🎁 شروع برنامه نویسی را از ما هدیه بگیرید!
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴۹ دیدگاه نظر مصطفی قدیمی
فتوشاپ آنلاین | معرفی 3 ابزار کاربردی ویرایش تصاویر
فتوشاپ آنلاین | معرفی 3 ابزار کاربردی ویرایش تصاویر فتوشاپ آنلاین کلمه ای هست که وقتی کار خیلی مهمی با نرم افزار‌های ویرایش تصاویر برای انجام تغییرات بر روی فایل‌های گرافیکی دارید در گوگل جستجو می‌کنید. تا بتوانید با استفاده از وب سایت فتوشاپ آنلاین کار گرافیکی خود را به راحتی و بدون نیاز به نصب نرم افزار انجام دهید. ما در این محتوای آموزشی تصمیم گرفتیم 3 وب سایت کاربردی در زمینه طراحی، ویرایش و بهینه سازی تصاویر به شما معرفی کنیم.

Photopea وب سایت فتوشاپ آنلاین (Photopea)

با استفاده از سایت Photopea این ابزار شما به راحتی می‌تونید در هر جایی که هستید ، اگر فتوشاپ رو سیستمتون نصب نیست ، با داشتن یک اینترنت با سرعت متوسط تصاویر خودتون رو ویرایش کنید . یا اینکه کلا از ابتدا تصویر خودتون رو بسازید .   وب سایت (Pixlr)

وب سایت  (Pixlr)

سایت PIXLR به شما امکان ویرایش هر نوع فایل گرافیکی را می‌دهد مانند ویدئو و تصاویر متحرک GIF که یه امکان فوق العاده جذاب و کاربردی هست. این وب سایت دارای هزاران قالب از قبل طراحی شده هست که میتواند به شما برای طراحی انواع پست‌های اینستاگرامی و ... کمک کند. سایت fotor

وب سایت  (Fotor)

سایت fotor یک مجموعه ویرایش عکس آنلاین است که از فناوری انحصاری استفاده می‌کند تا سطح بی سابقه ای از کنترل ویرایش را برای همه و همه به ارمغان بیاورد. در حالی که میلیون‌ها کاربر از ویژگی‌های «کلاژ» و «ویرایش» روزانه لذت می‌برند، ویژگی جدید «طراحی» به کاربر معمولی این امکان را می‌دهد که هر شکلی از گرافیک و جلد را طراحی کند، تنها با تخیل محدود می‌شود.   امیدوارم که از این پست کاربردی لذت کافی رو برده باشید.
۴۹ دیدگاه
ما همه سوالات و دیدگاه‌ها رو می‌خونیم و پاسخ میدیم
علی ۰۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱

سلام خوبین خسته نباشید ببخشید من دوره فتوشاپ حرفه رفتم ولی کار نیس انجام بدم سایتی چیزی نیس کار انجام بدیم

نازنین کریمی مقدم ۰۶ آبان ۱۴۰۲، ۰۸:۵۹

درود در مقاله بهترین سایتهای فریلنسری و کامنتهای پایینش چندین سایت معرفی شده: https://7learn.com/blog/best-freelance-websites

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹

سلام میتونید برام یه نفر رو از عکس بردارید؟

نازنین کریمی مقدم ۰۴ تیر ۱۴۰۲، ۰۹:۵۹

درود این کار با ابزار برش یا قیچی و حتی پاک کن فتوشاپ به راحتی امکان پذیر هست.

۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۱۸

سلام ، دمتون گرم کارمو راه انداختید

۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵

سلام ببخشید من چرا بعضی موکاپ‌ها را در این سایت باز میکنم ولی نصفه باز میشه البته موکاپ نیست جلوه متنی هست در هر صورت نصفه میاد دلیلش چیه ؟

۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۴۱

ول کن خوبه که کار رابنداز عالی توقعه امکانات سگین‌تری نداشته باش

۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۴۸

چرا تو پنجره ویندوز تایم لاین نداره؟برای بقیه هم همینجوره؟

Nazanin KarimiMoghaddam ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۲۹

درود بله امکان تایم لاین رو نداره، این سایت در اصل نسخه سبک و قابل حمل فتوشاپ هست و یسری امکانات رو نمیتونه ارائه کنه.

مسعود ۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۵

ممنون از پاسخ گویی شما و تیم سون لرن 1-حتی اگر خودمان هم بتونیم برنامه ای بنویسیم شبیه به این‌ها باز هم سرور انلاین قوی باید ارائه دهیم؟ 2 - هیچ راح حلی وجود ندارد که بتوانیم این کار را ارائه دهیم؟ 3- امکان این هست که محتویات نصب را در سروری بگذاریم کاربر درسیستم خودش به آن اتصال کند --من میخواهم یک چنین کاری انجام دهم دوره متخخص پی اچ پی سون لرن هم شرکت داشته ام و به پی اچ پی مسلط هستم اگر امکان دارد در هر صورتی ممنون میشوم راهنماییم کنید

نازنین کریمی مقدم ۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴

درود 1. حقیقتا اجرای نرم افزارهای گرافیکی نسبت به محیطها و ادیتورهای برنامه نویسی توان بالاتری میخواد. علاوه بر این شما تصور کنید که چندین کاربر هم همزمان از سیستم استفاده کنند. پس همچنان به سرور قوی نیاز دارید. 2. یه راهکار اینه که بخش اول یعنی اجرای کار رو به صورت کامل روی سیستم کاربر ببرید که خودتون هم اشاره کردید. خودم در جاوا اسکریپت و در بخش ادیتورهای مربوط به UML تجربه داشتم و میدونم شدنیه، اما چون به php مسلط نیستم نمیدونم دقیقا اونجا چطور میشه. بهتره بررسی کنید که نمونه‌های خارجی چطور هست و سوالاتتون رو در فرومهای استک و کوئرا بپرسید. دقت کنید که خیلی جزییات ندید تا ایده تون به سرقت نره. 3. بله این کار هم شدنی هست اما همچنان نیاز به یک سرور با فضای ابری و قدرت پردازش مناسب نیاز دارید. همچنین باید بدونید چطور بهینه کد بنویسید. در حقیقت کاری که شما در این حالت انجامش میدید، مشابه کاری هست که ادیتورهای آنلاین و گوگل کولب انجام میده. منتها به جای کدنویسی کاربر داره از یک نرم افزار گرافیکی استفاده میکنه. 4. اگر تا قبل از این تجربه انتشار برنامه نداشتید، فعلا این ایده رو متوقف کنید و بخشهای مختلفش رو به عنوان یک مینی پروژه شروع کنید (مثلا یک برنامه پینت بسازید - در مرحله بعد آنلاینش کنید و بعد امکاناتش رو زیاد کنید) براساس تجربه شخصی میگم این ایده با یک تیم حداقل 15 نفره حرفه ای، حداقل حداقل حدود 4 سال میخواد.

مسعود ۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۵:۱۵

با سلام آیا امکان داره ما هم بتونیم داخل سایتمون چنین چیزی راه اندازی کنیم مانند افتر افکت آنلاین یا هر چیز دیگر

نازنین کریمی مقدم ۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴

درود نرم افزارهای فتوشاپ و کلا محصولاتی که لایسنس دارند شما نه اجازه و نه توان این رو دارید که به عنوان توسعه دهنده شخصا خودتون بیاید کدهای برنامه رو بردارید و کلا برنامه رو آنلاین کنید. نهایتا میتونید یه سرویس آنلاین ارائه بدید که همون محصول رو آنلاین ارائه کنه که البته چندین سرور قوی میخواد و از لحاظ عملی بسیار مشکله. البته دقت کنید که میتونید برنامه مشابهی رو از صفر تا صد خودتون برنامه نویسی کنید و بعد اون رو آنلاین کنید. اون از لحاظ اجرایی و قانونی مشکلی نداره.

مهدی محمدپور ۰۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۴۰

سلام. خوبه اما نمیشه ذخیره کرد اور میده روی عکسها کار کردم بعد با اسکرین شات عکسها رو با کیفیت پایین برداشتم

نازنین کریمی مقدم ۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۵۸

درود بابت تاخیر در پاسخگویی عذرخواهی میکنم قاعدتا نباید مشکلی داشته باشید، فرمت ذخیره سازی تون رو تغییر بدید و سرعت اینترنت رو هم چک کنید. اگر برطرف نشد اروری که میده رو بفرمایید تا کمکتون کنم.

سعید ۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶

سلام وقت بخیر.ممنون از زحماتتون.من میخام از این ادرسی که دادید انلاین استفاده کنم ولی بلد نیستم راهنمایی بفرمایید

نازنین کریمی مقدم ۰۳ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۲۹

سلام، با عذرخواهی بابت تاخیر در پاسخگویی شما وارد این سایت که میشید یه صفحه باز میشه که محیط فتوشاپ رو توش میبینید. بقیه امکانات کمابیش مشابه فتوشاپ معمولی هست. اگر جای خاصی ازش دچار مشکل هستید بفرمایید ما کمکتون میکنیم. (مثل دوستی که در نظرات پایینتر در میانبر مشکل داشتند و با کمک هم رفعش کردیم)

دارک سونیک ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۳

عالیییییی بوددددد مرسییییییی قشنگ تو گوشیم تونستم کارایی که با فتوشاپ باید انجام میدادم رو انجام بدم خود فتوشاپههه مرسییییییییییییییی

نازنین کریمی مقدم ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۲:۲۲

سلام. خوشحالیم که مقاله براتون مفید بوده :)

امیر حسینی ۰۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶

سلام شما در مور ا تی ام ال هم مقاله دارید م ی خوام یاد بگیرم تا یه جاهایی هم یاد دارم ولی میخوام بیشتر یا بگیرم

لیبا ۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳

سلام، ممنون از اینکه فتوشاپ آنلاین نعرفی کردید ، یک سوال چجوری میشه از کیبورد برای کلید معادل یا حابجای موقع select استفاده کرد

نازنین کریمی مقدم ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۲

سلام. شما باید کلید V رو روی لایه موردنظرتون بزنید که حالت move روش فعال بشه. بعد با دکمه شیفت و بالا/پایین/چپ/راست میتونید اون رو جابجا کنید. تنها فرقی که با فتوشاپ اصلی داره تو گرفتن دکمه شیفت هست.

هما ۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۹:۴۴

سلام. داشتم با برنامه کار میکردم که یهو برگشت به صفحه اول و انتخاب فایل. کل کارایی که کرده بودم پرید هیچ راهی نداره برش گردونم؟

نازنین گودرزی ۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۳۲

سلام وقت بخیر. خیر متاسفانه.

نرگس ۰۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۹

سلام چطوری میشه فایل را ذخیره کنیم ذخیره نمیشه متاسفانه فایل مورد نظر

نازنین گودرزی ۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۳۳

کاملا مشابه با فتوشاپ تحت دسکتاپ، از منوی فایل گزینه‌ی save رو انتخاب کنید و مسیر ذخیره رو تعیین کنید.

علی ۲۱ فروردین ۱۳۹۹، ۰۵:۴۶

من الان روی چی بزنم تا واسم صفحه ی فتوشاپ باز بشه ؟؟؟؟؟ لطفا راهنماییی کنننننید

LIMAN_SAQEB ۲۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۲۶

سلام ودرود جناب آوند خیلی متشکرم فتوشاپ آنلاین خوب بود. اما بنده تصمیم دارم که زمینه ای را که در تصویر حذف می‌کنم , کلا حذف بشود. اما متاسفانه زمینه حذف می‌شود اما بصورت سفید می‌شود. می خواهم زمینه کلا حذف بشود و وقتی در کانال پیام رسان قرار می‌دهم زمینه را نشان ندهد. ممنونم اگر راهنمائی کنید . موفق باشین .

بهینه ساز موتور‌های جستجو ۲۸ فروردین ۱۳۹۱، ۰۷:۲۶

سلام لینک خیلی خوبی گذاشتی ، واقعا در مواقع اضطراری خیلی به درد میخوره ، ممنون .

kp ۱۴ فروردین ۱۳۹۱، ۱۷:۲۳

توی تنظیمات وبلاگ گذاشتم نشدتوی ویرایش قالب بالا ،پایین هم گذاشتم نشد.

kp ۱۴ فروردین ۱۳۹۱، ۱۳:۴۸

درودبرشما فایل تبلیغاتی فلش راهرچه دروبلاگ قرارمیدم بشکل یه مربع سفیدبدون نوشته دربالای وبلاگ آشکارمیشودچکارکنم؟

لقمان آوند ۱۴ فروردین ۱۳۹۱، ۱۶:۰۱

احتمالا آدرسش رو اشتباه وارد کردی . کجا گذاشتی فایل فلشو ؟

kp ۱۰ فروردین ۱۳۹۱، ۱۹:۳۰

درودبرشما عیدتون هم مبارک اره درسته یه فایل که هم یه آهنگ روش گذاشتم ویه نوشته نوروز مبارک که بابرنامه swf txt درستش کردم اما موقع نوشتن درست فارسی توی برنامه می‌نویسه اما موقع نمایش حروف فارسی راجداجدا واز چپ به راست مینویسه اولا بگیدچرااینطوری مینویسه دوم آیامیشه چنین فایلی راکه مثل تبلیغات هست روی بالای وبلاگ جابدهیم ودقیقاکجای وبلاگ باچه کدی وچطوریفایل راقراردهیم که به محض بازشدن وبلاگ تبلیغاتی که بااین برنامه ساخته ایم نمایش داده شود. ممنون

لقمان آوند ۱۱ فروردین ۱۳۹۱، ۰۵:۰۹

احتمالا برنامه با فارسی مشکل داره . بگردید دنبال یونیکد تو برنامه و اونرو utf-8 کنید . اگر نداره برید سراغ یه برنامه دیگه مثل swish max . بله میشه این فایل‌ها رو در صفحه وب قرار داد .

kp ۲۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۳:۴۵

درودبرشما من بابرنامه ای به نامswf txt یک فایل gifبانوشته ساخته ام اماهرچه ان رادر قالب وبلاگ قرارمیدم عمل نمیکنه باید کجاقرارش بدم کدی که ازش بدست میاد اینه:

لقمان آوند ۰۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۶:۵۹

پسوندش swf هست یا gif ؟ اینطور که از اسم برنامه معلومه فایل فلش تولید می‌کنه نه گیف !

zahra ۲۰ اسفند ۱۳۹۰، ۱۶:۴۷

سلام مهندس عالی بود ممنون

restless ۱۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۴:۲۵

ممنون لقـمان جـان اگه اشتبانکنم فرمتش swf فلش هستش درسته؟ یا احتمال زیاد اسکریپت... به هرحال ممنون لقمان جان :wink:

لقمان آوند ۱۹ اسفند ۱۳۹۰، ۰۷:۱۸

بله . فلش هست . البته فایل تکی و ساده ای نیست . ماله سایت pixlr هست . جالب بود گذاشتم اینجا .

sarem ۱۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۵۹

با سلام دوست عزیزم شما چندی پیش یه گجت گزاشتی برای اینکه روز و تاریخ را بیان کند حالا این 1 روز از تقویم واقعی عقب افتاده حالا چیکار کنم؟

لقمان آوند ۱۹ اسفند ۱۳۹۰، ۰۷:۲۷

سلام این مشکل هفته ی پیش به من گزارش شده و باگ موجود رفع شده . دوباره دانلود و نصب کنید تا مشکل گفته شده برطرف بشه . موفق باشید .

Amir Nooshafarin ۱۸ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۵۱

راستش یه سوال دیگه هم داشتم.من میخواستم روش phpnuke نصب کنم اما در اینجا: http://www.phpnuke.ir/wiki/faqs/5/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87_%D9%86%D9%8A%D9%88%D9%83_%D8%B1%D8%A7_%D9%86%D8%B5%D8%A8_%D9%83%D9%86%D9%8A%D9%85_%D8%9F/ فقط توضیح داده که چطور روی xammp نصب کنیم.من xammp هم دارم و یکی از دوستام برام با اون یک سایت باز کرده ولی من میخوام اون تبدیل به دامین شه. اگه میشه طریقه نصب نیوک رو سایت هم بهم بگید خیلی ممنونتون میشم.

لقمان آوند ۱۹ اسفند ۱۳۹۰، ۲۰:۵۴

فرقی نداره . شما اگه تو سرورهای مجازی ای مثل ومپ نصب کنی رو سایت هم به همون طریقه ...

Amir Nooshafarin ۱۸ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۴۴

درود جناب آوند. من یه مشکلی داشتم معذرت میخوام اینجا نظر دادم چون نمیدونستم چطوری باهاتون ارتباط برقرار کنم. من یه گیم سرور World Of Warcraft ران کردم و روی سرور مجازی هم ریختم.بعد الان میخوام یه سایت برای باز کردن اکانت و... درست کنم.تنها مشکلم اینه که نمیدونم چطوری این سایت رو به Database گیم وصل کنم که وقتی کسی اکانت ساخت اون اکانت تو بازی ثبت بشه و امکان استفاده ازش به وجود بیاد. اگه امکان داره راهنماییم کنید تا من دامین ام رو بگیرم. ممنون.

لقمان آوند ۱۹ اسفند ۱۳۹۰، ۲۰:۵۳

سلام من با این بازی که گفتی آشنا نیستم . برای کاری که گفتی باید یه آشنایی نسبی با توابع و کدهای نوشته شده ی این بازی داشته باشی تا بتونی سیستم اکانت دهی دیگه ای که از کاربران مشترک بازی و سیستم تشکیل شده باشه بسازی !

zari ۲۵ اسفند ۱۳۹۰، ۲۰:۴۵

سلام خسته نباشید واقعا دستتون درد نکنه خیلی عالیه فتوشاپ انلاینتون کاش بشه نرم افزارهای دیگرو هم انلاین کنید ممنون از زحماتتون

لقمان آوند ۲۶ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۲۱

سلام این فتوشاپه که کار ما نیست ، مال شرکت معتبر pixlr هست . اگه شبیه اینو برا بقیه نرم افزارا گیر آوردم میذارم ...

zari ۲۷ اسفند ۱۳۹۰، ۰۶:۳۷

سلام وخسته نباسشید به هر حال از اینکه لینک اونو قرار دادید متشکرم کار بسیارعالیه پیشاپیش سال نورا به شما وهمه همکارانتون وهمه کاربران سایتتون تبرک می‌گویم

لقمان آوند ۲۷ اسفند ۱۳۹۰، ۱۷:۰۵

ممنون و با تشکر از لطف شما موفق و موید باشید ...

  • وب سایت فتوشاپ آنلاین (Photopea)
  • وب سایت  (Pixlr)
  • وب سایت  (Fotor)
اشتراک گذاری مقاله در :