🎁 شروع برنامه نویسی را از ما هدیه بگیرید!
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۰ دیدگاه نظر فائقه نامور
راهنمای نویسندگی در وبلاگ سون‌لرن
راهنمای نویسندگی در وبلاگ سون‌لرن از همکاری همه‌ی شما در تیم تولید محتوای سون‌لرن تشکر می‌کنیم. همه‌ی نویسنده‌های سون‌لرن برای شروع جهت آشنایی با نحوه‌ی همکاری باید تمامی مطالب این صفحه را مطالعه نمایند.

مراحل استخدام نویسنده

مراحل استخدام نویسنده در تیم تولید محتوای وبلاگ سون لرن به شرح زیر است:
  1. شرایط همکاری برای نویسنده ارسال می‌شود.
  2. در صورت توافق شرایط همکاری، موضوع مقاله برای نویسنده ارسال می‌شود.
  3. استانداردهای نوشتن مقاله برای نویسنده ارسال می‌شود.
  4. زمان تحویل مقاله اعلام می‌شود.
  5. پس از ارسال مقاله، تیم فنی محتوای نوشته شده را بررسی می‌کند.
  6. در صورت تایید مقاله نویسنده به تیم تولید محتوای سون لرن اضافه می‌شود.
  7. آموزش‌های لازم جهت نوشتن محتوا مطابق با استانداردهای سون لرن، به نویسنده داده می‌شود.

قوانین تیم تولید محتوا

  1. ساعت پیغام در گروه تلگرام از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر می‌باشد. از ارسال پیام در ساعت‌های دیگر مگر در موارد ضروری بپرهیزید.
  2. از ارسال هر گونه پیام نامرتبط با موضوع گروه تلگرام خودداری نمایید.
  3. از ارسال هر گونه پیام به افراد عضو گروه تلگرام به صورت شخصی بدون اجازه‌ی طرف مقابل خودداری نمایید.
  4. ویدیوهای دوره‌های آموزشی سون لرن نزد شما امانت است، در صورت انتشار ویدیوها، شخص منتشر کننده از گروه تولید محتوا حذف شده و به عنوان جریمه هزینه‌ی محتواهای آن ماه برای او پرداخت نمی‌شود. طبق فصل سوم قانون جرایم رایانه‌ای با او برخورد خواهد شد. فصل سوم قانون جرایم رایانه ای ـ سرقت و کلاهبرداری مرتبط با رایانه: ماده ۷۴۰ـ هرکس به طور غیرمجاز داده‌های متعلق به دیگری را برباید، چنانچه عین داده‌ها در اختیار صاحب آن باشد، به جزای نقدی از یک میلیون ریال تا بیست میلیون ریال و در غیر این صورت به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
  5. محتوای شما باید بر اساس استانداردهای سون لرن نوشته شود، نمره‌ای جهت تعیین سطح عملکرد شما تعریف شده است که بر اساس عواملی زیر تعیین می‌شود : - تولید محتوای با کیفیت و بروز با تصاویر مناسب بر طبق استانداردها و چک لیست سئو - در دسترس بودن و پاسخگویی سریع در گروه تلگرام
  6. نویسنده موظف است محتوا را تا ساعت ۱۳ در سایت درج نماید. در صورت دیر ارسال کردن محتوا، از نمره‌ی عملکرد‌ش کسر می‌شود.
  7. نویسنده موظف است در گروه در ساعت مشخص شده‌ی بند ۱ آنلاین باشد، و به همه‌ی اطلاع‌رسانی‌ها توجه کند، در صورت عدم توجه به پیام‌های مدیران یا دیر پاسخ دادن پیام‌ها، از نمره‌ی عملکردش کسر می‌شود.
  8. در پایان هر ماه با توجه به عملکرد هر نویسنده، از ۱۰۰ نمره‌ای به نویسنده داده می‌شود، و با توجه به این نمره، یک ضریب کیفی به نویسنده تعلق می‌گیرد که این ضریب در مبلغ تسویه‌اش ضرب می‌شود.

استانداردهای تولید محتوای متنی

در ادامه استانداردهای تیم تولید محتوا سون لرن توضیح داده شده است.

۱- لینک به سایر محتواهای مرتبط

در صورت نیاز، باید به دیگر مقالات سایت لینک داد تا اطلاعات کاربر تکمیل گردد و نیاز به توضیح نیست که در چنین شرایطی، لینک‌ها به مقالات دیگر سایت باید فالو باشد. همچنین به خاطر داشته باشید که اگر قرار است به مقاله‌ی دیگری لینک دهیم، اغلب از مواردی همچون اینجا، این لینک، کلیک کنید و ... استفاده نکرده بلکه عنوان مقاله‌ی مذکور را به طور کامل باید نوشت ( مثلا الگوریتم و ساختمان داده چیست؟)  اگر در یک پاراگراف چندین لینک‌دهی به این شکل وجود داشت، می‌توانید برای جلوگیری از شلوغ شدن بیش از حد پاراگراف از موارد این لینک، اینجا کلیک کنید و غیره استفاده کنید.

۲- استفاده از لحن کلام رسمی

تحت هیچ عنوان از ضمیر اول شخص مفرد ( من فکر می‌کنم ... ) نباید استفاده کرد بلکه در عوض باید از اول شخص جمع ( ما بر این باوریم ... )یا دوم شخص جمع ( شما خواهید توانست ... ) باید استفاده کرد. به عنوان مثال داریم:
  1. نمونه‌ی نادرست: در این مقاله قصد دارم شما را با مفهوم کلاس در زبان جاوااسکریپت آشنا کنم.
  2. نمونه‌ی صحیح: در این مقاله قصد داریم شما را با مفهوم کلاس در زبان جاوااسکریپت آشنا کنیم.

۳- ساختار محتوای آموزشی

هر مقاله یا آموزش باید دارای موارد زیر باشد:
  • عنوان ابتدایی ( تگ H1 )
  • پاراگراف معرفی و مقدماتی، که باید خیلی جذاب باشد.
  • محتوای اصلی شامل چند پاراگراف به همراه عنوان یعنی به شکل زیر: عنوان اول توضیح عنوان حدود یک پاراگراف زیر عنوان اول توضیح زیرعنوان اول بین ۱.۵ تا ۲.۵ خط زیر عنوان دوم توضیح زیرعنوان اول بین ۱.۵ تا ۲.۵ خط و به همین شکل... عنوان دوم و ...
  • جمع‌بندی
دقت کنید که اگر زیرعنوان‌ها توضیح کمتر از ۱ خط داشتند، به شکل بولت نوشته شوند در زیر پاراگراف توضیحات عنوان اصلی نوشته شوند.

۴- نحوه‌ی نوشتن اختصارها

بسیاری از مفاهیم و یا ابزارها هستند که مخفف دارند. برای این منظور داریم: که مخفف واژگان SaaS Software as a Service است ... همان‌طور که ملاحظه می‌شود، کل واژه‌ی مخفف بولد شده سپس حرف‌های ابتدایی کلمات تشکیل‌دهنده‌ی مخفف نیز به صورت بزرگ نوشته شده‌اند تا کاربر متوجه شود که کلمه‌ی مختصر از چه حروفی تشکیل شده است. معادل فارسی عبارات را می‌توانید به این شکل نیز بنویسید: کتابخانه ( Library )

۵- نوشتن اسامی به صورت لاتین

همان‌طور که در مثال فوق می‌بینیم، وقتی که می‌خواهیم به یک شخصیت و یا نام یک شرکت یامحصول اشاره کنیم، نامش را به صورت انگلیسی می‌نویسیم چرا که ممکن است کاربری بخواهد در مورد آن شخصیت اطلاعات بیشتری کسب کند که در این صورت به سادگی قادر خواهد بود نام مذکور را کپی کرده و در گوگل سرچ نماید و این در حالی است که فارسی نوشتن نام‌هایی که کمتر در وب فارسی شناخته شده هستند، مثل ttner Chris La که خالق زبان سوئیفت اپل است، ممکن است کاربر را با مشکل مواجه سازد. البته در عین حال توجه داشته باشیم که پس از آوردن یک بار نام شخصیت مذکور به صورت لاتین، در ادامه‌ی متن می‌توان معادل فارسی آن را نوشت. مثلا « Elon Musk بنیان‌گذار شرکت‌های مطرحی همچون esla T و SpaceX است و جالب است بدانید که ایلان ماسک از صاحب‌نظران مطرح حوزه‌ی هوش مصنوعی حال حاضر دنیا است ».

۶- شماره‌گذاری

به خاطر داشته باشیم که وقتی قصد داریم لیستی از چیزها را در معرض دید مخاطب قرار دهیم، اگر اولویت آن‌ها نسبت به یکدیگر مهم است، باید از اعداد استفاده کرد و در غیر این صورت باید از دَش یا بُولت استفاده نمود.

۷- پرهیز از استفاده از کلماتی مثل امروز، دیروز و ... در مقالات خبری

به طور کلی، استفاده از کلماتی همچون دیروز، امروز، فردا، هفته‌ی آینده و ... در مقالات خبری کار صحیحی نیست چرا که اگر کاربری پس از مثلا دو سال بعد آن مقاله را مطالعه کند، ممکن است کاملا گمراه شود.
  • نمونه‌ی نادرست: Linus Torvalds گفت که قرار است فردا نسخهٔ بعدی کِرنِل لینوکس را منتشر کند.
  • نمونه‌ی درست: Linus Torvalds گفت که قرار است در تاریخ بیستم جولای ۲۰۱۸ نسخه‌ی بعدی کِرنِل لینوکس را منتشر کند. همچنین گاهی اوقات درج تاریخ منجر به قدیمی جلوه پیدا کردن یک پست می‌شود.
  • نمونه‌ی نادرست: هر کسی که زمانی در زمینه‌ی انفورماتیک فعالیت کرده باشد این موضوع را به خوبی می‌داند که تخصص‌های مورد نیاز به سرعت تغییر می‌کنند؛ بنابراین در سال ۲۰۱۷ نباید به داشته‌های قبلی خود متکی بود و برای به اصطلاح آپدیت کردن خود نیاز است تا گام‌هایی عملی برداشت! نکته: در این جمله ذکر ۲۰۱۷ این مشکل را ایجاد می‌کنند که پس از یک الی دو سال مقاله حس قدیمی بودن به کاربر می‌دهد. بنابراین جمله‌ی فوق را به صورت زیر بازنویسی می‌کنیم:
  • نمونهٔ درست: هر کسی که زمانی در زمینهٔ انفوماتیک فعالیت کرده باشد این موضوع را به خوبی می‌داند که تخصص‌های مورد نیاز به سرعت تغییر می‌کنند؛ بنابراین هیچ وقت نباید به داشته‌های قبلی خود متکی بود و برای به اصطلاح آپدیت کردن خود نیاز است تا گام‌هایی عملی برداشت.

۸- پرهیز از زبان محاوره و شکسته

تحت هیچ عنوان از عباراتی همچون دارین، بگیرین و … استفاده ننموده و در عوض از دارید، بگیرید و … استفاده می‌کنیم. نیم فاصله را رعایت کنید و همچنین تا جای ممکن، از عبارت "است" به جای "می باشد" استفاده کنید. تا جای ممکن از توضیحات تکراری و زایدی که مشابه آن در متن ارائه شده است خودداری کنید.

۹- رعایت اصل تشابه

سعی می‌کنیم در مواقعی که قرار است یک سری آیتم را برشمریم، اصل تشابه رعایت گردد. به عبارتی، باید نحوه‌ی نوشتار هر سه زبان در مثال زیر یکسان باشد به طوری که یا همگی فارسی باشند و یا همگی انگلیسی:
  • نمونه‌ی نادرست: زبان‌های جاوا، JavaScript و Python
  • نمونه‌ی درست: زبان‌های JavaScript ، Java و Python

۱۰- اولین حروف واژگان انگلیسی باید به صورت بزرگ نوشته شود.

۱۱- به کار نبردن القابی همچون دکتر، آقای و ..

۱۲- تولیدکننده‌ی محتوا باید از هر گونه قضاوت خودداری کند.

۱۳- حقایق باید از فرضیات جدا شوند.

با توجه به لزوم انتقال اطلاعات به شکلی صحیح به مخاطب، باید حقایق از فرضیات کاملا متمایز باشند و تحت هیچ عنوان این اجازه را نداریم تا برای جذاب‌تر کردن متن، واقعیات را تغییر دهیم.

۱۴- یک واو از دیگر سایت‌های فارسی نباید کپی شود.

حتی یک واو نیز نباید از دیگر سایت‌های فارسی کپی گردد چرا که معتقد هستیم این کار خلاف قوانین کپی‌رایت بوده و از لحاظ شرعی حرام است. در زمینه تولید محتوا به ویژه به شکل دورکاری اعتماد متقابل اهمیت بسیار زیادی دارد. محتوای متنی ویراست فنی و کیفی خواهد شد اما در نهایت نویسنده است که تضمین می‌دهد محتوایی که تولید کرده معتبر است و محتوای کپی یا ترجمه محض نیست. در صورت مشاهده و مطلع شدن از هرگونه کپی کاری در نوشتن یک مطلب، هزینه آن ۰ در نظر گرفته شده و هزینه ۳ مطلب تایید شده از پرداختی شما کسر خواهد شد و در صورت مشاهده مجدد این تخلف، قطع همکاری همراه با کسر هزینه مطالب کپی شده همراه خواهد بود.

۱۵- عکس‌ها

عکس شاخص و سایر عکس‌های مطلب باید در اندازه مقرر یعنی ۱۰۰۰ در ۶۰۰ بوده و دارای لوگو باشند. به ازای هر ۵۰۰ کلمه، گذاشتن یک عکس مناسب به نظر می‌رسد. سعی کنید از عکس‌های مرتبط و نسبتا خلوت استفاده کنید. تا جایی که کیفیت عکس پایین نیاید حجم آن را کم کرده و به زیر ۱ مگابایت برسانید.

۱۶- کدها

کدهایی که استفاده می‌کنید حتما باید صحیح و تایید شده باشند و در قالب ساختار کد، در سایت قرار بگیرند. برای نشان دادن خروجی باید از بخش خروجی کد در ویرایشگر استفاده نمایید.

۱۷- پیوند یکتا

پیوندن یکتا شامل لینک کوتاه مقاله است که در قسمت پایین عنوان اصلی ( H1 ) جای دارد. این عنوان باید انگلیسی و بسیار کوتاه نوشته شده و حاوی کلمه کلیدی باشد.

۱۸- ترجمه و تلفظ کلمات انگلیسی

اگر با تلفظ کلمات انگلیسی آشنایی ندارید از گوگل برای شنیدن تلفظ آن استفاده کنید اما به ترجمه‌های گوگل خیلی اعتماد نکنید. بهتر است عبارت مورد نظر خود را در گوگل سرچ کرده و با بررسی چند سایت عبارت صحیح انگلیسی آن را پیدا کنید و سپس با گوگل چک کنید.

۱۹- تراز متن

با استفاده از ( shift + alt + j ) و یا با گزینه مربوط به تراز کردن در وردپرس، کل متن را تراز کنید. ( Adjustment)

۲۰- کیفیت و جامعیت متن را در نظر بگیرید به طوری که به اغلب سوالات کاربران پاسخ دهد.

۲۱- نویسنده اجازه ندارد اطلاعات تماس خود را در مقاله یا کامنت‌ها به کاربر بدهد.

۲۲- حجم محتوای استاندارد بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ کلمه است.

۲۳- پیشنهاد می‌کنیم برای ویرایش محتوا از نرم افزار ویراستیار یا وب‌سایت ویراست‌لایو استفاده نمایید.

۲۴- و در نهایت یک محتوای با کیفیت، جامع، روان و کاربرپسند تولید کنید.

چک لیست سئو

  • همان‌طور که در بخش قبل هم اشاره شد، محتوا به هیچ عنوان نباید در وب فارسی تکراری باشد.
  • جمله‌ها باید تا حد ممکن روان و ساده باشد تا به خوانایی بهتر مقاله کمک کند.
  • بهتر است مقاله به ازای هر ۳۰۰ کلمه یک تیتر جذاب داشته باشد.
  • بهتر است مقاله به ازای هر ۳۰۰ کلمه یک تصویر داشته باشد. (در مواردی که موضوع مقاله پیاده‌سازی کد است به دلیل وجود باکس کد و خروجی، این مورد زیاد اهمیت ندارد.)
  • سعی کنید از کلمات کلیدی در چند تیتر مقاله استفاده کنید.
  • از کلمات کلیدی در ALT تصاویر استفاده کنید.
  • به تراکم کلمه کلیدی در کل متن دقت کنید.
  • کلمات کلیدی مترادف و اصلی را در متن بولد کنید.
  • مقاله را به منابع معتبر لینک کنید.
  • از تکرار جمله و پاراگراف بپرهیزید.

نیم فاصله

نیم فاصله در مواردی که دو حرف به هم نمی‌چسبند ولی فاصله‌ی مرئی دارند استفاده می‌شود. برای تایپ نیم فاصله باید از دکمه‌های ترکیبی (shift + Ctrl + @) استفاده شود.

نیم فاصله را کجا باید رعایت کرد؟

  • افعالی که با می‌و نمی‌شروع می‌شوند. مانند می‌روند.
  • کلماتی که با‌ها جمع بسته می‌شوند. مانند کتاب‌ها
  • در کلماتی که با پسوند‌تر و‌ترین جمع بسته می‌شود.
  • در افعال ماضی نقلی. مانند رفته‌اند.
  • در کلماتی که به ( ه ) غیر ملفوض ختم می‌شود و به آن یای میانجی اضافه می‌شود. مانند خانه‌ی ما
  • در کلماتی که به ( ه ) غیر ملفوض یا ی ختم می‌شود و ضمیر ملکی می‌گیرند. مانند جامه‌ام و بارانی‌ام
  • در کلمات مرکب. مانند مهمان‌سرا
نکته خیلی خیلی مهم: برای راحت‌تر بودن کار نویسنده‌ها، در کدهای بک اند سایت مورد اول تا سوم اعمال شده است و نیاز به رعایت نویسنده نیست.

نیم فاصله را کجا نباید رعایت کرد؟

در کلمات کلیدی مربوط به سایت سون لرن به هیچ عنوان از نیم فاصله استفاده نکنید، در کل علت استفاده از نیم فاصله بهبود خوانایی است، در حالی که کاربران خیلی کم عبارتی را با نیم فاصله جستجو می‌کنند و نوشتن عبارتی با نیم فاصله برای سئو خوب نیست. بنابراین در کلماتی مانند پیاده سازی، وب سایت، برنامه نویسی  و ... نیاز به رعایت نیم فاصله نیست.

استاندارد تولید محتوای ویدیویی

در ابتدای ویدیو این جمله گفته شود: سلام من نام و فامیل هستم از تیم تولید محتوای وب سایت سون لرن، با من همراه باشید تا در این قسمت از آموزش موضوع آموزش رو بهتون آموزش بدم. این استانداردها را در ویدیو رعایت کنید.
  • یک: برای اینکه کیفیت صدا خوب باشد، با میکروفن لب تاپ ضبط نکنید، مثلا اگر با گوشی ضبط کنید، یا با هندزفری هم خوب است.
  • دو: انداره ویدیو را روی ۷۲۰ بگذارید (۱۲۸۰ در ۷۲۰)، این کار را موقع خروجی گرفتن از کامتازیا هم می‌توان انجام داد.
  • سه: برای فیلم‌هایی که از دسکتاپ ضبط می‌شود، فریم ریت (frame rate) نیاز نیست ۳۰ باشد، ۱۵ کافی است.
  • چهار: با نرم افزار هندبریک (handbrake یک نرم افزار رایگان کم کردن حجم ویدیو است) quality را روی ۲۳ تا ۲۷ تنظیم کنید.

آموزش پنل وردپرس

ویدیوی آموزش پنل وردپرس در ادامه قابل مشاهده است.

آموزش طراحی تصویر داخلی مقالات

  • در طراحی تصاویر اصلا از تصاویر شلوغ استفاده نکنید. ( طراحی ساده و مینیمال باشد. )
  • تنها فونتی که در تصاویر مجاز به استفاده از آن هستید فونت Sahel و یا IranSans است.
  • تناسب اندازه متن‌ها در تصاویر رعایت گردد.
  •  از به کار بردن متن زیاد ( بیش از ۵ کلمه ) در تصاویر خودداری کنید.
  • برای پست‌های سریالی از عناوین کوتاه و مختصر استفاده کنید.
  • از به کار بردن رنگ‌های مرده خودداری کنید.
  • روی تصاویر با پس زمینه تاریک از لوگوی سفید سون لرن استفاده کنید.
  • اگر پس زمینه روشن بود، از لوگوی آبی رنگ استفاده کنید ( آخرین نسخه لوگو را داشته باشید )

فایل فتوشاپ لوگو

فایل فتوشاپ لوگو را از اینجا دانلود کنید، استاندارد تصاویر وب سایت سون لرن همین است لطفا به جای لوگو در تصویر دست نزنید.

مراحل ذخیره سازی تصاویر در فتوشاپ

مراحل ذخیره سازی تصاویر در فتوشاپ به این صورت می‌باشد:

File > export > save for web > quality: high ya very high

حجم تصاویر بین 50 تا 70 کلیوبایت ایده آل است.

نکات قرار دادن تصاویر در مقاله

متن جایگزین تصاویر را حتما پر کنید. متن تصاویر به هیچ عنوان نباید تکراری باشد. متن جایگزین هر تصویر باید توصیفی از تصویر باشد. در متن جایگزین حداقل یک تصویر باید از کلمه کلیدی استفاده کرده باشید.

نکات نگارش مقاله

- استفاده از کلمه کلیدی اصلی در اولین پاراگراف مقدمه - استفاده از کلمه کلیدی اصلی در نتیجه گیری - استفاده از کلمات کلیدی متشابه حداقل یک بار در متن مقاله - نوشتن مقدمه جذاب به صورتی که کاربر برای خواندن مقاله ترغیب شود.

مراحل انتشار مقاله

  1. قبل از شروع هر ماه تقویم محتوا در گروه ارسال می‌شود. و از این لینک هم می‌توانید دانلود نمایید به تاریخ تحویل مقالات توجه کنید.
  2. نویسنده مقاله‌ی خود را پیش‌نویس می‌کند، ویراستار تیم (در حال حاضر خانم گودرزی) مقاله را ویرایش می‌کند. نویسنده موظف است با ویراستار همکاری لازم را داشته باشد.
  3. مسئول سئو محتوا مقاله‌ی نویسنده را با کمک افزونه yoast سئو می‌کند. نویسنده موظف است با مسئول سئو همکاری لازم را داشته باشد.
  4. مدیر محتوا مقاله را بازبینی می‌کند. نویسنده موظف است با مدیر محتوا همکاری لازم را داشته باشد.
  5. مقاله منتشر می‌شود.

قیمت گذاری مقاله

ارزش مقاله به شکل زیر محاسبه می‌شود: برای هر مقاله دو نمره تعریف شده است.

۱۰۰ نمره‌ی کیفی:

این نمره با موارد زیر محاسبه می‌شود:
  • نداشتن اشتباهات نگارشی و املایی ۱۰ امتیاز
  • نداشتن جمله‌بندی غلط ۱۰ امتیاز
  • روان بودن نوشته ۱۰ امتیاز
  • استفاده از لحن رسمی ۱۰ امتیاز
  • رعایت ساختار نوشتاری(عنوان و زیر عنوان) ۱۰ امتیاز
  • گذاشتن لینک داخلی در صورت امکان ۱۰ امتیاز
  • گذاشتن لینک خارجی ۱۰ امتیاز
  • طراحی تصاویر مناسب ۱۰ امتیاز
  • نوشتن مقدمه‌ی جذاب برای ترغیب به خواندن ۱۰ امتیاز
  • نوشتن جمع‌بندی جذاب برای ترغیب به کامنت گذاشتن ۱۰ امتیاز

۱۰۰ نمره‌ی تعامل:

این نمره برای در دسترس بودن نویسنده، پاسخگویی سریع، ویرایش سریع در نظر گرفته شده است.

ضریب کیفی:

ضریب کیفی عددی است که به این شکل محاسبه می‌شود: ۸۰ درصد ضریب کیفی مربوط به نمره‌ی کیفی و ۲۰ درصد ضریب کیفی مربوط به نمره‌ی تعامل است. یعنی: ضریب کیفی مقاله = 100/(۸۰٪ * (نمره‌ی کیفی) + ۲۰٪ * (نمره‌ی تعامل))

قیمت مقاله:

قیمت مقاله: (ضریب کیفی مقاله) * (تعداد کلمات) * ۵۰

تسویه حساب

  • تسویه حساب‌ها در ابتدای هر ماه انجام می‌شود.
  • برای مطلبی که پیش‌نویس شده اما تایید و منتشر نشده است، تسویه انجام نمی‌شود.
  • مطالبی که به صورت سری آموزشی هستند تا انتشار قسمت آخر تسویه نمی‌شود.

فورس ماژور

سون‌لرن در مواقع فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار و اعتصاب نهایت تلاش خود را برای تسویه تمامی مقالاتی که منتشر شده ظرف مدت یک ماه می‌کند.    
۰ دیدگاه
ما همه سوالات و دیدگاه‌ها رو می‌خونیم و پاسخ میدیم
  • مراحل استخدام نویسنده
  • قوانین تیم تولید محتوا
  • استانداردهای تولید محتوای متنی
  • چک لیست سئو
  • نیم فاصله
  • استاندارد تولید محتوای ویدیویی
  • آموزش پنل وردپرس
  • آموزش طراحی تصویر داخلی مقالات
  • فایل فتوشاپ لوگو
  • مراحل ذخیره سازی تصاویر در فتوشاپ
  • نکات قرار دادن تصاویر در مقاله
  • نکات نگارش مقاله
  • مراحل انتشار مقاله
  • قیمت گذاری مقاله
  • فورس ماژور
اشتراک گذاری مقاله در :