سال جدید😍 دوره‌های جدید😍 ۳۵٪ تخفیف به همراه ۵ میلیون تومان هدیه 👈 (کلیک کنید)
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ دیدگاه نظر سیدمحمدجواد تقوی
بهترین دوره بازاریابی دیجیتال در سال 1402
بهترین دوره بازاریابی دیجیتال در سال 1402

این روزها که پیشرفت تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند همه جوانب زندگی افراد را تحت تأثیر خود قرار داده‌اند، نمی‌توان منکر اهمیت دنیای دیجیتال بود. در واقع هر کس بخواهد خود را از این مسیر جدا کند، بی‌شک به‌زودی محکوم به شکست خواهد بود. راه‌های زیادی برای حرکت در این مسیر وجود دارند که می‌توان شرکت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال  را یکی از آن‌ها به شمار آورد. بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ این روزها حرف اول را در دنیای کسب‌وکار آنلاین می‌زند. کسب‌وکارهایی موفق هستند که بتوانند به‌درستی از این روش برای پیشبرد اهداف خود بهره ببرند. بااین‌حال باید بدانید همه چیز به‌اندازه‌ای ساده نیست که تصور می‌کنید. دیجیتال مارکتینگ این روزها قواعد خودش را دارد و برای اینکه بتوانید از این راه کسب درآمد کنید، ناچارید با دوره­های آموزش دیجیتال مارکتینگ خود را به‌روز کنید. ما شما را با زوایای این دوره­‌ها آشنا خواهیم کرد. با ما بمانید.

آشنایی با برنامه نویسی و ساختار سایت

شاید بتوانید بدون یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کنید و بعد مشغول به کار شوید؛ اما همه به‌خوبی می‌دانند که دانستن زبان برنامه‌نویسی یکی از مؤثرترین علوم برای کسانی است که قرار است در حوزه دیجیتال کار کنند. وقتی پای زبان برنامه‌نویسی به میان می‌آید یعنی می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را به زبان کامپیوتر تبدیل کنید. برنامه‌نویسی زبان‌های گوناگونی دارد. جاوا، پایتون، GO، Scale و هزاران زبان دیگر وجود دارند که می‌توانند به شما در این مسیر کمک کنند. البته نگران نباشید. نیازی نیست همه این زبان‌ها را به‌خوبی بشناسید. حتی شناختن پولسازترین زبان‌های برنامه‌نویسی هم می‌تواند مانند سکوی پرتابی برای شما باشد تا شما را به هدفتان برساند.

از سئو چه می‌دانید؟

بدون دانستن سئو نمی‌توانید یک دیجیتال مارکتر بسیار قوی و حرفه‌ای شوید. باید بتوانید نقاط ضعف کسب‌وکار مورد نظر را از منظر سئو بررسی کرده و سپس بر اساس آن کار خود را آغاز کنید. شناخت موتورهای جستجو، لینک سازی و سئو کردن سایت یکی از مطالب مهمی است که پیش‌نیاز اصلی برای دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. سئو به معنی بهینه‌کردن برای موتور جستجو است و به شما نشان می‌دهد اگر مخاطب یکی از بخش‌های کسب‌وکار شما را در گوگل سرچ کند تا چه اندازه می‌توانید امیدوار باشید گوگل شما را به او معرفی کند. یکی از راه‌های اصلی برای بازاریابی دیجیتال، سئو کردن سایت است. داشتن محتوای مناسب برای کسب رتبه بهتر در نتایج جستجو اهمیت بالایی دارد بنابراین آموزش سئو محتوا نقش موثری در کسب جایگاه‌های بهتر خواهد داشت. بهترین دوره سئو در ایران

یک نگاه کلی به این دوره بیندازید

دیجیتال مارکتینگ پر از ابزارها و استراتژی‌هایی است که با کمک آن‌ها شما می­توانید کسب‌وکار موردنظر خود را در دنیای مجازی و فضای دیجیتال و تحت وب به دیگران معرفی کرده و از راه‌هایی البته ساده‌تر از روش بازاریابی مشتریان را به سمت خود جلب کنید. بازاریابی دیجیتال پر از جذابیت­هایی است که حتماً آن‌ها را می‌شناسید؛ اما این دوره به شما کمک می‌کند تا با این ابزارها و استراتژی‌ها به‌خوبی آشنا شوید و بتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید. دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال مجموعه‌ای کامل از ویدئو و فایل‌های صوتی است که همه نکات مهم و البته حتی نکات غیر مهم را به شما می‌آموزد و در کنار آن برای ‌تمامی مشکلات شما نیز راه‌حل ارائه می‌دهد. البته تنها با گوش‌دادن به فایل‌های صوتی و تماشای ویدئو، شما یک دیجیتال مارکتر نخواهید شد، بلکه تمرین در این زمینه حرف اول را می‌زند. فراموش نکنید با گذراندن این کلاس‌ها شما به‌اندازه فردی که 4 سال در دانشگاه تحصیل‌کرده است، در همه زوایا خبره خواهید شد.

چه چیزهایی در این کلاس خواهید آموخت؟

دیجیتال مارکتینگ یعنی بتوانید خود را به مشتریانتان معرفی کنید و منتظر باشید تا آن‌ها نیز به شما پاسخ مثبت بدهند. برای این‌ کار لازم است تا در کنار مطالبی همچون شناخت رسانه‌هایی مانند لینکدین، اینستاگرام و بازاریابی در آن‌ها، مطالبی مانند سئو و لینک‌سازی را بیاموزید و از آن بهره ببرید. در این دوره این موارد به شما آموزش داده خواهند شد. تمرین و همفکری با دیگر شرکت‌کننده‌ها در گروه‌های آنلاین به شما کمک می‌کند تا هم با همه مراحل آشنا شوید و هم بتوانید همکاران خود را در این زمینه بشناسید. شبکه‌سازی یکی از اصولی است که برای بازاریابی دیجیتال می‌تواند نقطه اتکای مهمی باشد. شما در کنار یادگیری دیجیتال مارکتینگ این شانس را دارید که با نگاه‌کردن به تلاش‌های دیگران و نقاط قوت و ضعفشان کوله‌بار تجربیات خود را تکمیل کنید.

برای آن‌ها که به دنبال تفاوت هستند

فضای مجازی پر از تبلیغات کلاس‌ها و دوره‌های رایگان دیجیتال مارکتینگ است؛ بیایید با هم تفاوت‌ها را بررسی کنیم تا بتوانیم بهتر انتخاب کنیم:

  • این دوره‌ها تقریباً همه یکسان هستند و دلیل این است که منابع همه آن‌ها محتواهایی به زبان انگلیسی و ترجمه آن‌ها به زبان فارسی است. حتی اگر چند دوره را با هم بگذرانید مطلب اضافی به دست نخواهید آورد. می‌توانید در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال مطالبی را بیاموزید که در دوره‌های دیگر کمتر دیده می‌شوند یا اصلا وجود ندارند. مفاهیم علمی زمانی به کار خواهند آمد که با چاشنی تجربه هم مسیر شده باشند.
  • هر دوره از جهاتی با یکدیگر فرق دارند. در دوره‌های رایگان یا حتی پولی دیگر، شما اطلاعات را به دست می‌آورید و همان جا رها می‌شوید. این دوره به شما کمک می‌کند تا علاوه بر یادگیری مفاهیم، نحوه استفاده از آن‌ها را در دنیای واقعی بیاموزید، اگر مشکلی برایتان به وجود آمد بپرسید و آن‌ها را حل کنید.
  • در ابتدای یک دوره خوب، کاملا درک خواهید کرد که در نهایت از شما چه انتظاری دارند؟ در واقع شما اینجا به‌خوبی با نقشه راه آشنا می‌شوید. می‌بینید کجا هستید و می‌دانید قرار است به کجا برسید.
  • اگر تمایل داشته باشید می‌توانید در کلاس‌های حضوری نیز شرکت کنید. شما با حضور در این کلاس‌ها می‌توانید بر غنای مطالبی که می‌آموزید، بیفزایید، سؤالات خود را رودررو بپرسید، با هم‌دوره‌ای‌های خود آشنا شوید و به تبادل اطلاعات بپردازید.

اگر هنوز تردید دارید، بخوانید

البته همه آن‌ها که خواندید تنها بخشی کوچک از مزایای دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال بودند. این دوره مزایا و ویژگی‌های دیگری دارد که قطعاً اجازه نمی‌دهد دیگر شک به دلتان راه پیدا کند. اگر شما هم سخت‌گیر هستید و دیر انتخاب می‌کنید، باید چند مزیت دیگر این دوره را نیز بدانید. در هر دوره و کلاسی اولین سؤالی که باید به آن پاسخ داده شود، این است که چه فردی برای شما تدریس خواهد کرد. شما باید مطمئن شوید مدرس شما تا چه حد بر این مطلب احاطه و تسلط دارد. اگر قرار است به سؤالاتتان پاسخ داده شود، باید مطمئن شوید که پاسخی درست و علمی دریافت می‌کنید. مدرسی که خود فقط به‌صورت تئوری این مطالب را آموخته است، نمی‌تواند مرجع خوبی برای شما باشد. مدرس این دوره خود یکی از اساتید دانشگاه‌های معتبری مانند دانشگاه تهران است. مدرسان این دوره افراد نام آشنایی در سازمان مدیریت صنعتی ایران و دانشکده‌های مدیریت و اقتصاد دانشگاه تهران هستند؛ اما این‌ همه مطلبی نیست که باید بدانید. همان‌طور که پیش‌ازاین نیز ذکر کردیم، تفاوت این دوره با دوره‌های دیگر در این است که شما تنها ترجمه مطالب را نمی‌خوانید، بلکه این مطالب توسط مدرس همین دوره جمع‌آوری شده­اند. جمع‌آوری این مطالب نه‌تنها از منظر علمی بوده، بلکه تجربیات مدرسین این دوره در طی سال‌هایی است که کار بازاریابی دیجیتال را انجام داده‌اند. این دقیقاً یعنی استاد این دوره تنها حافظ مطالب به‌صورت تئوری نیست و هر زمان مشکلی برای شما به وجود آمد می‌توانید روی کمک او حساب باز کنید.

مزیت‌هایی که پایان ندارند!

علاوه بر همه این مطالب از شنیدن یک مزیت نباید غافل شوید. اگر هنوز تردید دارید که شرکت کنید یا نکنید می‌توانید گام‌به‌گام پیش بروید. می‌توانید یکی از دوره‌ها را انتخاب کنید. 10 جلسه، 30 جلسه یا 90 جلسه کامل! انتخاب با شما است. اگر ابتدا 10 جلسه را انتخاب کنید مطمئن می‌شوید که این همان دوره‌ای است که به دنبالش بودید. از طرف دیگر شما می‌توانید هر زمان و هرچند دفعه‌ای که تمایل دارید ویدئوهای بارگذاری شده در سایت را بررسی کنید. ببینید و مفاهیم را ملکه ذهن خود کنید. 50 جلسه اول همان ابتدا در اختیار شما است و پس از آن باقی جلسات به‌مرور و در طی سال برای شما بارگذاری می‌شود تا مطمئن شوید همه مفاهیم را با پوست و خون خود درک کرده‌اید. هر جلسه نزدیک به 3 ساعت فیلم همراه با تمرین است و شما را در هر مفهوم و یادگیری آن تثبیت خواهد کرد. از طرف دیگر این دوره مانند سایر دوره‌ها شما را با مدرک فریب نخواهد داد. اگر به این دوره قدم گذاشته‌اید، یعنی تجربه و کار و کسب درآمد برایتان اهمیت دارد و قرار نیست با مدرک و بدون تجربیات خودتان را فریب دهید. شما کار می‌کنید، تمرین دارید و یاد می‌گیرید. نمونه کار دارید و این مهم‌ترین مدرکی است که شما را به دنیای درآمدهای میلیونی خواهد رساند!

کلام پایانی

اگر همه این مقاله را خواندید، یعنی اکنون به‌خوبی می‌دانید که گام بعدی چیست. باید آماده شوید و خود را برای رسیدن به قله‌های بازاریابی دیجیتال آماده کنید. کافی است کلیک کنید و یکی از دانشجویان دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال شوید. یک سال تلاش کنید، تمرین کرده و شبکه‌سازی کنید. پس از یک سال شما دیجیتال مارکتری هستید که کوله‌باری پر از تجربه و نمونه کار دارید. نگران نباشید. پس از یک سال موقعیت‌های شغلی خودشان درب منزل شما را خواهند زد.

۲ دیدگاه
ما همه سوالات و دیدگاه‌ها رو می‌خونیم و پاسخ میدیم
میلاد کمالی ۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۵۵

مقاله بسیار خوبی بود ، آموزش‌های دیجیتال مارکتینگ فقط برای بازار داخلی تدوین شده ؟ پلتفرم‌های دیگه مثل فیسبوک هم بررسی شده ؟

نازنین کریمی مقدم ۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۵۱

درود برای پلتفرمهای اینستاگرام و تلگرام و کلا شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار بله تدوین شده. میتونید به لینک داده شده در متن مقاله مراجعه کنید تا بتونید سرفصلهاشون رو بررسی کنید.

  • آشنایی با برنامه نویسی و ساختار سایت
  • از سئو چه می‌دانید؟
  • یک نگاه کلی به این دوره بیندازید
  • چه چیزهایی در این کلاس خواهید آموخت؟
  • برای آن‌ها که به دنبال تفاوت هستند
  • اگر هنوز تردید دارید، بخوانید
  • مزیت‌هایی که پایان ندارند!
  • کلام پایانی
اشتراک گذاری مقاله در :