سال جدید😍 دوره‌های جدید😍 ۳۵٪ تخفیف به همراه ۵ میلیون تومان هدیه 👈 (کلیک کنید)
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۴ دیدگاه نظر نازنین گودرزی
روش‌های کسب درآمد از PHP
روش‌های کسب درآمد از PHP آیا کنجکاو هستید که روش‌های کسب درآمد از PHP را بدانید؟ PHP، اگر بهترین زبان برنامه نویسی نباشد، یکی از پر در آمد‌ترین زبان‌‌های برنامه نویسی است و توسعه دهندگان می‌ توانند با برنامه نویسی PHP درآمد زیادی به‌ دست آورند. آمارها نشان می‌ دهند که بیش از %78.9 از وب سایت‌‌های موجود در شبکه‌ ی اینترنت با استفاده از زبان PHP نوشته شده‌ اند. این خبر بسیار خوبی برای توسعه دهندگان زبان PHP است! زیرا نشان می‌ دهد که تقاضا برای توسعه‌ ی وب سایت و وب اپلکیشن‌ها با این زبان همواره رو به افزایش است و برنامه نویسان PHP هیچ‌ گاه بیکار نخواهند ماند. در ادامه ی مقاله، روش‌ هایی خلاقانه ای برای کسب درآمد از PHP را به شما معرفی می‌ کنیم؛ با ما همراه باشید.  

چرا باید زبان PHP را یاد بگیریم؟

PHP یک زبان برنامه نویسی انعطاف پذیر و قدرتمند است که برنامه نویسان کامپیوتر از آن در توسعه‌ ی ابزارها، برنامه‌‌ها و سرویس‌‌های مرتبط با وب استفاده می‌ کنند. یادگیری آسان، روش‌های کسب درآمد فروان ،دستمزد بالا ،جامعه‌ ی فعال ، فریمورک‌‌های فراوان ، سیستم‌‌های مدیریت محتوای فراوان که با PHP ساخته شده‌ اند و… از جمله دلایلی هستند که افراد علاقه‌ مند به برنامه نویسی را به یادگیری PHP ترغیب می‌ کنند.
اگر شما هم به زبان برنامه نویسی php علاقه‌مندید پیشنهاد می‌کنیم در دوره آموزش php سون لرن شرکت کنید و از مزایای پشتیبانی دوره بهره‌مند شوید.
برنامه نویسان PHP، پس از یادگیری این زبان به راحت و در عرض مدتی کوتاه می‌ توانند سایر زبان‌های برنامه نویسی را بیاموزند. علاوه بر این، یک توسعه دهنده‌ ی PHP بخشی جدایی ناپذیر دنیای وب  است و تقاضای بسیار بالایی برای استخدام این دسته از توسعه دهندگان با دستمزد بالا وجود دارد.   میزان درآمد برنامه نویسان PHP شما با یادگیری زبان برنامه نویسی PHP می‌ توانید در زمینه‌‌های متنوعی فعالیت داشته باشید. علاوه براین، در صورتی که تجربه‌ ی بالایی در استفاده از این زبان، در کنار سایر زبان‌‌ها همچون HTML، CSS و JavaScript داشته باشید، به راحتی می‌ توانید درآمد بالایی کسب کنید. یک توسعه دهنده‌ ی PHP می‌ تواند سالیانه بین 40 هزار تا 120 هزار دلار و حتی بیشتر، درآمد داشته باشد.    

روش‌‌های تضمینی کسب درآمد از زبان برنامه نویسی PHP

آیا بعد از یادگیری php هنوز توانایی کسب در آمد را ندارید؟ و یا هنوز هم در انتخاب PHP به عنوان زبان برنامه نویسی خود مردد هستید؟ اگر چنین است، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. روش‌‌های خلاقانه و متنوع زیادی برای  کسب درآمد با php وجود دارد که در ادامه به آن‌‌ها می‌ پردازیم.   ساخت یک وبلاگ با موضوع PHP  اگر شما برنامه نویس php  هستید یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما ساخت یک سایت شخصی با موضوع php  است این کار دارای مزیت‌های بسیاری است به عنوان مثال:
  • شما در طرح و پیاده سازی سایت تجربه ی کافی بدست می‌آورید.
  • این سایت به عنوان نمونه کار و سطح شما در نظر گرفته خواهد شد.
  • توسعه و بروزرسانی این وب سایت باعث میشود تا سطح دانش و تجربه ی شما نسبت به قبل بیشتر شود.
  • و در آخر این کار باعث پیدا کردن شما توسط کارفرما‌های متخلف می‌شود.

کسب درآمد از PHP با ساخت ربات تلگرام

    سرویس پیام‌ رسان تلگرام به دلیل ویژگی‌‌های منحصر به‌ فرد و خاص خود، توانسته است محبوبیت زیادی در بین کاربران ایرانی و خارجی پیدا کند به صورتی که در سال 2021 تعداد کاربران این پیام رسان به بیش از یک میلیارد رسیده است. کاربران از ربات‌‌های تلگرام برای:
  • ارسال پیام ناشناس
  • بازی‌‌های گروهی
  • دانلود فایل‌ها از سایت‌ها و پیام رسان‌های معروف
  • ارسال فایل‌‌های چند رسانه‌ ای به گروه یا یک کانال خاص
  • مدیریت گروه‌های تلگرامی
  • و...
استفاده می‌ کنند. برخی ربات‌‌ها حتی فراتر از این حد رفته و امکانات فوق العاده‌ ای در اختیار کاربران قرار می‌ دهند و آن‌‌ها برای دسترسی به این امکانات، ناچار به پرداخت هزینه هستند. خوشبختانه امکان توسعه‌ ی ربات‌‌های تلگرام نیز وجود دارد و شما می‌ توانید ربات تلگرامی خود را ساخته و آن را به افراد زیادی بفروشید. ساخت ربات تلگرام این روزها بازار خوبی دارد و یکی از راه‌های کسب درامد برنامه نویسان php  است که می‌توانید به سادگی با کمک آموزش ساخت ربات تلگرام با لاراول، ربات خود را بسازید.  

کسب درآمد از PHP با توسعه‌ ی افزونه‌‌ها و قالب‌‌های سیستم‌‌های مدیریت محتوا

علاوه بر وردپرس، سیستم‌های مدیریت محتوای(cms) دیگری وجود دارند که با زبان PHP نوشته شده‌ اند؛ برای مثال: می‌ توانید یکی از این سیستم‌‌ها را انتخاب کنید و افزونه‌‌ها و قالب‌‌های آن را توسعه دهید. سپس، می‌ توانید آن‌‌ها را مستقیما بفروشید یا به صورت رایگان عرضه کنید و برای ارائه ‌ی دسترسی‌های بیشتر و بهبود قالب رایگان، از مشتریان هزینه دریافت کنید. نکته ای که باید به ان توجه کنید این است که تعداد توسعه دهنده‌‌های PHP بسیار است، اما تنها تعداد کمی از افراد در توسعه ی قالب‌ها و افزونه‌ها فعالیت می‌کنند مخصوصا سیستم هایی مانند  XenForo یا OpenCart ؛ بنابراین، یادگیری توسعه‌ ی قالب و افزونه‌‌های این سیستم‌‌ها می‌ تواند موقعیت‌‌های شغلی خوبی را برای شما ایجاد کند. اگر به طراحی قالب علاقه‌ مند هستید نیز می‌ توانید به همین شیوه قالب‌‌های خود را بفروشید و برای افزودن ویژگی‌‌های سفارشی یا به عنوان حق نگهداری، از مشتریان خود هزینه دریافت کنید. شما میتوانید با استفاده از دوره ی متخصص وردپرس یادگیری ساخت قالب را شروع کنید.  

پول درآوردن از PHP با آموزش آفلاین یا آنلاین

اگر آموزش دادن به دیگران را دوست دارید، می‌ توانید از تدریس PHP کسب درآمد کنید. در عصر کنونی اکثر افراد ترجیح می‌ دهند تا از طریق اینترنت آموزش ببینند. شما می‌ توانید زبان PHP را به صورت حضوری در آموزشگاه‌‌ها تدریس کنید یا از تدریس خود فیلم بگیرید و آن را در قالب پکیج در وب سایت‌ هایی خارجی ماندد یودمی  و یا سایت‌های ایرانی مثل تاپ لرن ، فرانش و.. بفروشید. حتی می‌ توانید فیلم‌‌های آموزشی خود را به صورت آنلاین در یوتیوب به اشتراک بگذارید و از این راه کسب درآمد کنید یکی از مزیت‌های این کار این است که  باعث می‌شود شما در حوزه ی خود شناخته‌تر شوید و دسترسی کارفرما‌ها به شما راحت‌تر شود .   یکی دیگر از کارهایی که میتوانید برای کسب در آمد انجام دهید کار در بهترین سایت‌‌های فریلنسری  است ، فریلنسری یعنی انجام کارهای کارفرما از راه دور شما میتوانید با استفاده از سایت هایی مانند: و یا استفاده از سایت‌های فریلنسری ایرانی مانند: شروع به کسب  درآمد کنید این سایت‌ها به شما کمک کنند تا با انجام پروژه‌‌های PHP درآمد کسب کنید.  

کسب درآمد از PHP با توسعه‌ی فریمورک‌های PHP

    PHP فریمورک‌‌های زیادی دارد؛ از جمله:
  • Symfony
  • Laravel
  • CodeIgniter
  • CakePHP
  • Yii
  • Phalcon
  • Zend
شما می‌ توانید یکی از این فریمورک‌‌ها را انتخاب کنید و اسکریپت‌ هایی برای آن بنویسید. به عنوان مثال اسکریپتی برای خودکار انجام دادن کارهای اینستاگرام و یا اسکریپتی برای اتصال درگاه‌های پرداخت به سایت‌ها و... در صورتی که اسکریپت‌‌های شما به اندازه‌ ی کافی حرفه‌ ای باشند، می‌ توانید آن‌‌ها را به قیمت خوبی بفروشید یا به صورت نیمه رایگان و با دریافت حق نگهداری، آن را در اختیار سایر برنامه نویسان قرار دهید.   وب سایت خودتان را بسازید گزینه‌های پیش روی توسعه دهندگان نامحدود هستند! می‌توانید وب سایت منحصربه‌ فرد خود را با استفاده از PHP توسعه دهید. برای مثال:
  • سایت‌های کاریابی برای اتصال کارجویان به کارفرمایان
  • سایت بازار حراج و تخفیف ویژه
  • یک موتور جستجوی سفارشی
  • سایت‌های کارگزاری انجام معاملات در بورس و فارکس
  • سایت‌های بازی
  • سایت نمایش تبلیغات
  • سایت تبدیل فرمت‌های مختلف
  • سایت فروشگاهی
  • سایت فروش هاست و دامنه
  • سایت آموزش
  • سایت دانلود
  • و…
هر چیزی که به نظر شما مفید باشد و نمونه‌ ی مشابه نداشته باشد، می‌ تواند برای شروع کسب درآمد گزینه‌ ی خوب و مناسبی  باشد.

 کسب درآمد از PHP با شرکت در مسابقات PHP 

شرکت در مسابقات برنامه نویسی یکی از روش‌های کسب درآمد از PHP است؛ نکته ای که باید به ان توجه داشته باشید این است که اگر بتوانید جز نفرات برتر مسابقات شوید پروژه‌ها و درخواست‌ها‌های زیادی به شما ارجاع داده می‌شود. کسب رتبه‌ ی نخست در مسابقات، مسلما دشوار است؛ اما اگر در یک مسابقه برنده شوید، از جنبه‌‌های مختلف می‌ تواند به شما در شغلتان به عنوان یک فریلنسر، مدرس یا وبلاگ‌ نویس کمک کند. به دنبال مسابقات PHP در Google باشید؛ مطمئن باشید که مسابقه‌ ای را پیدا خواهید کرد که ارزش شرکت در آن را دارد. برای مثال می‌توانید در Google Summer of Code شرکت کنید. جدا از رقابت آنلاین، عضویت در گروه‌‌های متخلف ایرانی و خارجی توسعه دهنده‌‌های PHP را در نظر داشته باشید زیرا این کار باعث افزایش شهرت و آشنایت شما با حوزه و محیط کسب و کار میشود.  

جمع بندی بهترین روش‌های کسب درآمد از برنامه نویسی PHP

    زبان PHP یک زبان محبوب بین توسعه دهندگان است چراکه تقاضای کاری برای این زبان بسیار بالاست. و روش‌های کسب درآمد از PHP بسیار فراوان است. برای مثال: آموزش PHP، توسعه‌ ی یک وب سایت، شرکت در مسابقات PHP، فریلنسری، وبلاگ نویسی، توسعه‌ی اسکریپت برای‌ فریمورک‌‌های PHP، توسعه‌ ی قالب  افزونه‌ ها، توسعه‌ ی یک سیستم مدیریت محتوا و… . بنابراین، توسعه دهندگان PHP به شرط حرفه‌ ای بودن، هیچ گاه بیکار نمی‌ مانند. جالب است بدانید که حتی اگر اکنون برنامه نویس زبان دیگری هستید، به راحتی و در مدت زمانی کوتاه می‌ توانید زبان PHP را بیاموزید! پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا دست به کار شوید. شما چه روش‌‌های دیگری برای کسب درآمد از PHP می‌ شناسید؟ خوشحال می‌ شویم تجربیات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.  
۱۴ دیدگاه
ما همه سوالات و دیدگاه‌ها رو می‌خونیم و پاسخ میدیم
۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸

سلام ، به نظر شما با PHP میشه درامد خوب داشت

نازنین کریمی مقدم ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۵

درود در هرکاری مهارت داشته باشید و تلاش، درآمد خوبی خواهید داشت.

۰۳ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۴۵

خیلی خوب و انگیزشی بود

Ali goodarzi ۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸

سلام راستش من به کلاس برنامه نویسی وب میرم و استاد ما بهمون میگه که برنامه نویسی وب درآمد زیادی نداره مگر اینکه استارتاپیو راه اندازی کنید حالا من میخواستم بدونم حرفی که ایشون میزنه درسته؟ و اینکه اگر درسته چه زبانیو یاد بگیرم؟

نازنین کریمی مقدم ۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۰۹

سلام حقیقتا خودم برنامه نویسی وب کار میکنم و میتونم بهتون این خبر خوش رو بدم که بازار کار خوبی داره. توصیه میکنم جاوا اسکریپت رو خوب یاد بگیرید و بعد به سراغ یکی از فریمورکهای محبوبش مثل ری اکت یا انگولار برید. با جستجوی در سایتهای کاریابی مثل جاب ویژن و جابینجا میتونید متوجه بشید که برای استخدام دقیقا چه مهارتهایی رو نیاز دارید.

حقپرست ۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۳۶

تشکر عالی بود اگه Php تو زمینه هایی مثل هوش مصنوعی کاربرد داشت عالی میشد. من php کارم و علاقه دارم بهش. در کنارش زبان گولنگ را هم خیلی دوست دارم یاد بگیرم.

لقمان آوند ۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۲۱:۴۹

کتابخانه php-ml رو ببینید. میشه یه کارایی باهاش کرد ولی طبیعتا برای <a href="https://7learn.com/blog/what-is-ai" rel="noopener" target="_blank">هوش مصنوعی</a> و داده کاوی پایتون گزینه خیلی بهتریه

Zhaleh ۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۶:۰۲

????

Cloner ۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۵۳

اینا ک همش برا کار با دلار بود برا کار داخل ایران توضیح بدین اونم استانهای دیگه ب جز تهران ی سری ب اونجاها هم بزنید بد نیست استانهایی ک ۹۹ درصد شرکتهای ساخت سایت فقط با وردپرس بلدن کار کنن!!حتی سایتای خودشون هم با وردپرس بالاست مدیر فنی شرکت ی پلاگین ساده نمیتونه بنویسه همه برنامه نویس معمولی میخوان سنیور هم ک باشی باید ب عنوان برنامه نویس متوسط خودتو معرفی کنی و کار کنی!! واقعا لعنت ب وردپرس تا وقتی هست هیچ وقت برنامه نویسی ایران پیشرفت نمی‌کنه

نازنین گودرزی ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۲۳:۱۶

شما اگر کدنویسی قالب و پلاگین‌های وردپرس رو خوب یاد بگیرید میتونید محصولات خودتون رو هم داخل فروشگاه‌های ایرانی و هم خارجی بفروشید. علاوه بر این با آموزش وردپرس به دیگران و حتی ساخت یک فروشگاه وردپرس برای خودتون هم میتونید از هر جای ایران درآمد داشته باشید.

علی ۰۲ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۰۲

با کسب درآمد از PHP خیلی راحت میشه پولدار شد. چون تقاضای بالایی توی بازارکار داره و هر روز بیشتر هم میشه.

نازنین گودرزی ۰۲ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۰۳

بله درسته

کادو ولنتاین ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۳۵

عالی بود

نازنین گودرزی ۰۲ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۴۱

ممنون از توجه و همراهی شما

  • چرا باید زبان PHP را یاد بگیریم؟
  • روش‌‌های تضمینی کسب درآمد از زبان برنامه نویسی PHP
  • کسب درآمد از PHP با ساخت ربات تلگرام
  • کسب درآمد از PHP با توسعه‌ ی افزونه‌‌ها و قالب‌‌های سیستم‌‌های مدیریت محتوا
  • پول درآوردن از PHP با آموزش آفلاین یا آنلاین
  • کسب درآمد از PHP با توسعه‌ی فریمورک‌های PHP
  •  کسب درآمد از PHP با شرکت در مسابقات PHP 
  • جمع بندی بهترین روش‌های کسب درآمد از برنامه نویسی PHP
اشتراک گذاری مقاله در :