می‌کردیم. در مورد پلتفرم جدید خیر توسعه واترفال نیست، در یک چرخه در حال دریافت فیدبک‌ها و بازخوردها از کاربرا هستیم و در اسپرینت‌های 2 هفته ای تغیرات و بهبود‌ها روی سیستم ارائه میشه. ولی طبیعی هست که هر نسخه جدیدی از نرم افزار کمی زمان میبره تا اشکالاتش برطرف بشه. حتی بزرگترین کمپانی‌های دنیا مثل اپل هم وقتی نسخه جدیدی از IOS ارائه میدن در ماه‌های اول لشکالات و باگ هایی دارند که در آپدیت‌های بعدی برطرف میشه و این ذات توسعه نرم افزار هست. مهم اینه که فیدبک‌ها و بازخورد‌ها سریع گرفته بشه و حل بشه که ما هم در همین مسیر قرار داریم. ممنون از وقتی که گذاشتی و دیدگاهت

afshinonms ۰۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۲

سیستم قبلیتون خیلی بهتر بود اموزشها کیفیتش اندازه قیمتش نیست -خداقل ائن قسمتهایی رو که میخواستیم انتخاب میکردیم برای خرید

لقمان آوند ۰۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵

سلام افشین عزیز در مورد کیفیت دوره‌ها به خاطر نظارت و وسواس شدیدی که در تولید محتوا شده شکی نداریم که خوب هستند. می‌تونید فیدبک دوستان رو زیر جلسات دوره ببینید. اون گویای کیفیت هست. از اینکه امکان خرید بخشی از دوره دیگه فراهم نیست پوزش می‌طلبیم. برای تمرکز بیشتر و ارائه خدمات بهتر لازم بود این تصمیم سخت رو بگیریم. پیشنهاداتمون برای تبدیل به دوره متخصص با شرایط ویژه رو هم حتما ببینید ...

Nafise Azimi ۰۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۳

الان من دو سرفصل و خریدم میخوام بقیه سرفصلهایی که به دردم میخوره بخرم همه دوره‌ها لازمم نیست چیکار کنم

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۱۹

سلام به زودی برای عزیزانی که قبلا سرفصلی خرید می‌کردند راهکار جایگزین ارائه میدیم که <strong>از لحاظ عدد پرداختی شرایطی بهتر از پلتفرم قبلی</strong> براشون خواهد داشت. پس شما رو به یکی دو هفته صبر و شکیبایی دعوت میکنیم. انشالله در ماه‌های پیش رو با این تصمیمی که گرفته شده کیفیت خدمات بسیار بهتر خواهد شد. از ارائه دیدگاهتون سپاسگزارم.

محمد چراغی ۰۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۷

رورخوش من به شخصه از ui جدید خوشم نیومده و به نظرم قسمت پنل کاربریش جذاب نیست اما در مورد خرید سرفصلی: خدمت دوستان عرض کنم هیچ جایی من ندیدیم که خرید سرفصلی بذارن و همیشه پکیج کامل و می‌فروشن. پس این خدمت یه چیزی بود که 7لرن یه زمانی تصمیم گرفت بذاره و الان دیگه این خدمت و ارائه نمیده. دیگه عصبانی شدن نداره. منم خرید سرفصلی به نظرم بهتر بود. ولی دیگه بی انصافی ه که اینجوری بخواین بد و بیراه بگید. نهایتا چند ماه که گذشت و فروش پایین اومد دوباره خرید سرفصلی برقرار میشه:))))))))

لقمان آوند ۰۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱

سلام محمد عزیز ممنون از دیدگاهت برای عزیزی که شرایط پرداخت براشون سخت بوده الان دو پیشنهاد اختصاصی داده شده که تا آخر آذر قابل استفاده است. حقایق و تجربه هایی که سون لرن از فروش سرفصلی داشته رو کسی اطلاع نداره. مطمئن هستم شما هم جای ما بودید و بررسی داده ها، فیدبک‌ها و اثرات این مورد، حق رو به ما میدادید از همراهیتون ممنونم

رضا بیرجندی(محب) ۰۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷

سلام خدمت شما من دوره وردپرس حدود 90% گذرانده ام اما موسسه به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده است و پایببند به هیچ یک تعهدات خود نبوده است. حتی هم به یکی از تعهدات خود عمل نکرده است و فقط وعده می‌دهند. من خیلی از مشکلات پیگیری کرده ام اما فقط وعده می‌دهند من برای این موسسه متاسف هستم ای کاش یک مدیریت بهتری می‌داشت.

فاطمه سرخئی ۰۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۱۱

سلام وقتتون بخیر با تشکر و خسته نباشید به خاطر تلاش هاتون برای انتقال به نسخه ی جدید با وجود بهبود‌ها به نظر من حذف خرید و دسترسی سرفصلی ضربه ی بزرگی زده به کل سیستم این مدل ارائه ی سرفصلی تو معدود دوره‌های آموزشی دیده میشه و حقیقتا یک مزیت رقابتی مهم برای مجموعه ی سون لرن بود افراد خیلی زیادی پیش نیازها رو بلدن و نیاز به آموزش تخصصی موارد خاص دارن که میتونستن از امکان خرید سرفصلی بهره ببرن میخواستم خواهش کنم تجدید نظر ب بفرمایید تو این موضوع

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۳۵

درود. انشالله در ماه‌های پیش رو با این تصمیمی که گرفته شده کیفیت خدمات بسیار بهتر خواهد شد. شما رو به چند هفته صبر و شکیبایی دعوت میکنیم. به زودی برای عزیزانی که قبلا سرفصلی خرید می‌کردند راهکار جایگزین ارائه میدیم که <strong>از لحاظ عدد پرداختی شرایطی بهتر از پلتفرم قبلی</strong> براشون خواهد داشت. درمورد تکراری بودن مباحث حق دارید اما خرید سرفصلی از لحاظ پشتیبانی دوره برای ما مشکل ساز شده بود که در نظرات راجبش صحبت کردیم.

Nafise Azimi ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۱۵

سلام من خودم سرفصل سرفصل خریداری کردم چون فقط قسمت جاوا اسکریپت و ری اکت نیاز دارشتم و بقیه سرفصل‌ها مثل node.js نیاز نداشتم یعنی چی برداشتید چقدر شما مسخره اید واقعا که ایرانی هستید کلا میخواهید شش هفت میلیونو از ملت در بیارید خب من داشتم یا نیاز داشتم که میخریدم

لقمان آوند ۰۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰

سلام خانم عظیمی عزیز ازتون خواهش می‌کنم کمی تفکر نقادانه داشته باشید و منطقی باشید. ما دقیقا دوره جاوا اسکریپت رو جدا کردیم. الان دوره جاوا اسکریپت، ری اکت و نود جی اس جدا شده و قیمت مجموع این سه دوره هم از آکادمی قبلی کمتر شده. تعجب می‌کنم که چرا به این صورت کامنت گذاشتید؟ در صورتی که در پلتفرم جدید دقیقا به دغدغه شما پاسخ داده شده . الان می‌تونید با کمتر از نصف دوره متخصص جاوااسکریپت، در پلتفرم جدید فقط ری اکت و جاوااسکریپت خالص رو تهیه کنید و نیازی به پرداخت اضافه برای نود نداشته باشید

Helen ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۵۱

سلام وقت بخیر سیستم جدید بهتر به نظر می‌رسه ولی کاش این اشکالات جزئی که داره هم هر چه زودتر برطرف بشه. مثلا من الان چندین ویدیو جدید از سرفصل هام دیدم، ولی آخرین ویدیو مشاهده شده رو برابر با آخرین ویدیو مشاهده شده در پلتفرم قبلی نشون میده و خب این مسئله یه کم باعث سردرگمی شده... امیدوارم هر چه سریع‌تر این مشکلات برطرف بشه. موفق باشید.

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۳۷

درود بله یسری مشکل از این دست وجود داره و بچه‌های برنامه نویسمون در حال رفعش هستند. ممنون که با ما همراه هستید.

Cladux ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۵۰

البته که همیشه عادت کردن به شرایط جدید سخت است ولی در این پلتفرم جدید تفکیک دوره‌ها، طراحی UI و UX همگی یک سر و گردن نسبت به قبلی بالاتر هستند. همین الان هم مشکلات این پلتفرم روز به روز کمتر می‌شود.

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۴۵

درود ممنون که با ما همراه هستید و دلگرمی میدید. بله اگر دوستان یه مدتی رو صبر کنند کار پلتفرم فعلی به جای خوبی برسه، مطمئنا راضی‌تر از حالت قبل خواهند بود.

لقمان آوند ۰۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۱

ممنونم دوست عزیز البته تا دو ماه دیگه رابط و تجربه کاربری در سایت به صورت کامل باز طراحی میشه و باز هم بهتر خواهد شد بر اساس فیدبکهایی که از کاربران می‌گیریم.

Arman Tarhani ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۱

شاید یکی فقط به یه مبحث از یک موضوع نیاز داشته باشه. با این سیستم جدیدتون مجبوره کل دوره متخصص رو خریداری کنه یا اینکه کلا قید سایتتون رو برای همیشه بزنه. این حرکتتون به شدت ضد حال بود

لقمان آوند ۰۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴

سلام آرمان عزیز کاملا درک می‌کنم که ممکنه این فیچر برای شما مفید بوده. ولی در مجموع دردسرها و چالش‌های این فیچر برای سون لرن به شدت بالاتر از مزیت هاش بود و به همین دلیل تصمیم به برداشتنش کردیم. طبیعتا هر تصمیم یا تغیر جدیدی ابتدای کار کمی هزینه داره و سخت خواهد بود ...

مسعود هارونی ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۳

سلام خدمت استاد آوند عزیز. من کلا 6 تا سرفصل دیگه رو از دوره میخوام ، و تا اینجای کار هم تمام سر فصل هارو تهیه نکردم ، فقط سرفصل هایی که لازم داشتم رو تهیه کردم ، خواستم بگم ، آیا برای منی که فقط 6 سرفصل رو نیاز دارم و نمیخوام کل دوره رو حالا با هر چقدر هم که میخواد تخفیف بزارید تهیه کنم ، آیا راهکاری دارید؟ ای کاش قبل از اینکه این کارو میکردید ، حداقل اطلاع میدادید که چنتا دوره ای که توی این یک ماه نیاز دارم رو میگرفتم.

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۴۴

درود حقیقتا ما یه دوره حداقل سه ماهه رو به کاربران فرصت دادیم (از بحث حذف یا آپدیت دوره‌های قدیمی گرفته تا مباحث موجود در دوره‌های فعلی یا حتی زیر مقالات وبلاگ به حد کافی درمورد پلتفرم جدید اطلاع رسانی شده بود) انشالله در ماه‌های پیش رو با این تصمیمی که گرفته شده کیفیت خدمات بسیار بهتر خواهد شد. به زودی برای عزیزانی که قبلا سرفصلی خرید می‌کردند راهکار جایگزین ارائه میدیم که از لحاظ عدد پرداختی شرایطی بهتر از پلتفرم قبلی براشون خواهد داشت. اما پلتفرم فعلی تا اطلاع ثانوی امکان خرید سرفصلی رو نداره (تازه کوچ کردیم و کدنویسیش هنوز تکمیل نشده حتی اگر مدیریت اوکی بده هم زیرساختشو نداریم.)

سارا سینایی ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۹

استاد وای واقعا خودتونید???خیلی خیلی خوشحال شدم ??? استاد میخواستم بهتون بگم که من یکی از کاربران همیشگی سایتتون هستم که خیلی خیلی عاشق دوره‌های سایتتون هستم استاد واقعا سایتتون فوق العاده است و نظیر نداره در دنیا میخواستم یک تشکر کنم از شما و تیم بسیار فوق العادتون ایشالله که همیشه روز به روز سایت سون لرن بهتر و بهتر شود ??? استاد میخواستم بگم که من تازه دیدم سایت سون لرن در حال بروز رسانی است و دارید از دامنه ac به .com منتقل میکنید دیدم که تغییراتی فوق العاده ای در سایت .com تون ایجاد شده که میخواستم بگم یکی از تغییرات باعث ناراحتیم شده و واقعا خیلی خیلی ممنونتون میشم استاد که این ویژگی که خیلی منو ناراحت کرد و شاید کاربر‌های دیگه رو این ویژگی ،ویژگیه قابلیت فصل به فصل خریدن دوره‌ها رو عرض میکنم که در دامنه .ac‌این قابلیت بود اما در دامنه .com متاسفانه این قابلیت نیسته و میخواستم بگم که این قابلیت و خودتون نگذاشتیدش یا دارید در حال بروز رسانی هستید و میزاریدش؟ استاد آوند واقعا این قابلیت فصل به فصل خیلی خیلی خوب بود و من بیشتر دوره‌ها رو فصل به فصل تهیه میکردم و حس خوبی هم میداد زیرا که هم دیگه خودم خسته نمی‌شدم که همشون ببینم و هم با صبر و حوصله کامل‌تر هم می‌دیدم و هم باعث میشد که مثلا اگر من از این دوره مثلا خوشم نیومد یا علاقه ای بهش نداشتم برم سراغ دوره ای که عاشقشم این خیلی باعث دلسردی من شد از سون لرن نمی دونم چرا نگذاشتیدش؟ استاد میشه به خاطر کاربر هایی که یا حوصلشون یا وقتشان یه این صورت که فصل به فصل تهیه کنن و اینطور میخوان پیش برن تا پایان دوره برای من و دیگر کاربر‌ها این قابلیت و بزاریدش که ما از دلسردی و ناراحتی در بیاییم????

لقمان آوند ۰۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹

سلام سارای عزیز از لطفت نسب به شخص بنده و سون لرن ممنونم منتهی متاسفانه دیگه امکان خرید سرفصلی وجود نداره. در عین حال 2 تا پیشنهاد جدید برای شما ارائه دادیم که شامل تخفیف 50% تسویه مابقی دوره و پرداخت در اقساط بلندمدت هست... اگر این تصمیم ناراحتی ایجاد کرده عذرخواهی می‌کنم منتهی چالش‌های فروش سرفصلی برای ما به شدت زیاد و اذیت کننده شده بود و اجازه نمی‌داد روی کیفیت و کمیت دوره‌ها کار کنیم و متمرکز باشیم. ایشالله جلوتر پلن پرداخت اقساطی بلند مدت رو داریم که شبیه همون حالت قبلی میشه ...

اسرین فتحی ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸

سلام، می‌خواستم از تخفیف بلک فرایدی استفاده کنم، اما فقط برای خرید یکجا اعمال میشه، منم قبلا بعضی سرفصل‌ها رو خریدم، میشه یه راه حل لطف کنین ؟

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۰۴

درود سوالتون رو با پشتیبانی سایت و یا تلگرام مطرح کنید راهنمایی تون میکنند.

Sanaz Soleymani ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۶

سلام و خسته نباشید ببخشید سرفصل‌های دوره طراحی وب انگار جا به جا و نامنظم شده میشه ترتیب سرفصل‌ها رو درست کنید ممنون

لقمان آوند ۰۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰

سلام در حال حاضر سرفصل‌ها سگمنت بندی شده به بخش‌های بزرگتر و ترتیبشون درسته به همین ترتیب برید جلو مشکلی وجود نداره

مرضیه قاسم زاده ۰۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۶

سلام واقعا خیلی شرایط بدی رو درست کردین اصلا انتظار این مورد رو نداشتم ..من یکی که دیگه از سایتتون حمایت نمیکنم

محمد عنبرستاني ۰۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۵

سلام وقت بخیر تبریک می‌گم سیستم جدید خیلی زیبا‌تر و بهتر بنظر می‌رسه. اما قبلا یک بخش وجود داشت که می‌شد به فهرست کامل سوالات مطرح شده در دوره دسترسی داشت که اینجوری کاربران راحت‌تر می‌تونستن به سوالات هم دیگه جواب بدن که امیدوارم این بخش در سیستم جدید قرار داده بشه. ویک مشکل دیگه هم اینکه تعداد زیادی از جلساتی رو که قبلا تکمیل کرده بودم در سیستم جدید به حالت تکمیل نشده تبدیل شده که من مجبورم تک تک برگردم براشون کلید تکمیل رو بزنم امیدوارم این مشکل هم بزودی رفع بشه.

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۵۱

درود ممنون از همراهی تون. هردو مورد در حال پیگیری هستند. نگران نباشید :)

سینا عرفانیان ۰۲ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۰۰

سلام عرض میکنم خدمت جناب اقای اوند و مجموعه ی سون لرن اول از همه تبریک میگم بابت ورژن جدید سون لرن بسیار عالی و زیبا شده میخواستم بگم امیدوارم توی این ورژن ضعف هایی که قبلا داشتید برطرف بشه که مهم ترینش بحث اپدیت دوره هاست واقعا این موضوع توی سون لرن خیلی اذیت کنندست اونم توی این حوزه که مباحث روز به روز تغییر میکنند ممنونم

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۵۳

درود حق با شماست در ورژن قبلی این مشکل برای خود ما هم دردسرساز شده بود. در این ورژن اولویت رو در بالابردن کیفیت دوره، پشتیبانی از سوالات و آپدیت موارد جدید گذاشتیم. انشالله که اوضاع بهتر بشه.

zabuza ۰۲ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۳۶

سلام حداقل برای من که فقط سرفصل‌های مورد نیازم رو خریداری میکردم پلتفرم جدید جذابیتی نداره پیشنهادم اینه که حداقل تا اخر سال همون پلتفرم قدیم روی دامنه قبلی در دسترس باشه که دوستان بتونن به روش قبلی ادامه بدن و حداقل به مرور هماهنگ بشن

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۵۷

درود احساستون رو درک میکنم اما در مورد چالش‌های خرید سرفصلی در سوالات متداول مفصل توضیح دادیم. فعلا زیرساخت پلتفرم جدید امکان خرید سرفصل رو نمیده ولی در ماه‌های آینده ممکنه امکان پذیر بشه. امکان ارائه همزمان دو پلتفرم رو هم نداریم. با این حال درخواست تون رو انتقال میدم بررسی شه. ممنون که با ما همراه هستید.

Faraz salehi ۰۲ آذر ۱۴۰۰، ۰۲:۳۹

سلام , آیا دسترسی یه آموزش‌ها به صورت offline قابل دسترس خواهد بود ؟

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۳۴

درود در حال حاضر خیر اما به محض اینکه موارد فعلی کامل اوکی شد سراغش میریم. ممنون که با ما همراه هستید.

rasool ۰۲ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۱۹

سلام!!! نونت نبود؟ آبت نبود؟ آپدیت مزخرفت برای چی بود؟؟؟ از کجای ایرادات آپدیت شروع کنم؟ تا فعلا که همش ایراده! از ui پر از اشتباه گرفته تا لینک‌های ناقص و تا زامبی پیج کردن com. برای ac. و... در ضمن چرا به فکر responsive کردن عناوین و سرفصل‌ها و.. برای موبایل نبودید؟ داخل گوشی اصلا نمیشه فهمید سرفصل‌ها و جلسات اسمشون چی هست! اینقدر سایت مسخره شده که برای دیدن عناوین، یا با مرورگرهای خاص inspect element می‌کنم، یا با ترموکس سورس کد رو میگیرم، یا از سایت‌های بایگانی کننده استفاده می‌کنم. من بعضی از سرفصل‌های متخصص‌ها رو قبلا با گوشی قدیمیم گرفته بودم. و چون ایمیل‌های اصلیم رو مدام تغییر میدادم، با چندتا ایمیل مختلف از سایت سرفصل تهیه کرده بودم. ولی اون گوشی هم مثل آکادمی شما به رحمت خدا رفت. و چون ایمیل‌ها تایید دو مرحله ای داشتن، دیگه بهشون دسترسی ندارم. اکثرشون حتی اسمشون رو هم یادم نیست. و ایمیل این یکی اکانتم که الان تونستم باهاش وارد سایت بشم، تایید دو مرحله نداشت، وگرنه همین چندتا سرفصل هم پریده بودن. با مسئله تغییر رمز عملا دیگه به اکانت‌ها دسترسی ندارم، ولی خب زیاد هم مهم نیست، چون محتوای همشون رو یا دیده بودم، یا منقرض شده بودن. فقط خواستم بگم که از این لحاظ هم برای کاربران سختی ایجاد کردید! خب حالا تا اینجا خوندی فکر کردی تموم شد! نه جانم، تازه مسئله اصلی شروع شد!!! خرید سرفصلی حق مسلم ماست!!! خرید سرفصلی حق مسلم ماست!!! خرید سرفصلی حق مسلم ماست!!! ببین مهندس جان من تو خوزستانم و کلاش و وینچستر و کلت به وفور یافت میشه! پس بجای خرید کل دوره‌های متخصص گران قیمت، یک تفنگ بگیرم ارزون‌تر درمیاد! در نتیجه اگر خرید سرفصلی رو برنگردونی، یه اسلحه میخرم و میام و مسئولینه شِبه اختلاس کننده 7learn رو &amp;quot;ترور&amp;quot; می‌کنم. دوباره تَکرار می‌کنم: میام بالا سرتون و &amp;quot;ترورِتون&amp;quot; می‌کنم!!! (البته با زن‌ها کار ندارم، فقط دو تفنگدار CEO و CTO رو حقشون رو میذارم کف دستشون!!!) این همه متن نوشتم، اگر پیامم رو پخش نکنید، بازم میام بالا سرتون، اگر اجرا نکنید، بازم میام بالا سرتون، کلا از این به بعد با این آپدیت، تا زمان درست نشدن سایت، منو همش بالا سر خودتون بدونید! افتاد!!!

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۰۳

خب خدا رو شکر من مورد تهدیدتون نیستم :))) چند مورد رو فقط بگم: یکی اینکه بحث رابط کاربری و ریسپانسیو بودن در حال پیگیری هست و بچه‌های برنامه نویس مشغول هستند. یکی بحث ایمیل هست که بنظرم با پشتیبانی سایت مطرح کنید شاید راهکاری داشتند. بحث خرید سرفصلی هم که جناب آوند در نظرات پایین‌تر در موردش توضیح دادند و بنده ورود نمیکنم. نگرانی تون رو درک میکنم اما کامل که سوییچ کردیم رو این پلتفرم مشکلات اونم اوکی میکنیم. پ.ن: بجای تفنگ از خوزستان فلافل بیارید :) تشویق همیشه بهتر از تنبیه هست.

AMIR HEYDARI ۰۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۷

سلام روز بخیر من در دوره متخصص جاوا اسکریپت کله مباحث خوده جی اس و ری اکت را تهیه کرده بودم و الان اموزش دیدن در پنل کاربری برام بسیار سخته کاش من و کسانی که شرایطی مانند من رو دارند به دوره متخصص جاوااسکریپت خالص و دوره متخصص ری اکت اضافه کنید چون واقعا پرداخت دوباره مبلغ برامون بسیار سخته و نشدنی

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۱۸

درود حق با شماست و در آپدیت‌های بعدی این موضوع رو در نظر میگیریم. ممنون که با صبر و شکیبایی تون از ما حمایت میکنید.

سعید ریحانی ۰۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹

سلام وقت بخیر و خسته نباشید بابت پلتفرم جدید که واقعا تغییر در این سطح مشکلات متعددی به همراه داره ♥ توی پلتفرم قبلی سر فصل TypeScript توی دوره متخصص جاوااسکریپت بود ولی الان توی دوره‌های من نگاه کردم با توجه به تقسیم بندی جدیدتون دیدم این سرفصل دیگه توی دوره‌ها نیست. چرا؟☻

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۲۰

درود یسری مباحث و سرفصلها یا قدیمی بودند که حذف شدند یا نیاز به آپدیت داشتند یا قراره در دوره دیگری قرار بگیرند که هنوز فعال نشده. نگران نباشید به مرور سرفصلهای به روز شده باز میگردند. ممنون که با صبرتون از ما حمایت میکنید.

Mohammad Reza ۰۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۹

من دو سر فصل خریده بودم الان تو پنل ادمین هست وارد دوره میشم ولی دکمه دانلود نیست میخوام زود دانلود کنم تا همه چی نپریده

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۰۴

درود مشکلتون رو با پشتیبانی سایت مطرح کنید راهنمایی میکنند تا رفع بشه.

Elham Shafiei ۰۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹

با سلام و وقت بخیر من توضیحات جناب آقای آوند را در مورد عدم امکان ذخیره فایل‌ها دیدم. ولی به دلایل زیر قانع نشدم: ۱- توضیحات ایشون در صورتی صادق هست که ما اینترنت پرسرعت و با کیفیت مناسب در اختیار داشته باشیم که با توجه به شرایط اینترنت کشور ما که همگی از آن مطلع هستیم این شرایط فراهم نیست و مشاهده فایل‌ها برای کسی که هر فایل را قرار است برای آموزش بارها مشاهده کند سخت خواهد بود. چون با شرایط اسف بار اینترنت در حال حاضر مشاهده انلاین فایل‌ها با توقف‌های فراوان در طول پخش همراه است. ۲- افرادی که به لحاظ اخلاقی قانون کپی رایت را رعایت نمیکنند حالا هم میتونند با قرار دادن یوزرنیم و پسوردشون در اختیار افراد دیگه روال قبلشون را ادامه می‌دهند.

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۴۳

درود نگرانی و دغدغه تون درمورد آنلاین بودن دوره‌ها رو درک میکنم، به محض اینکه مشکلات فعلی کامل اوکی شد سراغش میریم ببینیم چه میشه کرد. ممنون که با ما همراه هستید.

علیرضا شاهمرادی ۰۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸

سلام وقتتون بخیر ما که به صورت سرفصلی یک دوره رو تهیه کردیم منتظر بمونیم که راهکار ارائه بشه یا پیشنهاد میکنید در جمعه سیاه به صورت کامل در دوره مدنظر شرکت کنیم؟ اگر که راهکار قبل از تخفیف پیش رو ارائه بشه خیلی بهتره.

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۱۴

درود حقیقتا این پلتفرم جدید یه حجم خیلی خیلی زیادی از اصلاحات رو نیاز داره، ما هم عملا از الان شروع کردیم که تا عید تموم بشه. فکر نکنم بتونیم تا جمعه سیاه امکان جدیدی اضافه کنیم. اما شما باز از صفحات مون پیگیری کنید اگر تونستیم حتما قرار میدیم.

aminda ۰۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۹

با سلام و عرض ادب توضیحات شما رو در پاسخ هایی که به دوستان در مورد خرید‌های سرفصلی دادین رو خوندم ولی قانع کننده نیست دلایل شما واقعیت ! اینکه چالش‌های جدی و سختی دارین اصلا بنظرم مورد قبول نیست ! مگه کار برنامه نویس‌ها حل چالش‌ها نیست؟ مگه پلتفرم سون لرن جایی نیست که برنامه نویس‌ها رو آموزش میده ؟ شما خودتون و مدرسین شما سابقه طولانی در برنامه نویسی دارید... موضوع سره اینکه مثلا در سر فصل فرانت جاوا اسکریپت من خیلی از سر فصل هاش رو نیاز ندارم و بلدم ! چه اجباری باید باشه که بخرم چیزی هایی رو که نیاز ندارم؟ راه حل این چیه؟ چرا من باید هزینه کنم برای چیزی که نمیخوامش؟ حالا چه نقدی بخواید دریافت کنید چه اقساط بلند مدت و...

Nazanin KarimiMoghaddam ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۲۶

درود دوست عزیز همه چالشها که مربوط به برنامه نویسی نمیشه آخه :))) مطمئنا موضوع از مدیریت کردن نحوه خرید و استفاده چندتا سرفصل فراتره. قراره در آپدیتهای بعدی برای عزیزانی که قبلا سرفصلی خرید می‌کردند راهکار جایگزین ارائه بدیم که از لحاظ عدد پرداختی شرایطی بهتر از پلتفرم قبلی براشون خواهد داشت. این مشکل که به مبحثی نیاز ندارید اما باید اجبارا بگیرید رو هم کاملا درک میکنم، منتها اول باید زیرساخت تهیه دوره به صورت کامل تموم شه بعد بریم سراغ خرید سرفصلی و مواردی که داره. پس شما رو به اندکی صبر و شکیبایی دعوت میکنم. مرسی بابت فیدبکی که دادید.

omidm ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۵۵

سلام خب سون لرن عزیز این چه کاری بود ! من بصورت سرفصلی دارم دوره ی آندروید رو میخرم و نگا میکنم و تقریبا 1۴ تا سرفصلی میشه الان دقیقا چه راهکاری برای من ارائه دادید تا بقیه ی سرفصلارو هم بتونم بخرم !؟ اصلا چطور حساب میکنید ؟ باید قبل این کار اطلاع بدید به کاربر ! مبلغ اقساط هم بالاست و خوب نیست !!!

لقمان آوند ۰۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۵۴

سلام امید عزیز نگران این مورد نباشید تا هفته آینده دقیقا برای عزیزای که شبیه شما خرید می‌کردند راه حلمون رو ارائه میدیم. - یکی خرید مابقی دوره و تبدیل ثبت نامتون به دوره کامل خواهد بود که پیشنهاد تخفیف 50% برای مابقی سرفصل‌ها بهشتون داده میشه (این تخفیف ویژه فقط برای تبدیل خرید‌های سرفصلی به دوره کامل هست و سون لرن هرگز این تخفیف رو برای خرید‌های دیگه نخواهد داشت.) - پیشنهاد دوم پلن پرداخت قسطی بلند مدت‌تر با تعداد اقسط بالاتر خواهد بود. در حال حاضر خرید اقساطی با تعداد 3 قسط در دوره‌ها انجام میشه که تعداد اقساط رو برای شما عزیزان افزایش میدیم که رقم هر قسط کمتر بشه. انشالله تا هفته آینده این مورد در پنلتون به صورت سیستمی قرار می‌گیره و قابل استفاده خواهد بود ممنون از شکیبایی شما

علی مهدور ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۱۳

واقعا این تصمیم اشتباه بزرگی بود در حق دانشجویان سون لرن.من به شخصه دوستانی رو داشتم که نیاز به همه مطالب یک دوره نداشتن و فقط یک قسمتش رو که نیاز داشتن تهیه کردن.با این روش دیگه دسترسی به یک فصل خاص ندارن و هیچ وقت واسه یک فصل نمیان کل دوره رو بخرن و حتی ممکنه از روش‌های نا درست فصل مورد نظرشون رو تهیه کنن. از آقای آوند و تیمش چنین حرکتی بعید بود

لقمان آوند ۰۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۰۱

سلام علی جان در مورد چالش‌های خرید سرفصلی در سوالات متداول مفصل توضیح دادیم. چالش‌ها و شرایط سختی که این مورد برای ما ایجاد کرده بود ما رو ناچار به توقف فروش سرفصلی کرد. ما مطمئن هستیم که در ماه‌های پیش رو و با شرایط و پلتفرم جدید خدمات بسیار بهتری رو در اختیارتون قرار خواهیم داد. و درک می‌کنیم که این تصمیم جدید ممکنه برای بعضی عزیزان سختی ایجاد کرده باشه. ولی برای بهبود کیفیت محصولات و افزایش تمرکز مجموعه در جهت ارائه خدمات بهتر باید این کار رو می‌کردیم. از اینکه احتمالا این تصمیم کمی شما رو ناراحت کرده باشه عذرخواهی می‌کنیم، تلاش می‌کنیم در صورت امکان در ماه‌های آینده سولوشن جایگزین در این مورد ارائه بدیم. چون فعلا زیرساخت پلتفرم جدید امکان خرید سرفصل رو نمیده ولی در ماه‌های آینده ممکنه امکان پذیر بشه

اسرین فتحی ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۲۳

سلام، من چند سرفصل رو خریداری کردم، اما الان در داشبوردم زده ۰ دوره، چه جوری دسنرسی داشته باشم ؟

لقمان آوند ۰۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۰۲

سلام منظور از دوره، دوره کامل متخصص هست. خرید‌های سرفصلی شما ار منوی دوره‌های من و در پایین صفحه در دسترستون هستند

Mohammad Mazdarani ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۰۴

در این شرایط بد اقساطی باید همدیگر را درک کنیم بنده فکر میکنم این موسسه هم همانند سایر موسسات پس از جذب دانشجو اقدام به حذف امکاناتش برای جذب دانشجو کرده انتظار چی رو داریم که اصلاح بشه وقتی دروغ و تقلب همه جا رو گرفته البته از شما هم انتظار نمیره که درستکار باشید ولی لااقل شعار ندید

لقمان آوند ۰۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۰۹

سلام محمد عزیز به زودی و تا هفته آینده برای عزیزانی که قبلا سرفصلی خرید می‌کردند راهکار جایگزین ارائه میدیم که از لحاظ عدد پرداختی شرایطی بهتر از پلتفرم قبلی براشون خواهد داشت. پس شما رو به یکی دو هفته صبر و شکیبایی دعوت می‌کنم ضمنا توصیه می‌کنم کمی تفکر نقادانه داشته باشید. در مورد مسائل و چالش‌های موجود سمت ما اطلاعی ندارید و بهتره که زود قضاوت نکنید. بخشی از این موارد رو در سوالات متداول توضیح دادیم خدمتتون. بنده مطمئن هستم در ماه‌های پیش رو با این تصمیمی که گرفته شده کیفیت خدمات بسیار بهتر خواهد شد. منتهی ابتدای کار کمی هزینه و سختی داره. برای عزیزانی که توانایی پرداخت کمی دارند هم به زودی سولوشن ارائه میشه ... از ارائه دیدگاهتون سپاسگزارم

novinbest co ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷

سلام وقت بخیر من بیش از دو سوم دوره متخصص php رو به صورت سرفصلی تهیه کرده بودم حالا برای تهیه مابقی دوره با شرایط جدید باید چطور اقدام کنم ؟

لقمان آوند ۰۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۱۱

سلام دوست عزیز تا هفته آینده 2 تا پلن پرداخت ویژه برای عزیزانی مثل شما ارائه میدیم که شرایط پرداختی بهتری نسبت به پلتفرم قبلی خواهد داشت نگران نباشید امکان دسترسی به ادامه دوره با شرایط ویژه رو براتون مهیا می‌کنیم به زودی. از همراهی و شکیبایی تون سپاسگزارم

مسعود هارونی ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵

من خیلی از سر فصل هارو نیاز ندارم و فقط سر فصل هایی که لازم داشتم رو خریداری میکردم. جدایی از این قضیه ، خرید سر فصل سرفصلی هزینه ی کمتری هم داشت نسبت به خرید اقساطی. من به شخصه توانایی اینو ندارم توی 3 قسط دوره رو خریداری کنم و اصلا هم دلم نمیخواد از کانال هایی تلگرامی که دوره هارو به صورت رایگان قرار دادن استفاده کنم. لطفا خرید سرفصلی رو برگردونید.

لقمان آوند ۰۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۱۴

سلام مسعود عزیز متاسفانه در حال حاضر امکان خرید سرفصلی در پلتفرم جدید وجود نداره. در مورد تعداد اقساط، تیم سون لرن در حال جمع آوری فیدبک‌ها هست تا در این مورد تصمیم گیری کنیم. امکان افزایش تعداد اقساط برای عزیزانی که مشکل در پرداخت یکجا دارند به زودی فراهم میشه

M R ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۰۲:۰۹

با همه این تفاسیر به شخصه فروش سرفصلی رو ترجیح میدم... چون هم مبلغش خیلی پایین‌تر بود و هم بعضی سرفصل هارو ممکنه بلد باشیم یا نیاز نداشته باشیم....

Nazanin KarimiMoghaddam ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۰۶:۱۴

درود در حالت ایده آل حق با شماست. اما متاسفانه وضع بسیار بدی که ایجاد شده بود که در بالا هم توضیح دادیم.

اشتراک گذاری مقاله در :