سال جدید😍 دوره‌های جدید😍 ۳۵٪ تخفیف به همراه ۵ میلیون تومان هدیه 👈 (کلیک کنید)
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۱ دیدگاه نظر ریحانه یزدانی
مزایا، روش‌‌ها و تخصص‌های لازم برای کسب درآمد از داده کاوی با پایتون
مزایا، روش‌‌ها و تخصص‌های لازم برای کسب درآمد از داده کاوی با پایتون

روند روز افزون استفاده از داده‌ها در صنعت، عناوین جدیدی را به گروه‌های شغلی موجود در شرکت‌ها اضافه کرده و بنابراین به تعداد متخصصان این مشاغل نیز روز به روز نیاز بیشتری حس می‌شود. داده کاوی یکی از این مشاغل جدید و روبه‌رشد است.  استخراج و تبدیل داده‌ها به ارزش و استفاده از آن‌ها، به یکی از بخش‌های مهم اکثر کسب‌و‌کارهای امروزی در جهان تبدیل شده است و این کار به دست متخصصان علوم ‌داده و داده‌ کاوی شکل می‌گیرد.

به زبانی دیگر، داده کاوی علمی است که به کمک تحلیل داده‌ها، الگوهای پرتکرار را از آن‌ها استخراج کرده و در حل مسائل دیگر به کار می‌برد. ما در این مقاله، مزایا، روش‌‌ها و تخصص‌های لازم برای کسب درآمد از داده کاوی با پایتون را معرفی خواهیم کرد. در واقع این راه‌ها، همان مشاغلی هستند که برای حل مسائل خود، نیاز به متخصصان علوم داده دارند. با وب سایت آموزش برنامه نویسی سون لرن همراه باشید.

مزایای داده کاوی با پایتون چیست؟

اگر بخواهید داده کاوی را به صورت حرفه‌ای فرابگیرید، باید به سراغ پایتون و R بروید که از پرکاربردترین زبان‌های این حوزه هستند. R زبانی قدیمی است که هنوز هم پشتیبانی خوبی دارد و در علم داده و یادگیری ماشین بسیار استفاده می‌شود. اما با معرفی پایتون و کاربردهای آن در داده کاوی، تحلیل گران زیادی به استفاده از آن روی آورده اند. برخی از مزایای داده کاوی با پایتون عبارتند از:

  • ساده بودن پایتون
  • داشتن کتابخانه‌های متنوع و کاربردی برای داده کاوی
  • قابلیت پیاده‌سازی و استفاده از انواع سیستم عامل‌ها
  • داشتن منابع یادگیری پربار در فضای مجازی
  • فعال بودن انجمن‌های رفع اشکال و پرسش و پاسخ

پایتون یک زبان برنامه نویسی با آینده‌ای روشن است.

بیشتر بخوانید: حوزه‌های برنامه نویسی : آشنایی کامل با حوزه‌های برنامه نویسی + (اینفوگرافیک)

مهارت‌های لازم برای کسب درآمد از داده کاوی با پایتون

داده کاوی با پایتون، ترکیبی از علوم پایه و ابزارهای مناسب ‌است. به همین دلیل افراد با دانش علم داده، متخصصان یادگیری ماشین و یا داده‌کاوها، در این حوزه فعالیت دارند.

در داده کاوی با حجم زیادی از داده‌ها سروکار دارید؛ بنابراین بسته به شرایط مساله ممکن است مجبور باشید تا خود داده‌های مورد نیاز را شناسایی کرده و سپس آن‌ها را با خزنده‌ها (crawlers) در سطح اینترنت جمع آوری کنید. علاوه بر آن، بازکردن و مشاهده‌ی داده‌ها‌ی جمع شده، نرم افزارهای خاصی نیاز دارد و برنامه‌های آفیس قادر به پردازش این حجم از اطلاعات نیستند. حتی ممکن است هنگام کدنویسی و اجرای آن‌ها بر داده‌ها، سیستم‌تان دچار مشکل شده و یا زمان بسیار طولانی (حداقل چند روز) طول بکشد تا خروجی یک تابع را بر داده‌ها دریافت کنید. به همین دلیل برای کسب درآمد از داده کاوی با پایتون، حتما باید قبل از شروع کار، با مهارت‌های زیر آشنا باشید:

  • آمار و احتمالات
  • جبر خطی و محاسبات ریاضی
  • آشنایی با مفاهیم پایه‌ی برنامه نویسی پایتون
  • جمع آوری داده به صورت خودکار یا نیمه خودکار
  • مدیریت داده‌ها (برای مثال با پایگاه‌های داده)
  • آشنایی با تصویرسازی و راه‌های نمایش داده
  • یادگیری ماشین و یادگیری عمیق
  • محاسبات ابری
  • آشنایی مختصر با اکسل
متخصص داده کاوی سون لرن

روش‌های تضمینی برای کسب درآمد از داده کاوی با پایتون

با توجه به جدید بودن بسیاری از مباحث و کاربردهای حوزه داده کاوی، فرصت‌های کاری در این زمینه درحال افزایش است. افراد متخصص در حوزه داده کاوی و یادگیری ماشین، توان مشارکت در پروژه‌های بزرگ را دارند که طبیعتا درآمد خوبی نیز برایشان به همراه خواهد داشت. پژوهشگران داده کاوی معمولا در پروژه‌های کلان در حال فعالیت هستند اما در آینده ای نزدیک، شاهد پیشروی کسب و کارهای بیشتری در این زمینه خواهیم بود. در ادامه به معرفی 11 تخصص موردنیاز در این زمینه می‌پردازیم که ممکن است علاقمندان زیادی داشته باشند و شما را به آموزش داده کاوی ترغیب کند.

بیشتر بخوانید: داده کاوی (Data Mining) چیست و چه کاربردهایی دارد؟

1. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با متن‌ کاوی

داده‌های بسیار زیادی به صورت متنی وجود دارند. این داده‌ها به مرور زمان از میان روزنامه‌ها و کتاب‌ها قدیمی گرفته تا انواع خبرها و مقالات منتشر شده در رسانه‌های آنلاین جدید، تولید شده‌اند. این مجموعه‌ی غنی از داده‌های متنی، نیاز به پردازش دارند و می‌توان از آن‌ها دانش‌های ارزشمندی استخراج کرد.

همچنین داده‌های متنی در انواع کسب‌وکارها وجود دارند. برای مثال یک فروشگاه اینترنتی را در نظر بگیرید که هر کدام از محصولاتش حاوی نظرات مختلف از کاربران است که تحلیل این نظرات، یکی از زیرحوزه‌های مشهور در داده‌کاوی است. با تحلیل و پردازش این نظرات، می‌توان به دانش عمیق‌تری نسبت به محصولات و نظرات کاربران نسبت به این محصولات رسید.

از حوزه‌های دیگری که می‌توان به آن توجه کرد، پردازش شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر متن مانند توییتر، تلگرام و فیس‌بوک است. با پردازش متونِ این شبکه‌های اجتماعی می‌توان اطلاعات ارزشمندی مانند: رقابت و عدم رقابت کاربران به یک محصول یا یک فرد خاص، خبرهای پرمخاطب روز و یا اطلاعاتی مانند نوسان شاخص‌های مختلف مانند طلا و ارز را به دست آورد. حوزه‌ی متن کاوی کاربردهای بسیار زیاد دیگر هم دارد که هر کدام می‌توانند به تنهایی ارزشمند بوده و باعث ایجاد ارزش افزوده در کسب‌و‌کار گردند.

2. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با تصویرکاوی (پردازش تصویر)

تصاویر تقریباً در همه‌جا یافت می‌شوند. این تصاویر نیز نیاز به پردازش داشته و بایستی تبدیل به ارزش و سود برای صاحبان کسب‌و‌کارها شوند. یکی از مثال‌های بارز این حوزه تشخیص عناصر مختلف توسط دوربین‌های موجود در جلوی یک اتومبیل هستند که منجر به ساخت ماشین‌های خودران می‌شوند. در واقع با استفاده از پردازش این تصاویر، می‌توان اشیا را تشخیص داد و مسیرهای مختلفی را به صورت خودکار توسط اتومبیل پیمود.

از حوزه‌های دیگری که نیاز به متخصصین پردازش تصویر دارد، پردازش تصاویر پزشکی است. برای مثال، با استفاده از پردازش تصاویر پزشکی مانند MRI می‌توان بیماری‌ها را به صورت هوشمند با استفاده از مجموعه‌ی داده‌ی بیمارانِ گذشته، تشخیص داد و نسبت به پیش‌گیری یا درمانِ به موقع این بیماری‌ها اقدام کرد.

3. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با ویدئو کاوی (پردازش ویدیو)

شاید پردازش ویدئو و پردازش تصویر، دو حوزه‌ی بسیار نزدیک به هم باشند، زیرا یک وئدیو خود از تصاویر مختلفی تشیکل شده است که پشت سرهم پخش می‌شوند. برای مثال تشخص یک ناهنجاری رفتاری در یک وزشگاه می‌تواند توسط پردازش ویدئو صورت گیرد و یا در همان مثال اتومبیل‌های خودران برای تشخیص جهت حرکت یک انسان و پیش‌بینی رفتار او در هنگام رانندگی، می‌توان از تکنیک‌های پردازش ویدئو استفاده کرد. همچنین تشخیص هوشمند رده‌های سنیِ یک فیلم و یا صحنه‌های خشونت‌بار آن می‌تواند منجر به سانسور به موقع و پخش برای رده‌های مناسب سنی شود.

4. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با پردازش صوت

در جهان پیرامون ما، صوت نقش بسیار مهمی دارد. هر آن‌چه که در روز می‌شنویم و در ذهن پردازش می‌کنیم، می‌تواند توسط کامپیوتر و روش‌های پردازش صوت نیز انجام گیرد. برای مثال از پردازش صوت می‌توان به تولید دستگاه‌های تشخیص گفتار و یا تبدیل گفتار به متن جهت تایپ خودکار رسید. همچنین دستیارهای صوتیِ هوشمند که توانایی تحلیل و تشخیص گفتار را دارند نیز می‌توانند از کاربردهای این حوزه باشند.

کسب درآمد از داده کاوی

5. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با تحلیل داده‌های کسب و کار

در هر کسب‌وکاری با افزایش تعداد کاربران، تولید داده‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. این افزایش تولیدِ داده‌ها، می‌تواند نقشه‌ی راهی برای صاحبان کسب‌و‌کار باشد تا به این طریق بتوانند بفهمند که کاربرانشان بیشتر به چه چیزهایی علاقه دارند. برای مثال یک فروشگاه آنلاین را در نظر بگیرید که با تحلیل رفتار کاربرانش می‌تواند مشخص کند کدام محصولات با همدیگر خریداری شده است. به این ترتیب این فروشگاه با مشاهده‌ی رفتار کاربران قبلی و پیشنهاد دادن رفتار کاربران قبلی به کاربران جدید، می‌تواند سود خودش را بالا ببرد.

در تحلیل و پیش‌بینی زمان و مکان مناسب تبلیغات محیطی در جهت حداکثر نمودن بازده تبلیغات، می‌توان با تشخیص زمان مناسب و یا مکان پربازدیدتر به صورت هوشمند سود بیشتری را از آن‌ها کسب کرد.

6. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با مسیریابی هوشمند و تشخیص مسیر

تشخیص هوشمند مسیر در مسیریاب‌های آنلاین و یا شرکت‌های پخش و توزیع محصولات مختلف، می‌تواند بسیار کارا باشد. فرض کنید شرکتی با توجه به حجم و تنوع محصولات خود، مشتریان مختلفی در سراسر کشور داشته باشد. رساندن این محصولات به صورت دقیق و هدفمند به مشتریان، می‌تواند باعث صرفه‌جویی اقتصادی زیادی در آن بنگاه اقتصادی شود.

7. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با پردازش داده‌‌های حجیم و جریان داده‌ها

داده‌های حجیم و جریان داده‌ها نیز از جمله حوزه‌های کاربردی در زمینه‌ی علوم داده هستند. شرکتی را در نظر بگیرید که کارش تحلیل و نمایش تبلیغات به کاربران مختلف است. این شرکت می‌تواند با توجه به سابقه‌ی مشتریان و رفتارِ آن‌ها، تبلیغات مرتبط را به آن‌ها نمایش دهد. ولی مشکل این‌جاست که داده‌های این مشتریان بسیار زیاد و سریع تولید می‌شود و نیاز است تا سریعاً بر روی این داده‌ها تصمیم‌گیری انجام شود. در این‌جاست که نیاز به تکنیک‌های مختلف در حوزه‌ی جریان داده‌ای و پردازش داده‌های حجیم با سرعت بالا داریم که تکنیک‌های مختص به خود را در این حوزه دارند.

8. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون در علوم تخصصی و پایه

علوم پایه، مانند زیست‌شناسی، بیولوژی، فیزیک، شیمی و... برای حل بسیاری از مسائل خود، به سراغ تحلیل‌های آماری و تکنیک‌های داده‌کاوی می‌روند. برای مثال تولید داروهای جدید متناسب با یک ژن خاص و یا بهینه‌سازی ترکیب‌های مختلف مشاهده شده در آزمایشگاه‌های فیزیک یا شیمی، نمونه‌هایی از مسائل این حوزه هستند.

9. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون در علوم اجتماعی و آمارهای دولتی

معمولاً در بخش دولتی، داده‌های زیاد و فراوانی وجود دارد که از سالیان دور در کامپیوترهای بخشی باقی مانده است و مخزنی عالی جهت تبدیل به ارزش افزوده می‌باشند. برای مثال داده‌های جمعیتی و روند‌های مهاجرت، در ترکیب با داده‌های مربوط به سرمایه‌گذاری‌های گوناگون در قسمت‌های مختلف کشور، می‌تواند منجر به کشف روابطی شود که تا پیش از این ناپیدا بوده است. در پیاده‌سازی دولت الکترونیک و شهر هوشمند نیز، می‌توان از تکنیک‌های مختلف داده‌کاوی استفاده‌های بی‌شماری کرد. یکی از نمونه‌های پیشرو در حوزه‌ی شهر هوشمند با داده‌کاوی، شهر آمستردام هلند است.

10. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون در بورس و داده‌های اقتصادی

داده‌های اقتصادی در بانک، بورس یا بیمه همواره برای متخصصین حوزه‌ی آمار و علوم داده جذاب بوده است. این داده‌ها که نیاز به تحلیل‌های دقیق و بعضاً پیچیده دارند، می‌توانند سودهای کلانی را برای تحلیل‌گران ایجاد کنند. در این حوزه داده‌های بسیار زیادی در حال تولید است. برای مثال پیش‌بینی شاخص بورس چند شرکت خاص با توجه به رفتارهای مختلف این شرکت‌ها و یا محاسبه‌ی ریسک بیمه‌های مختلف در بخش‌های متفاوت بیمه‌ای، از جمله این مسائل است.

11. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با تحلیل داده‌‌های بازی‌ها

تحلیل بازی و کسب درآمد از داده کاوی

امروزه صنعت بازی به یکی از صنایع پرمخاطب و پرسود تبدیل شده است. در این صنعت که بر پایه‌ی تعامل حداکثری با کاربر و کسب سود از کاربر است، داده‌های بسیار زیادی نهفته است. هر کاربر با استفاده از رفتار خود، می‌تواند به گروه خاصی از کاربران تعلق پیدا کند. سپس با تعیین و پیش‌بینی رفتار او و بقیه‌ی کاربران توسط روش‌های داده‌کاوی، امتیازات و سبدهای خرید متفاوتی را به او پیشنهاد گردد. همچنین می‌توان در چینش مراحل بازی و یا انتخاب رفتار عامل به صورت هوشمند، به جذاب‌تر شدن بازی کمک کرد.

بیشتر بخوانید: نقشه راه بازی سازی : آموزش مراحل بازی سازی

بازار کار علم داده و میزان درآمد دیتاساینس در ایران

باید توجه داشته باشید که در ایران منبع مشخصی برای اعلام میزان درآمد داده کاوی با پایتون وجود ندارد. اما با بررسی در سایت‌های کاریابی و اعلام درآمد توسط خود توسعه دهندگان، می‌توان این طور نتیجه گرفت که یک توسعه دهنده‌ی پایتون می‌تواند ماهانه حداقل 3.5 و حداکثر 20 میلیون تومان (در زمان نگارش این مقاله - براساس تعداد پروژه‌ها و میزان مهارت ممکن است حتی بیشتر هم شود)، درآمد داشته باشد اما درآمد دیتا ساینس در ایران از این مبلغ هم بیشتر خواهد بود.

فراموش نکنید که سرعت رشد مشاغل مرتبط با داده کاوی بسیار زیاد است و تقریبا تمامی کسب‌وکارهای پرمخاطب برای حفظ کاربران خود نیازمند نیروی کار آشنا با تحلیل داده هستند.

میزان درآمد داده کاوی با پایتون در خارج از ایران

بسته به میزان تجربه، داده کاوی با پایتون می‌تواند حداقل ساعتی 84 دلار و حتی بیشتر، درآمد داشته باشد. این مقدار می‌تواند بسته به زمینه‌ی کاری، تلاش، حرفه‌ای بودن و حجم داده‌ی شما کمتر یا بیش‌تر باشد؛ به گونه‌ای که درآمد بسیاری از برنامه‌نویسان حرفه‌ای پایتون که در آمریکا به داده کاوی مشغول هستند، 100000 دلار تخمین زده می‌شود.

میزان درآمد دیتاساینس با پایتون در آمریکا

به طور میانگین میزان درآمد از داده کاوی با پایتون در آمریکا سالانه حدود 130 هزار دلار است. کمترین مقدار 95 هزار دلار و بیشترین مقدار گزارش شده، 195هزار دلار است.

میزان درآمد داده کاوی با پایتون در کانادا

در کانادا مشاغل مرتبط به علوم داده در رده‌ی ششم مشاغل پردرآمد قرار گرفته است. میزان درآمد داده کاوی با پایتون توسط یک توسعه دهنده‌‌ی آشنا با اصول کار، به طور میانگین 100 هزار دلار در سال درآمد دارد.

میزان درآمد داده کاوی با پایتون در اروپا

هر توسعه دهنده‌ی پایتون در حوزه‌ی داده کاوی به طور میانگین سالانه تا 75 هزار دلار دستمزد می‌گیرد. توسعه دهندگان با تجربه می‌توانند این مبلغ را تا حدود 100 هزار دلار نیز برسانند. میزان دستمزد در کشورهای اروپای شرقی با غربی متفاوت است. اگر قصد کار در خارج از کشور را دارید، حتما به این نکته دقت کنید.

میزان درآمد داده کاوی با پایتون در استرالیا

آمارها نشان می‌دهند که درآمد داده کاوی با پایتون در استرالیا، بسیار زیاد و سالیانه 84 هزار دلار است. این میزان حتی بیشتر از درآمد اروپاست و کسب‌وکارهای زیادی هم در این حوزه به دنبال نیروی کار متخصص هستند.

آینده داده کاوی با پایتون چگونه است؟

شاید نتوان دسته‌بندی مشخصی را برای تفکیک مشاغلِ حوزه‌ی علوم داده مشخص کرد، اما با توجه به نیاز هر کدام از شرکت‌ها، معمولاً تمایل و کشش به یک یا چند حوزه، بیشتر از بقیه‌ی حوزه‌ها می‌شود و این به نوبه‌ی خود می‌تواند هدفی برای تفکیک این مشاغل به حساب آید. داده کاوی در حوزه‌های بسیار زیادی کاربرد دارد و به طور پیوسته درحال گسترش است. بنابراین وجود افراد متخصص در این زمینه می‌تواند زمینه ساز رقابت سازمان‌ها و ایجاد زیرساخت‌های شغلی تازه شود. بنابراین می‌توان گفت که آینده‌ی خوبی در انتظار داده کاوی با پایتون و متخصصان این حوزه است.

اگر در حوزه‌ی داده کاوی با پایتون سوال یا تجربه‌ای دارید، حتما آن را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران سون لرن درمیان بگذارید.

بیشتر بخوانید: دانلود رایگان کتاب راهنمای ورود به دنیای برنامه نویسی
اگر به برنامه نویسی پایتون علاقه‌مند هستی میتونی همین حالا به صفحه آموزش برنامه نویسی پایتون مراجعه کنی
۱۱ دیدگاه
ما همه سوالات و دیدگاه‌ها رو می‌خونیم و پاسخ میدیم
۲۷ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۱۵

سلام بنظرتون برنامه نویس بکند پایتون اگر بخواد وارد این حوضه بشه زمان کمتری برای یادگیری نیاز داره. منظورم اینه که شغل شون ارتباطی با هم دارن؟

نازنین کریمی مقدم ۲۸ دی ۱۴۰۱، ۰۵:۱۸

درود مسلما بخاطر اینکه پایتون بلد هستید سرعت بیشتری خواهید داشت. (مثل کار با آرایه‌ها و...) با این حال کتابخانه‌های <a href="https://7learn.com/blog/what-is-ai">هوش مصنوعی</a> برای بک اندکارها جدید هست و مفاهیم شبکه‌های عصبی به کل تازه هست.

داود اکبری ۰۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳

مقاله خوبی بود، اما به نظرم باید مطالب بیشتری در رابطه با بازار کار علم داده در ایران بیان میشد.

نازنین کریمی مقدم ۰۷ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۳۴

درود. حقیقتا درمورد بازار کار خیلی میشه صحبت کرد که محوریت مقاله معرفی مشاغل مرتبط بود و خب گزارش خیلی دقیقی هم برای میزان درآمد وجود نداره که بیشتر روش متمرکز بشیم. اما اگر مورد خاصی مد نظرتون هست بفرمایید باهم درموردش صحبت کنیم یا درصورت امکان به بخش مربوط اضافه کنیم :)

علی ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۱۱

روش‌های کسب درآمد از داده کاوی با پایتون بسیار فراوان هستند. ممنون از مقاله خوبتون.

Mahshid ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۲۳:۵۷

صادقانه نظرتونو میخوام بدونم که فکر نمیکنین افرادی که اول تو زمینه طراحی وب و سئو فعالیت داشتن هم راحتر نسبت به پوزیشنای دیتا ساینس جذب میشن هم بهتر متوجه میشن که کجاها میتونن جای کار داشته باشن ؟ یا اینکه مستقلن از هم کامل ؟

نازنین کریمی مقدم ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۱۹

درود. حقیقتا افرادی که در زمینه طراحی وب فعالیت میکنند تقریبا مستقل از حوزه علوم داده هستند، بجز موارد خاصی که در بک اند فعالیت میکنند و آشنایی خوبی با زبانهای پایتون و جاوا دارند. اما افرادی که در سئو کار میکنند درک خوبی از اهداف کار دارند. این افراد اگر بتونند نحوه پیاده سازی و زبانهای مربوط به علوم داده رو یاد بگیرند یا با فردی که در این حوزه کار میکند همکاری کنند، درصد موفقیت بالایی خواهند داشت.

سید هادی منصوریان ۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۱۴

با سلام من چطور میتونم با شما همکاری کنم و از کلی داده‌های متنی و صوتی درآمد کسب کنم

نازنین کریمی مقدم ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۵۷

سلام. شما میتونید از طریق بخش تماس با ما که در بالای همه صفحات قرار داده، نوع همکاریتون رو مطرح کنید.

حامد ۰۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۴۴

مقاله جالبی بود، اما مواردی که ذکر کردین فعلا توی ایران به شکل جدی جا نیفتادن و میشه گفت تو ایران جایگاه شغلی ندارن.

ریحانه یزدانی ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳

سلام داده کاوی در دل بسیاری از کسب و کارها وجود داره. در زمینه هایی مثل سئو و مارکتینگ از داده کاوی استفاده زیادی میشه و در کشور ما هم شرکت‌های بزرگ دارن به سمت استفاده از این دانش میرن.

  • مزایای داده کاوی با پایتون چیست؟
  • مهارت‌های لازم برای کسب درآمد از داده کاوی با پایتون
  • روش‌های تضمینی برای کسب درآمد از داده کاوی با پایتون
  • 1. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با متن‌ کاوی
  • 2. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با تصویرکاوی (پردازش تصویر)
  • 3. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با ویدئو کاوی (پردازش ویدیو)
  • 4. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با پردازش صوت
  • 5. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با تحلیل داده‌های کسب و کار
  • 6. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با مسیریابی هوشمند و تشخیص مسیر
  • 7. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با پردازش داده‌‌های حجیم و جریان داده‌ها
  • 8. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون در علوم تخصصی و پایه
  • 9. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون در علوم اجتماعی و آمارهای دولتی
  • 10. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون در بورس و داده‌های اقتصادی
  • 11. کسب درآمد از داده کاوی با پایتون با تحلیل داده‌‌های بازی‌ها
  • بازار کار علم داده و میزان درآمد دیتاساینس در ایران
  • میزان درآمد داده کاوی با پایتون در خارج از ایران
  • آینده داده کاوی با پایتون چگونه است؟
اشتراک گذاری مقاله در :